Hvor pokker henter jeg 9.1?
Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 17-09-01 14:52

Jeg får enten ingenting eller ender op med en engelsk version fra
http://download.info.apple.com evt. via
http://www.apple.com/dk/software/

??

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Jesper

Dato : 17-09-01 16:36

Rubini & Rasmussen <rubini@image.dk> wrote:

> Jeg får enten ingenting eller ender op med en engelsk version fra
> [...]

http://www.info.Apple.com/info.apple.com/validate/agree.taf?item=91&lang
=DK&geo=dk

Du vil blive bedt om at logge ind med din knowledgebase adgangskode.
--
Jesper.

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 17-09-01 16:56

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> http://www.info.Apple.com/info.apple.com/validate/agree.taf?item=91&lang
> =DK&geo=dk
Netop og derfra kører jeg uafbrudt i ring.

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Jesper

Dato : 17-09-01 17:13

Rubini & Rasmussen <rubini@image.dk> wrote:

> Netop og derfra kører jeg uafbrudt i ring.
>
> mvh.
> Flemming Rubini

Så er det entwn fordi du har sat din browser til ikke at acceptere
cookies ( eller er kommet til at klikke på "Deny" hvis du har sat den
til at spørge før den acceptere cookies) eller fordi du bruger software
der skjuler din browserversion eller platform (iCab kan gøre det selv
ellers findes disse filtre i NetBarrier)

Sæt din browser til at acceptere alle cookies og sørg for at slå evt.
privacy filtre fra,
--
Jesper.

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 17-09-01 19:12

> [...]
> ellers findes disse filtre i NetBarrier)
>
> Sæt din browser til at acceptere alle cookies og sørg for at slå evt.
Tak, men jeg har ikke noget problem med at hente andre ting fx 9.2.1.

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-09-01 01:37

Hej Flemming

Prøv dette link:
<http://www.info.apple.com/support/macos9/DK/9.1download.html>. Har du en
hurtig forbindelse, så vælg den store fil istedet for de 15 mindre filer.
Jeg er ikke klar over, om fejlene er blevet rettet, men der har været
problemer med nogle af modulerne i multi-part downloadene.

Du skal blot være opmærksom på, at ikke alle dele af systemet bliver
opdateret. Dette gælder fx. alle language kits, dér skal du have selve opg.
CD'en. Du kan bruge en af kuponerne fra din OS 9.0 til det formål. Gå ind på
<http://www.apple.dk> -> 'Software'. Find OS 9.1 og følg instrukeserne om
hvordan du skal gøre det. CD'en koster kun 159kr.

Rubini & Rasmussen wrote:

> Tak, men jeg har ikke noget problem med at hente andre ting fx 9.2.1.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 20-09-01 20:18

> [...]
> <http://www.apple.dk> -> 'Software'. Find OS 9.1 og følg instrukeserne om
> hvordan du skal gøre det. CD'en koster kun 159kr.
Pyh ha, men tak for hjælpen.

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Rubini & Rasmussen