Knallert til maks. 4000,-
Fra : Goldmann

Dato : 15-09-01 18:53

Hej NG.

Jeg har planer om at købe en knallert, til daglig transport, men er lidt i
vildrede ang. hvilken model det skulle være.
Mere specifikt er jeg i tvivl om det skal være en traditionel knallert
(f.eks.Yamaha FS1), eller om det skal være en af de nyere "plastic"
knallerter som f.eks.en Yamaha Jog eller Aprilia Stalker.
Den skulle i givet fald kunne køre omkring 60-70 km/t, uden at ødelægge
brændstofsøkonomien fuldstændig.

Jeg har, i min spæde ungdom, haft en Yamaha 4g, og kan se at der er mange af
dem til salg i DBA. Er de stadig noget værd, eller er de blevet ødelagt af
for meget tuning og T.Hansen bras?

Råd og anbefalinger modtages meget gerne.

Mvh,
Martin Goldmann

Fra : RpR

Dato : 15-09-01 20:31

> [...]
> knallerter som f.eks.en Yamaha Jog eller Aprilia Stalker.
> Den skulle i givet fald kunne køre omkring 60-70 km/t, uden at ødelægge

FS-1'en er ihvertfald enormt økonomisk, men mange af dem er forskruede idag.
Det samme gælder de Jogger der er til salg mange steder, gå efter en lovlig
om muligt.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 16-09-01 10:10

"Goldmann" <goldmann@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> (f.eks.Yamaha FS1), eller om det skal være en af de nyere "plastic"
> knallerter som f.eks.en Yamaha Jog eller Aprilia Stalker.

Det hedder Gilera Stalker!
Kender måske en der har en til salg... Finder lige ud af det.

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Goldmann

Dato : 16-09-01 17:58

> Det hedder Gilera Stalker!

Je, selvfølgelig. Jeg blandede lige Sonic og Stalker sammen.

> Kender måske en der har en til salg... Finder lige ud af det.

Tak. Jeg kan dog ikke vente så længe.

Mvh,
Martin Goldmann

Fra : hans markussen

Dato : 16-09-01 21:49

"Goldmann" <goldmann@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Je, selvfølgelig. Jeg blandede lige Sonic og Stalker sammen.

> Tak. Jeg kan dog ikke vente så længe.
>
> Mvh,
> Martin Goldmann

Hej! Hvad med en Yamaha Sting, den er flot og kører godt- og så er den
billig.
Det er selvfølgelig ingen vædeløber men lovlig klarer den snildt 35-40 km/t.

Har billede som sendes hvis du ønsker.
Hilsen

Markus
erichsenmarkus@hotmail.com