Musik anmeldelser
Fra : Torben Andersen

Dato : 17-09-01 15:54

Findes der en side på nettet hvor cd'er bliver anmeldt ?

Fra : Johnny Bonde

Dato : 17-09-01 19:28

jo da på www.underholdningsnettet.dk/cdanmeld.htm

nyeste anmeldelse er Johnny Hansens Solo skive og Per Nielsens CD er ved
at blive lyttet igennem

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-09-01 21:48

"Torben Andersen" <ta@removeme_royalscandinavia.dk> skrev i en meddelelse

Hej Torben
Det kom an på hvad du skal bruge ......
Skal du have din egen CD anmeldt, så prøv at sende den ind til Troels
Skærbæk på DMF's blad "Musikeren". Anmeldelsen kommer så i Musikeren om
nogen tid.

Eller fesk www.musiklinien.dk , der både anmelder og sælger CD'er mest med
danske kunstnere

Er det anmeldelser af hitliste- cd'er du vil læse så tjek www.musikidol.dk
feks Anders Blichfeldts "uno" og mange mange andre.
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Mogens Lysgaard

Dato : 17-09-01 22:44

Du kan også prøve denne:

http://www.soundproof.dk/

Hilsen
Mogens

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-09-01 23:03

http://www.g.dk/

Morten Bowman Hansen
bowman@.stofanet.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 17-09-01 23:00

"Torben Andersen" <ta@removeme_royalscandinavia.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en side på nettet hvor cd'er bliver anmeldt ?

rock.jubii.dk - gode anmeldelser, men kun af hård rock
musik.jubii.dk
www.g.dk

---
Christian Muus
www.bionicflavour.subnet.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-01 04:45

Ja, på
www.dansktoppen.subnet.dk
(Der bliver anmeldt cd-er fra alle de grupper som kendes fra Dansktoppen)

Torben Andersen <ta@removeme_royalscandinavia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4fnp7.1125$Cw7.2263926791@news.euroconnect.net...

Fra : Panorama

Dato : 18-09-01 15:45

Torben Andersen <ta@removeme_royalscandinavia.dk> wrote:

> Findes der en side på nettet hvor cd'er bliver anmeldt ?

www.panorama.no

Paul
--
mvh.
Paul A. Nordal

Fra : ouiou

Dato : 18-09-01 20:25

Hej...

Jamen, jamen, hvad er det for noget, der er jo slet ingen der har nævnt den
allerbedste anmeldelse-side, nemlig www.q4music.com Den stinkende hamrende
lødig og informativ, her ligger alle Q magazine's anmeldelser fra de sidste
15 år , ikke sådan noget fedterøvsværk, som www.g.dk fremviser. Iøvrigt kan
jeg ikke lade være med at anbefale www.housemusik.dk hvis man elsker denne
genre, den er ikke vildt omfattende, men de kan deres kram på
housemusikdotdk.

mvh.
Niels Overgård

Fra : Henrik Øster-Jørgens~

Dato : 19-09-01 10:39

Halløjsa!
I al beskedenhed har jeg lagt mine egne anmeldelser - fra Herning Folkeblad -
på nettet: www.hankeast.subnet.dk
Det er primært rock...
Henrik Øster-Jørgensen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-09-01 10:51

"Henrik Øster-Jørgensen" <hej@herningfolkeblad.dk> wrote in message
> Halløjsa!
> I al beskedenhed har jeg lagt mine egne anmeldelser - fra Herning
> [...]

Jeg har set lidt på det, og det ser ganske spændende ud. imidlertid synes
jeg, at siderne er temmeligt uoverskuelige. Der står rimeligt meget på hver
side, og alt er i samme skrifttype og -størrelse. Det ville blive lidt
nemmere, hvis du gjorde overskrifterne mere tydelige, og lavede links i
toppen af hver side ned til anmeldelserne.

(Ja, jeg ved godt, at denne ng ikke er til teknisk debat om hjemmesider, men
med mindre tråden går i selvsving passer den fint ind i dk.kultur.musik)

Men ellers er det jo en ganske spændende samling, som jeg vil vende tilbage
til på et senere tidspunkt.

/Nikolaj

Fra : Henrik Øster-Jørgens~

Dato : 20-09-01 08:08

Hej Nikoaj!
Pænt af dig at kigge forbi. Jeg ved godt, at det er temmelig ubehjælpsomt, men
jeg vil ikke bruge mere tid på det end højst nødvendigt - jeg vil hellere høre
musik. Indholdet er det væsentligste, men selvfølgelig må det også gerne være
pænt og brugervenligt...
Er det nemt at lave links ned ad siderne. Jeg bruger kun subnets siteorganizer,
eller hvad den hedder.
Henrik Øster