Aaliyahs død god forretning for pladeselsk~
Fra : Andrew

Dato : 12-09-01 18:38

Hej

Der er ingen tvivl om at Aaliyahs død vil komme økonomisk til gavn for
salget af hendes CD som der nu reklameres heftigt for.
Det er ekstremt uhyggeligt, men ikke desto mindre sandt, at pladeselskaberne
vil nyde godt af det, i hvert fald kortvarigt. Mon ikke de ville have tjent
endnu flere penge på hendes karriere?!
Men at de sender pladen på gaden NU, og reklamerer for den så meget som det
gør, er med garanti et strategisk træk!

På den anden side kan det vel ikke komme bag på folk længere, at alt nu
engang handler om penge!
Det skulle således ikke undre mig om der bliver lavet diverse
"memorial-CD´er", spillefilm, etc., som følge af den enorme tragedie i
Amerika!

Hvor er det bare enormt ærgeligt at verden mere eller mindre bliver spoleret
i øjeblikket af diverse hændelser, og den generelle situation!

Mvh And

---
Respekt til de døde og deres pårørende
"May You Rest In Peace Forever"
---

Fra : Uffe Holst

Dato : 12-09-01 21:50

In an article of 12 Sep 2001 Andrew wrote:

> [...]
> endnu flere penge på hendes karriere?!
> Men at de sender pladen på gaden NU, og reklamerer for den så meget som det

Mig bekendt var udgivelsen af hendes plade da annonceret allerede inden hun
styrtede i døden. Eller husker jeg galt? F.eks. mindes jeg at have set en
reklame for den i august nummeret af Gaffa, og da det blev udgivet levede hun
vel stadig i bedste velgående.

Og spørgsmålet er så også, om den ikke ville have været blevet reklameret for
i samme omfang, selvom der ikke var sket noget. Men man kan jo altid mene, at
det er usmageligt taget ulykken i betragtning.

--
Uffe Holst

Fra : Gustaf Serve

Dato : 16-09-01 14:13

On Wed, 12 Sep 2001 19:37:38 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Men at de sender pladen på gaden NU, og reklamerer for den så meget som det
>gør, er med garanti et strategisk træk!

Jeg købte Aaliyahs nye plade (her i DK) længe inden hendes tragiske
død. På det tidspunkt var den da også temmelig promoted, og hyped -
ligesom mange andre udgivelser.

--
Gustaf Serve

Fra : Mette Lund

Dato : 03-10-01 20:02

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skulle således ikke undre mig om der bliver lavet diverse
> "memorial-CD´er", spillefilm, etc., som følge af den enorme tragedie i

sørgeligt men sandt!!
hendes "nye" cd er på gaden nu og ikke et ord om at hun er død..
-det venter vi med til vi laver en ....greatest hits?!