Win NT og Mac og kopiering af filer...?!?
Fra : Thomas

Dato : 14-09-01 13:50

Jeg har et problem med en NT server og kopiering af filer til den fra Mac.

Problemet er som flg.:

Når jeg kopierer en fil på ca. 250 MB fra en Mac til NT serveren, så dør
serveren efter kort tid under kopieringen, skærmen bliver blå og den tæller
op til 100 og rebooter så.

Når jeg kopierer fra NT server til Mac fungerer det uden problemer. Jeg
kører Service Pack 6 på serveren.

Har nogen et forslag til en løsning?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-09-01 00:51

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> [...]
> op til 100 og rebooter så.
>
> Når jeg kopierer fra NT server til Mac fungerer det uden problemer. Jeg

Bare et longshot: Du har vel ikke Timbukto Pro liggende på NT'eren? Jeg
oplevede noget lignende og der var det Timbukto Pro som var skyldneren.

--
René

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-09-01 01:12

In article <1ezt12l.1figm0j1vel6oN%rfn@altavista.net>,
rfn@altavista.net (René Frej Nielsen) wrote:

> Bare et longshot: Du har vel ikke Timbukto Pro liggende på NT'eren? Jeg
> oplevede noget lignende og der var det Timbukto Pro som var skyldneren.

Øeh, vi har Timbuktu på adskillige NT'ere, og det giver ikke problemer.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-09-01 12:56

> Øeh, vi har Timbuktu på adskillige NT'ere, og det giver ikke problemer.

Vi havde også Timbukto på flere af vores NT-maskiner uden problemer, men
lige den maskine døde hver gang vi lavede en filkopiering. Jeg kan
huske, at det var Timbukto der lavede problemet, men vi fik det løst, så
måske har det været en ældre version af Timbukto, der skabte problemet.

Det er 2-3 år siden, så jeg har lidt svært ved at huske detaljerne. Det
var som sagt et longshot

--
René

Fra : Thomas

Dato : 16-09-01 09:48

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> skrev i en meddelelse
> Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> Bare et longshot: Du har vel ikke Timbukto Pro liggende på NT'eren? Jeg
> oplevede noget lignende og der var det Timbukto Pro som var skyldneren.

Nej, det har vi ikke. Så det kan ikke være det der er problemet. Det er en
helt ny maskine med en frisk installation af NT. Det er ikke lokalt på
Mac'en problemet ligger, det er uanset hvilken Mac jeg kopierer fra.

Der sidder desuden en Novell server i netværket, men det kan vel ikke være
den der giver problemer?