TDC WebSpeed til mac
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 05-09-01 21:46

Jeg har lige læst følgende på TDC's hjemmeside om kabel-internet:

"WebSpeed kan godt fungere på en Macintosh og under andre
operativsystemer end Windows. Men så skal du selv stå for installationen
og vi kan heller ikke yde support."

Er der nogle her, der har sådan et abonnement og kan fortælle lidt om
hvordan det fungerer. Findes der fx et sign-on program a la Ginnerups
til Stofanet?

Og og og ... er der nogle der ved noget om Dixas videre skæbne? P1's
morgenjournalistik var i færd med at aflive dem her forleden. Jeg har
sat vældig lid til deres kanon-tilbud, så jeg håber da, de består.

venligst
Carsten

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 22:14

In article <1eza6aq.1f2ro9fr3ct6oN%vousortmann@mail1.stofanet.dk>,
vousortmann@mail1.stofanet.dk (Carsten Ortmann) wrote:

> Og og og ... er der nogle der ved noget om Dixas videre skæbne? P1's
> morgenjournalistik var i færd med at aflive dem her forleden. Jeg har
> sat vældig lid til deres kanon-tilbud, så jeg håber da, de består.

Tror du selv at deres tilbud er noget man kan drive en forretning på?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : walther

Dato : 06-09-01 08:33

>er nogle her, der har sådan et abonnement og kan fortælle lidt om
> hvordan det fungerer.

Selvom det piner mig at reklamere for TeleDK, så har jeg sådant et
abonnement og det kører fint på mine mac's.
Der er faktisk folk i support der har hørt om mac's, de har godt nok
aldrig været på arbejde når jeg har ringet til support, men de har jo
heller ikke lovet mig noget...

sæt TCP/IP til at køre via ethernet, og slå DHCP til.

mvh,
walther

Fra : outsourcerer@hotmail~

Dato : 07-09-01 11:39

> [...]

> Er der nogle her, der har sådan et abonnement og kan fortælle lidt om
> hvordan det fungerer. Findes der fx et sign-on program a la Ginnerups

Jeg har i tre måneder haft WebSpeed på min hjmemmeMac, og bortset fra et
par gange har det kørt upåklageligt siden installationen. Den foregik
for øvrigt smertefrit (Bondi iMac 233), og teknikeren gav mig al den
hjælp jeg havde brug for selv om de sagde: ingen service til Mac.
Go ahead med WebSpeed..