Protuna 32mm Crom Udstøding til 249kr!!! N~
Fra : CB

Dato : 13-09-01 19:36

Hej NG!

Jeg har lige invisteret i en ny 32mm Crom udstødning til 249kr. til min
Suzuki Samurai hos
Protuna, da den gamle var rusten op. Så var det jeg lige ville høre om der
var nogle af jer der havde nogle erfaringer med denne udstødning
(Godt/skidt, Gir Bundtræk/Topfart?) Jeg kan næsten
ikke tro jeg er den eneste der har købt den her udstødning, da den også er
til k50, Kreidler og Puch.
Jeg er ikke helt klar over hvordan jeg skal sætte den på, da beslaget ikke
er ligesom på den Originale?
Jeg håber i gider skrive lidt om den, da jeg ikke har så
meget forstand på udstødninger.

Venlig hilsen Christian

Ejer Af:
SCO Universal årg.1954.
Puch VZ50 Årg.1975
Suzuki Samurai Årg.1989
Forrig ejer af:
Yamaha Jog Artistic Spec Årg.1994.
Yamaha 4-Gear Årg. ???

Fra : DWM

Dato : 13-09-01 20:18

"CB" <chrborup@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Godt/skidt, Gir Bundtræk/Topfart?) Jeg kan næsten
> ikke tro jeg er den eneste der har købt den her udstødning, da den også er

Det er du såmænd heller ikke. Jeg har selv haft en på min K50 og sammen
med det andet tun jeg havde på det var den syntes jeg at den er god.
Nu siger du ikke noget om at der ellers er lavet noget ved din Samurai så
det er noget svært at sige hvad du kan forvente af optræk, bundtræk og topfart.

> Jeg er ikke helt klar over hvordan jeg skal sætte den på, da beslaget ikke
> er ligesom på den Originale?

Min passede lige på men senere da jeg købte en anden model gjorde
det så ikke. Der var ikke andet end at skære beslaget af og lave mit
eget og så svejse det på.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen