Lys: Aprilia SR 50
Fra : Fagus

Dato : 13-09-01 15:33

Hvad gør man ved det utrolige dårlige lys der er på SR50
kan man sætte nogle kraftigere pære i,hvor kraftige kan man sætte i? kan man
sætte en anden lygte på med kun en parebol ? eller hvad gør man best og
billegst
hilsen Fagus

Fra : Niels Skaaning

Dato : 13-09-01 16:41

Fagus skriver:

> [...]
> sætte en anden lygte på med kun en parebol ? eller hvad gør man best og

Mal den brun og kør den i havnen, så bliver lyset meget bedre :)

I guder hvor er jeg morsom!
--

Niskaa (NS)

Fra : Mads Jensen

Dato : 13-09-01 17:08

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fagus skriver:

> Mal den brun og kør den i havnen, så bliver lyset meget bedre :)
>
> I guder hvor er jeg morsom!
> --
>
> Niskaa (NS)

I guder hvor er du dum at høre på =)

Mads

Fra : Thomas

Dato : 13-09-01 17:19

"Fagus" <fagus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvad gør man ved det utrolige dårlige lys der er på SR50
> kan man sætte nogle kraftigere pære i,hvor > kraftige kan man sætte i?

Jeg har købt nogle halogen pære til min katana. det giver et godt lys. købt
ved cykkelsmeden 110 kr. stk. de findes billiger gad bare ikke at fare hele
byen rudt den dag.

> kan man
> sætte en anden lygte på med kun en parebol ?

Ja det vil jeg mene. Vil også selv til at lave noget andet lys på min katana
(fjernlys). Jeg regner med at tag ind til en motorcykel forretning og se på
lyget udvalget. og få nogle mål af lygterne så man kan se om de kan være der
i dybten. og derefter lave et skjold i glasfiber som passer til lygten.

> eller hvad gør man best og billegst

Det bedste vil jo være at få et godt fjernlys på. eventuelt fra en mc. Hvis
anlæget kan klare det. men det er også det dyreste.

Det billigste er halogen pære.

mvh. Thomas

Fra : jabbe

Dato : 13-09-01 19:29

Hvis Forlygten er magen til en Rally så kan jeg fortælle at jeg skiftede den
originale fatning ud med en almindelig Halogen pære fatning og så smed jeg
en 35W pære på......

Feeeedt det vildeste dagslys, eller naaarj det var det vist ikke men det
hjalp....

Jabbe