Denne fejl får jeg ofte..
Fra : Per Madsen

Dato : 13-09-01 11:35

Jeg får relativ ofte nedenstående fejlmeddelelse, når jeg via nettet
forsøger at se en animation, filmklip eller lignende.

F.eks. fik jeg denne meddelelse, da jeg forsøgte at se en demonstration af
Window XP:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'objRS'

/popupvideo.asp, line 1

Og den samme fik jeg, da jeg ville se et reklameklip på www.tomsnak.dk ,-
det var en mpeg-fil, der blev vist i Quicktime (vers.DK 5.0.1), men når
filen skulle afspilles (i browseren IE 5.0 (2022)) poppede ovenstående
besked op i et vindue foran alt. Der er ingen problemer hvis jeg først
henter filen, og derefter afspiller den udenom browseren.

I får lige lidt specs.:
Mac OS 9.1 DK
IE 5.0 (2022)
RealPlayer 8 Basic
Window Media Player 7 (har jeg liggende, men ikke installeret da den laver
ged i systmet)
384 K ADSL

Hvad betyder disse meddelelser og hvordan slipper jeg for dem. Mangler jeg
mon et plugin

Tak for hjælpen.

Mvh.
Per Madsen

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-09-01 12:39

In article <B7C64A60.183FC%dsl52828@vip.cybercity.dk>,
Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Mangler jeg mon et plugin

Næh, serveren mangler en ikke-amatør.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Sascha

Dato : 18-09-01 13:30

Tror der er en der kun har programmeret til Active X.

(variablen objRS (object resoursen)) - Mangler Active X object

Fra : Sascha

Dato : 18-09-01 13:34

Sorry

ikke så advanceret
VB script fejl

Fra : Thomas Magle Broders~

Dato : 18-09-01 13:29

Per Madsen wrote:

> [...]
> Window XP:
>
> Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Dårlig ASP/VBScript kode på websiten. Jeg foreslår at du klager til dem.
- Thomas

Fra : Per Madsen

Dato : 18-09-01 21:32

in article 3BA73E18.1030101@bilsalg.dk, Thomas Magle Brodersen at
t.brodersen@bilsalg.dk wrote on 18/09/01 13:29:

> Dårlig ASP/VBScript kode på websiten. Jeg foreslår at du klager til dem.
> - Thomas

Jamen, det vil jeg straks gøre. Hvad skal jeg skrive,- at de har en dårlig
ASP/VBScript kode på websitet, eller...

Per