Honda Sfx begrænsninger.
Fra : L.S.

Dato : 06-09-01 18:43

Hejsa er det korrekt at ovennævnte model er begrænset i cdi'en hvis ja hvor
sidder skidtet og hvilken ledning drejer det sig om ? er der noget med at
den skal på stel også eller skal den bare klippes ??

--
Venlig Hilsen
Leo Stisen

Fra : Mads Jensen

Dato : 06-09-01 22:55

"L.S." <lhs@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidder skidtet og hvilken ledning drejer det sig om ? er der noget med at
> den skal på stel også eller skal den bare klippes ??

En SFX er begrænset i cdi'en, det klogeste vil nok være at købe en anden
cdi, du kan få en Pederzini Racer CDI hos Scooter-racing.dk til 849,-

Mads

Fra : PPedersen

Dato : 12-03-02 12:20

"L.S." skrev d. 06-09-01 18:43 dette indlæg :
> [...]
at
> den skal på stel også eller skal den bare klippes ??

Det er meget dumt at begynde at klippe i ledningerne til cdi'en, jeg har
selv prøvet at klippe i mine ledninger, og det hjalp ikke, lidt efter
fik jeg så en tænding fra polini nu køre den 95, det skal så også lige
siges at jeg har 47,6mm polini kit 3 cylinder på.

Med Venlig hilsen Peter Pedersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-03-02 18:28

"PPedersen" <PPedersen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvor
> at

> Det er meget dumt at begynde at klippe i ledningerne til cdi'en, jeg har
> selv prøvet at klippe i mine ledninger, og det hjalp ikke, lidt efter

Nogen CDI'er virker det på, andre ikke!
Hvad for en ledning er det? kan du give en lille vejledning af det??

> fik jeg så en tænding fra polini nu køre den 95, det skal så også lige
> siges at jeg har 47,6mm polini kit 3 cylinder på.

Det har du ihvertfald ikke!!
Du har allerhøjest 47mm Sport kit på!

Polini har aldrig lavet en 47,6mm til SFX

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Bendt Grunge

Dato : 12-03-02 18:38

> Det har du ihvertfald ikke!!
> Du har allerhøjest 47mm Sport kit på!
>
> Polini har aldrig lavet en 47,6mm til SFX

> [...]

nej de har lavet et 8 til max 9 Hk til den, det "kraftigeste" levere HEBO
hvis da man kan kalde det kraftigt, men da det som er bedst.

Cylinderkit HEBO NIKASIL 70ccm Alu 10-11HK
Honda: SGX Sky, SH96, Bali 50, SFX

så igen en gang har Hebo det stærkeste, det er næsten alle som de har det
kraftigeste til.

Bendt G

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-03-02 19:47

"Bendt Grunge" <micro@sucks.cum> skrev i en meddelelse

> nej de har lavet et 8 til max 9 Hk til den, det "kraftigeste" levere HEBO
> hvis da man kan kalde det kraftigt, men da det som er bedst.
>
> Cylinderkit HEBO NIKASIL 70ccm Alu 10-11HK
> Honda: SGX Sky, SH96, Bali 50, SFX

Gad også godt have sådan et kit, men daddy siger nej!
ØVVV

> så igen en gang har Hebo det stærkeste, det er næsten alle som de har det
> kraftigeste til.

Min next er malet i Hebo retro stil, men rød dæmper

Fra : PPedersen

Dato : 12-03-02 12:51

> [...]
at
> den skal på stel også eller skal den bare klippes ??

Hejsa Lad vær og klippe ledninger det er for dumt. Køb en cdi boks hos
polini til 999.-

http://www.kandu.dk/