Kille Enna og Røde kors
Fra : Karina Mahmoud

Dato : 06-09-01 14:40

Hej Gruppe,

for et par uger siden var jeg forbi kastellet i kbh. til et røde kors
arrangement hvor Kille Enna havde lavet en menu. Der fulgte en bog om
projektet hvori der også var opskrifter på de forskellige retter. Denne bor
fik jeg aldrig og nu efterlyser jeg disse opskrifter herigennem. Kan nogen
hjælpe ????
Karina Mahmoud

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 07-09-01 05:47

"Karina Mahmoud" <kalia@worldonline.dk> skrev i meddelandet...
> [...]
> projektet hvori der også var opskrifter på de forskellige retter.
> Denne _bog_ fik jeg aldrig og nu efterlyser jeg disse opskrifter

Ja, jeg var også derude til nævnte arrangement, og gik rundt med omtalte
bog i hånden i lang tid, men på et tidspunkt gad jeg ikke slæbe på den
mere, og smed den derfor væk igen.

Mon ikke du kan efterlyse bogen på Røde Kors'ses hjemmeside, evt. så pr.
email?
--

PS: Der er nu skønt deromkring Kastellet og "Volden", det er ligesom at
blive sat 50 år tilbage i tiden, og oppe fra Volden set, er der jo en

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Man kan i "Le Gourmet", et gastronomisk blad fra 1858 af Charles
Monselet, (1825-1888), kendt gastronom, læse dette lyriske
digt: »Gastronomien giver åndsskønhed. Den tænder guldgnister i vore
øjnes fugtige himmel; den giver vore læber den varmeste koralfarve. Den
kaster vort hår tilbage; den får vore næsebor til at vejre på en
intelligent måde«. -Sikken et program at skulle leve op til!