Hjælp - Javascript/Redirect datointerval
Fra : Holger

Dato : 06-09-01 20:20

Er der nogen der kan hjælpe mig med et lille javascript.

Det skal bruges i en firmaidrætsforening (fodbold)

Vi har et kampprogram med ca. 18 kampe hvert år (oldboys)

Jeg har så en side der refererer til samtlige 18 sider.

Jeg har også et link på en side (næste kamp) som jeg hver gang en
kamp er spillet ændrer til den næste i rækkefølgen, lidt
irriterende, så det ville være rart med lidt automatik.

Scriptet skal kunne følgende.

Udfra en given datoperiode og udfra maskinens dato vise en
bestemt side.

eks.

kamp12082001.html
kamp19082001.html
kamp26082001.html

i perioden før 12082001 vises kamp12082001.html
i perioden 13082001 - 19082001 vises kamp19082001.html
i perioden 20082001 - 26082001 vises kamp26082001.html
osv.

Jeg har kikket på scripts a la redirectaccordingtohour eller
redirectaccordingtoday, men synes ikke rigtigt at kunne knække
den, det er jo lidt a la redirectaccordingtoday

Har ledt på både Script.dk & viewsource.dk - men har ikke kunnet
finde noget.

Der kunne godt sættes en gos flaske vin på højkant, til et godt
velfungerende script.

mange hilsener

Javanybegynderen
Holger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens

Dato : 07-09-01 02:51

Jeg er lidt ny i asp men hvis du kan anvende asp på server skulle dette
virke

Du kopiere teksten ind i notepad og giver filen efternavn asp upload på
server også se om det virker !

Dine nye datoer kan du vil gætte dig frem til !

<%
dim mydato
mydato = formatdatetime(now(),2)

if mydato => "13-08-2001" and mydato =< "19-08-2001" then
Response.Redirect("19082001.html")
elseif mydato => "20-08-2001" and mydato =< "26-08-2001" then
Response.Redirect("26082001.html")
end if
%>

Fra : Andreas Jydebjerg

Dato : 07-09-01 13:39

Hvilke krav stiller du til browser understøttelse?

/Andreas