Er der snart svampe?
Fra : Michael Olsen

Dato : 06-09-01 23:12

Kære gruppe

Jeg bor midt i København, så til hverdag kommer jeg sjældent ude i naturen -
det billige skidt - men alligevel sætter jeg pris på en god svampetur i
omegnens skove.
Så spørgsmålet er ganske enkelt: Hvordan er svampesituationen derude -
specielt rørhatte.
I skal ikke afsløre jeres hemmelige steder, I skal blot fortælle, om det
myldrer, eller om det varer lidt endnu.

mvh Michael lsen

Fra : Jens

Dato : 07-09-01 08:56

Michael Olsen wrote:

> [...]
> omegnens skove.
> Så spørgsmålet er ganske enkelt: Hvordan er svampesituationen derude -
Jeg har hørt at du skal stå meget tidligt op hvis du skal finde svampe i
KBH omegnens skove, idet der er mange om budet.

/Jens

Fra : Jens

Dato : 10-09-01 06:54

> I skal ikke afsløre jeres hemmelige steder, I skal blot fortælle, om det
> myldrer, eller om det varer lidt endnu.
>
> mvh Michael lsen

Efter perioder med meget regn myldrer svampene frem. Rørhattene er der
flest af tidligt på sæson'en. Det er nok ved at være ovre nu, men vi for
se. (Jeg skal afsted i aften i Sønderskoven på Als.)

mvh
Jens

Fra : Michael Olsen

Dato : 10-09-01 17:27

OK, tak for svaret. Jeg prøver en af de nærmeste dage.

mvh Michael Olsen