Flere stationer i iTunes
Fra : Per Madsen

Dato : 13-09-01 15:39

Hvordan får jeg adgang til flere radiostationer end dem, der allerede ligger
i iTunes. Kan jeg lægge nogle flere ind?

Mvh.

Per

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 14-09-01 06:55

In article <B7C68384.1878F%dsl52828@vip.cybercity.dk>,
Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hvordan får jeg adgang til flere radiostationer end dem, der allerede ligger
> i iTunes. Kan jeg lægge nogle flere ind?

Ja. Prøv fx på www.live365.com.

-mf

--
-mf = Michael Florentin Nielsen = florent@post3.tele.dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 14-09-01 07:57

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Kan jeg lægge nogle flere ind?

Hvis du er til det lidt sjælden funk og soul fra Pre-metervare æraen, så
er <http://grandroyal.com/radio/rare/> lige noget for dig. Den ryger
lige i iTunes, hvis du har din browser sat til at lade iTunes håndtere
..pls filer. Den ryger godt nok ind i din library-liste, men den står
listet som en radiostation.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Per Madsen

Dato : 16-09-01 18:33

in article 1ezpuxa.18qmigc1b49fkcN%jcSPAM@BLOCKvoss.tf, J.C. Voss at
jcSPAM@BLOCKvoss.tf wrote on 14/09/01 7:56:

> [...]
> lige i iTunes, hvis du har din browser sat til at lade iTunes håndtere
> .pls filer. Den ryger godt nok ind i din library-liste, men den står

Tak til jer begge! Jeg tjekker lige sagerne.

Per