Sang fra "Dum & Dummere"
Fra : Mills

Dato : 14-09-01 18:56

Hej !

Jeg leder efter en sang fra filmen Dum og Dummere. Den befinder sig ikke på
det officielle soundtrack, det har jeg tjkket.
Det er vist en lidt ældre sang og den bliver spillet på det tidspunkt i
filmen, hvor Jim Carrey drømmer om hans drømmekvinde Lauren Holly. Hun
kommer ud af en dør, mens der er nogle duer der flyver op over deres hoveder
og Jim Carrey løfter hende op, mens han samtidig lige løfter hendes kjole så
man kan se hendes numse...!
Er der nogen der ved hvad sangen hedder oghvem der har lavet den?

Fra : Blaster

Dato : 14-09-01 20:47

Hejsa

Jeg ved ikke hvad den hedder... men har dvd'en og der står alle sangene..
ved bare ikke hvad det er for en. Men de står vist i den række følge de
bliver spillet i filmen.. så jeg kan undersøge det hvis det er... ?? eller
hvis du ved hvad nr. sange den er i filmen?

Mvh

Fra : Mills

Dato : 14-09-01 21:36

Jo, det må du meget gerne - Men jeg kan vist ikke beskrive scenen bedre end
jeg allerede har!
Men i sangen er omkvædet vist noget med "and she had flowers in her hair,
flowers in hair..."

Mvh Mills

Fra : Blaster

Dato : 15-09-01 00:34

Jeg ved godt hvad det er for en sang du mener, men jeg ved ikke hvad den
hedder.. desværre