Piaggio, it's moving, it's moving.
Fra : Raven®

Dato : 07-09-01 13:09

Efter et par go´e råd herinde fra kløgtige personer, fik jeg fjernet
skiverne i variomagic'en...Damn, det er jo som at få en helt ny knallert.
Oven i købet larmer den mindre end da den var lovlig, men går vel 60-70km/t.
Nu er problemet bare at jeg altid har været totalt paranoid, hvad angår de
væmmelige mænd i bilerne med de blå blink. Hvor mange her er blevet stoppet,
hvor kun dette har været ændret? Og hvad gør man egentlig så? Altså, jeg har
skiverne med, men har ikke en skid forstand på at sætte dem på, hvis de
krævede det. Samtidig synes jeg heller ikke jeg har set nogle knallerter
blive stoppet de sidste par år i mit område..

Raven

Fra : RpR

Dato : 07-09-01 13:51

> [...]
> krævede det. Samtidig synes jeg heller ikke jeg har set nogle knallerter
> blive stoppet de sidste par år i mit område..

Hvis du er heldig siger de ikke noget til det eller du får at vide du skal
trække hjem.
Er du mindre heldig vil de ha' dig til at gøre den lovlig på stedet, og kan
du ikke de skal de nok sørge for at falck finder ud af hvad der er gjor
ulovlig ved den, så får du den i adskildt form retur.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas

Dato : 07-09-01 14:50

"Raven®" <Raven@remembers> wrote in message
> væmmelige mænd i bilerne med de blå blink. >Hvor mange her er blevet
stoppet,

Jeg er blevet stoppet 1 gang på min 45'er. Det var også kun fordi politiet
havde stoppet 2 stk 30 knallerter. Så kom jeg lige forbi så blev jeg også
vinket ind. Har ellers komplet 70ccm tun på. Men jeg kører altid pænt i
byzonerne (45-50 km/t) og har heller ikke krølpotte på. Slap med at fremvise
kørerkort så var det ok. Han kiggede også på udstødningen men det var den
orginale så var det ok.

kør pænt og undlad at monterer en udstødning der lyser langt væk af tun. så
skal du nok få kørt mange km. uden at blive stoppet.

mvh. Thomas

Fra : Raven®

Dato : 07-09-01 15:18

Takker for indlæggene. Det der bare undrer mig, er at jeg konstant møder
folk på deres knallerter fjerte forbi mig, som om kloden gik under imorgen..
Det var den første grund til at jeg fik gjort noget ved min egen knallert(og
der var nogle flere grunde selvfølgelig), men selvom min nu er lavet så den
kan køre ret hurtigt, så ville jeg da aldrig turde ta´ chancen inde i byen.
Både mht. politi, fodgængere, cyklister & totalt blinde højresvingende
billister. Jeg er måske nok lidt overforsigtig, men alligevel..

Raven

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 07-09-01 17:15

"Raven®" wrote:

> Det der bare undrer mig, er at jeg konstant møder
> folk på deres knallerter fjerte forbi mig, som om kloden gik under imorgen..

Hvor bor du henne af?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Raven®

Dato : 08-09-01 11:07

Jeg bor i Kbh centrum, hvor der er meget af alt & alle..

Raven