</form> tag og mellomrom...
Fra : Sjur Eldevik

Dato : 12-09-01 11:29

Jeg har et problem jeg lenge har fundert på.

Det ser ut som at etter de fleste </form> (eller submitknappen?) blir det
automatisk et mellomrom til elementer som skal plasseres i underkant. (noe
klønete fortalt men dere skjønner sikkert)..

Noen som har opplevd dette og som vet om det f.eks. kan justeres i css?

Sjur

Fra : Niles

Dato : 12-09-01 12:32

Ja....
FORM, FORM.submit {
margin: 0px;
}

Nils

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 12-09-01 14:45

Davs

> Ja....
> FORM, FORM.submit {
> margin: 0px;
> }

Virker det osse i Netscape? Jeg rodede engang med det samme i tabeller, men
kom vist nok frem til noget i stil med at følgende giver et mellemrum efter
formen:

.... mens følgende ikke gør:

Dvs. når formularen er pænt indlejret i TD'en giver det et mellemrum, mens
det ikke gør, hvis TD'en er indlejret i formularen.

/Thomas