Underligt problem med AppleWorks
Fra : Carsten Aagren

Dato : 16-09-01 12:44

Er der en der kender en løsning på følgende:

Når jeg har lavet et dokument i AppleWorks, og efterfølgende har
udskrevet det, bliver Arkiv og Rediger menuerne pludselig grå, og jeg
kan ikke lukke programmet igen. Hvis jeg ikke gider have det til at være
åbnet, må jeg genstarte. Problemet opstår også hvis jeg åbner en
arkiveret fil og udskriver den. Hvis jeg lukker dokumentets vindue,
kommer der (heldigvis) en dialogboks, der spørger om jeg vil gemme
ændringerne

Jeg har ellers ikke brugt programmet meget, men da jeg fik en ny iBook
fornylig kiggede jeg lidt på det, og det er jo i grunden et
fortræffeligt program - altså hvis lige mit problem kunne løses...!

Venlig hilsen
Carsten

Fra : Thøger

Dato : 16-09-01 13:01

Hvilken version er det? dk ie us? 6.0.4 6.1.2?

Den danske er nemlig befængt med fejl... jeg har anskaffet mig det engelske
og er lykkelig for det, med det kan jeg endda læse wordfiler.

Tjek om der er updates til den...

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-09-01 13:38

In article <aagren-6EB1DA.13440016092001@news.tele.dk>,
Carsten Aagren <aagren@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
> arkiveret fil og udskriver den. Hvis jeg lukker dokumentets vindue,
> kommer der (heldigvis) en dialogboks, der spørger om jeg vil gemme

Din CarbonLib er for ny til din AppleWorks.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk