!!! OPRÅB !!!
Fra : Thomas Andreasen

Dato : 17-09-01 16:40

Dem der bor i nærheden af en bilka, og har tænkt på at købe en 3330
kan roligt gøre det

de er ikke simlåst, ihvertfald ikke den jeg fik.

jeg købte min i bilka skalborg

Duck-1

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 16:41

Thomas Andreasen skrev:

>Dem der bor i nærheden af en bilka, og har tænkt på at købe en 3330
>kan roligt gøre det
>
>de er ikke simlåst, ihvertfald ikke den jeg fik.

Hvilket abonnement sælges de med? - og hvad koster det for et halvt
år?

Hvad gav du for selve telefonen?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Allan Bach

Dato : 17-09-01 17:23

Telefonen sælges til 599 kr og kommer med et Telia Classic abb. til 80 kr.
pr. måned iflg. Bilkas hjemmeside

Ifølge selvsamme hjemmeside er alle telefoner simlåste, men det er da vist
stadig et godt tilbud !

- Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-01 17:24

Allan Bach skrev:

>Telefonen sælges til 599 kr og kommer med et Telia Classic abb. til 80 kr.
>pr. måned iflg. Bilkas hjemmeside

Grff :) - Plejer selv at være lidt efter folk der ikke gør noget
forsøg på at finde informationerne selv først :)

>Ifølge selvsamme hjemmeside er alle telefoner simlåste, men det er da vist
>stadig et godt tilbud !

Jow, 1079,- for en 3330 uden lås, det er OK. Der er vist nogle folk i
gruppen der er på vej i Bilka nu - god tur :)

venligst,
Lasse Hedegaard