"honing"
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-09-01 19:16

Hej forum.
Er der en her der ved om det er komplet hjernedødt at prøve at hone sin
cylinder selv? Jeg har sådan et 4K "gør det selv" sæt honesten..Hvis der er
en der med sikkerhed ved at det går i ged, så stop mig please...

--
Posted from port92.cvx1-ro.ppp.cybercity.dk [217.157.96.93]

Fra : RpR

Dato : 11-09-01 20:19

> [...]
er
> en der med sikkerhed ved at det går i ged, så stop mig please...

Tjah, hvis den har sat sig så kan det jo næppe blive værre end det er =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-09-01 21:05

Nej, men man kunne jo osse bare gå ind til den lokale knallert-pusher og
give ham en halvtredser for at gøre det, det plejer jeg altid at gøre....

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-09-01 10:27

"Morten Christensen" <m-astrup@mail.dk> wrote in message

> Nej, men man kunne jo osse bare gå ind til den lokale knallert-pusher og
> give ham en halvtredser for at gøre det, det plejer jeg altid at gøre....
Ja. Bortset fra at han lige kræver 400 spir for jobbet..

--
Posted from port115.cvx1-ro.ppp.cybercity.dk [217.157.96.116]

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-09-01 12:45

Hmm.. jeg giver da altid en halvtredser.... så er den eneste udvej at du
kommer til Horsens og får det ordnet

Fra : DWM

Dato : 12-09-01 13:30

"Rasmus Nielsen" <geezer50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja. Bortset fra at han lige kræver 400 spir for jobbet..

Jeg gav nu 60kr sidst jeg indleverede en cylindre her i Århus.
Mon ikke du tænker på opboring og honing.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-09-01 11:35

"Morten Christensen" <m-astrup@mail.dk> wrote in message

> Nej, men man kunne jo osse bare gå ind til den lokale knallert-pusher og
> give ham en halvtredser for at gøre det, det plejer jeg altid at gøre....
Ja Men der er bare det at han kræver 400 bananer for at gøre det..

--
Posted from port3.cvx1-ro.ppp.cybercity.dk [217.157.96.4]