Reklamesang
Fra : BK

Dato : 15-09-01 17:02

Hej alle I kloge hoveder !!!
Jeg leder efter titlen på en sang jeg hørte i en reklame for et par uger
siden, og som jeg ikke har set igen.
Jeg har desværre ikke så mange informationer om reklamen, men mener at den
handlede om strømpebukser - man så i hvert fald nogle piger og deres ben
, tror nok at nogle piger på et tidspunkt ligger på ryggen og løfter
benene i vejret...Sangen var en gammel amerikansk en med samme glade lyd som
f.eks. "Brown Eyed Girl". Ved godt der ikke er meget at gå efter, men håber
alligevel at en eller anden ved hvad jeg snakker om.
Det kan forresten godt være at det var en reklame for et
mobiltelefonselskab, men jeg er overhovedet ikke sikker...

Så nu må I lige vise hvad I duer til!!!

Hilsen Bo

Fra : .Kody

Dato : 15-09-01 17:16

"BK" <kehlet@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle I kloge hoveder !!!
> Jeg leder efter titlen på en sang jeg hørte i en reklame for et par uger
> [...]

Bananarama - Venus

..Kody

Fra : BK

Dato : 15-09-01 17:48

Ok, nu blev jeg lige overrasket over hvor hurtigt det gik!!!
Men det er desværre ikke den sang....jeg mener det var en 60'er sang...
Såeh, hvis andre har set den reklame jeg snakker om....

Hilsen Bo

Fra : Lagerhead

Dato : 16-09-01 00:12

"Your Love Is Lifting Me Higher" måske?

Espen

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 17-09-01 11:30

Jeg tror det er:
Brown eyed girl med Jimmy Buffett.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 17-09-01 11:32

Jeg misforstod vist.
Du mener den er i stil med Brown eyed girl.?

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : BK

Dato : 17-09-01 18:45

Ja jeg mener den er i stil med Brown eyed girl....jeg har ikke hørt "your
love is lifting me higher", men det kunne være den!

Fra : Lagerhead

Dato : 18-09-01 14:33

Jeg kan desværre ikke lige erindre, hvem "Your love...." er med...men søg,
og du skal finde?

Fra : BK

Dato : 18-09-01 17:53

Ja, jeg har fundet den (altså "Your love...." - Smokey Robinson), men jeg er
stadig i tvivl om det virkelig er den der er med i den reklame jeg tænker
på. Men jeg kommer nok ikke videre, jeg må bare lægge lidt mere mærke til
reklamerne
Tak for hjælpen anyways!!

Bo