Hvad laver Linda Gail Lewis
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-09-01 21:57

Er der nogen der ved hvilke cd-er Linda Gail Lewis har udgivet. Hun lavede
på et tidspunk en cd hvor Van Morrison medvirkede.

Er der også nogen der ved om der er andre grupper eller solister som, den
dag i dag, spiller og udgiver cd-er med 100 % original rock´n´roll-musik,
med nøjagtig den samme lyd som den havde i 50-erne. Den ægte 50-er-vare,
men bare lavet i dag. ?

Kender kun Linda Gail Lewis + Rock Nalle + Sigurd Barret

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 08-09-01 00:01

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvilke cd-er Linda Gail Lewis har udgivet. Hun lavede
> på et tidspunk en cd hvor Van Morrison medvirkede.

www.allmusic.com er din ven.

Ifølge denne side har hun kun udgivet to albums på egen hånd, begge i 1969.
Derudover har hun medvirket på 6 plader, heraf de fire med Jerry Lee Lewis
(brormand?) og den du nævner med Van the man Morrison. Den 6. er en
opsamling.

/Nikolaj

Fra : Zeus

Dato : 08-09-01 00:01

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b993387$0$922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er der nogen der ved hvilke cd-er Linda Gail Lewis har udgivet. Hun lavede
> på et tidspunk en cd hvor Van Morrison medvirkede.

Nej, nej, nej! - Det var da Van Morrison der udgav en cd hvor Linda gail Lewis medvirkede, og ikke omvendt!

--
- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-01 00:35

Zeus <zeus@trustme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b99528f$0$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> på et tidspunk en cd hvor Van Morrison medvirkede.

Nej, nej, nej! - Det var da Van Morrison der udgav en cd hvor Linda gail

_____________________

Nu styrer du dig lige lidt Zeus. Hvordan kan du sige sådan noget. Skam dig -
fy

Fra : Zeus

Dato : 08-09-01 05:36

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b99587a$0$237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nu styrer du dig lige lidt Zeus. Hvordan kan du sige sådan noget. Skam dig

Undskyld, men jeg *kan* altså ikke lade være... når jeg ser sådan noget!
(Jeg behøver vel ikke at fortælle at Morrison er en af mine favoritter!)

I øvrigt er det vel mere korrekt at sige at det er en fælles udgivelse for de to kunstnere, end at den ene medvirker på den andens album...
Et album som jeg i øvrigt synes vældig godt om!

--
- Zeus.
Icy Que: 10262616