Hvor køber man Grillkul/briketter ?
Fra : Lars

Dato : 07-09-01 17:15

Hej !

Som lykkelig indehaver af en kuglegrill og en grillplads er jeg rendt ind i
et modbydeligt problem...............DER ER IKKE MERE KUL I FORRETNINGERNE
!!!!!!!

Hvor dælen køber man kul/briketter når tankstationerne, Bilka, Silvan,
Bauhaus, Føtex og mange andre steder melder udsolgt resten at året ? (jeg
bor på Vestegnen/Storkbh.).

Mvh.
Lars

Fra : Bess

Dato : 07-09-01 18:43

> Hvor dælen køber man kul/briketter når tankstationerne, Bilka, Silvan,
> Bauhaus, Føtex og mange andre steder melder udsolgt resten at året ?
(jeg
> bor på Vestegnen/Storkbh.).

www.bruglaaget.dk har lavet en oversigt.

mvh
Bess

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-09-01 12:35

Lars sukkede højt:

> DER ER IKKE MERE KUL I FORRETNINGERNE!!!!!!!
>
> Hvor dælen køber man kul/briketter (...)

Ja, måske er der lidt lang vej fra dig til dem. Men jeg så da de første
femten sække ligge hos Aldi her i byen i går...

--
Ciao: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord VII:

Fra : Kat

Dato : 08-09-01 17:16

Lars skrev:

> [...]
Silvan,
> Bauhaus, Føtex og mange andre steder melder udsolgt resten at

Jeg ser da masser af poser hos tankstationerne rundt i det meste
af Kbh.
--
/kat
---

Fra : Lars

Dato : 08-09-01 19:22

> Jeg ser da masser af poser hos tankstationerne rundt i det meste
> af Kbh.

Er du ikke rar at svare lidt mere uddybende og fortælle mig på hvilke
stationer, du ser briketter - så vil jeg fluks starte automobilen...

Fra : Kat

Dato : 08-09-01 23:44

Lars skrev:
> Er du ikke rar at svare lidt mere uddybende og fortælle mig på
hvilke
> stationer, du ser briketter - så vil jeg fluks starte
automobilen...

Så sent som idag har jeg set briketter hos Shell på
Frederiksborgvej. De står udenfor til højre for indgangen...

--
/kat
---

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 10-09-01 21:58

Hej .... Hvis du stadig er desperart... !!!! Så har jeg da forresten 3
kg. træ-kulsbriketter, som du kan afhente i albertslund. Du kan lige
maile mig. Så finder vi da ud af det !
VH LadyHawk