Død Nokia 3310??
Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 13-09-01 15:41

Jeg har lige unlocket en 3310 med version 4,02 og flasherkabel. Det hele
forløb fint indtil jeg ville tænde den, det gad den ikke. Er der noget jeg
kan gøre nu???

Fra : søren hedegård

Dato : 13-09-01 17:47

Det samme skedte med min ericsson i går!
jeg har stadig garanti så jeg har afleveret den til bilka (der købte jeg
den)...

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 13-09-01 18:27

> Det samme skedte med min ericsson i går!
> jeg har stadig garanti så jeg har afleveret den til bilka (der købte jeg
> den)...

Ok. Er der ingen der har en løsning på mit problem??

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-09-01 20:36

Rasmus Bernth Jensen skrev:

> [...]

Unlock den med et andet prog. så skulle den skid være slået...

> Ok. Er der ingen der har en løsning på mit problem??

Har du ikke taget backup? Hvis ikke kan du prøve at kigge på
www.gsmunlock.dk/flasher.htm

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : ABL

Dato : 13-09-01 19:38

"Rasmus Bernth Jensen" <rbj_bernth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige unlocket en 3310 med version 4,02 og flasherkabel. Det hele
> forløb fint indtil jeg ville tænde den, det gad den ikke. Er der noget jeg
> kan gøre nu???

Hej
Hent en backup her http://www.gsmunlock.dk/flasher.htm og flash telefonen
med denne, der er mere info på siden