iceBook spørgsmål.
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 21:17

Jeg har lige udskiftet min grønne dametaske med en lettere brugt iceBook
- dog kun med CD-ROM drev, og har i den forbindelse en række spørgsmål,
som jeg selvfølgelig regner med at kunne få besvaret her i gruppen.

Hvilke typer DVD, CD-RW og Combo drev sidder der i jeres iceBook's? -
Jeg leger med tanken om at få fat i enten et DVD eller Combo drev mage
til og montre det selv, kan man evt få dem som reservedele fra Apple?
Mon det combo-drev som i de sidste par uger er blevet populært til Pismo
også virker i iceBook - kan det fysisk være der?

Er der nogen som ved om et ATAPI DVD-drev (eller Combo) vil virke i et
Firewire kabinet?

Selv om iceBook'en kun var 1-2 månder gammel, lader det til at der er
tale om én af de første modeller her i landet, idet Mac OS X ikke fulgte
med til den (ifølge den tidligere ejer). Hvordan får jeg min MAc OS X
fgra Apple, skal jeg udfylde en formular (hvor henter jeg den)?, skal
jeg bruge en af "kuponerne"?, skal jeg blot ringe til Apple? Skal jeg
henvende mig hos Fredgaard hvor den oprindeligt blev købt? Skal jeg
betale et gebyr så det bedre kan svare sig at vente et par uger til
10.1dk er ude

NB. hold da kæft hvor er den lille, jeg skilte mig kun af med dametasken
fordi den var tung og stor i rygsækken, men så lille.... uha, uha. Jeg
skal lige vende mig til tastauret.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 21:39

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Jeg har lige udskiftet min grønne dametaske med en lettere brugt iceBook
> - dog kun med CD-ROM drev, og har i den forbindelse en række spørgsmål,
> som jeg selvfølgelig regner med at kunne få besvaret her i gruppen.

Jeg glemte et enkelt spørgsmål

Jeg har set nogle neopren tasker/etui'er til både iBook, iceBook og
tiBook. Hvem er det der laver dem og hvem forhandler dem? iceBook'en
_er_ mere skrøbelig end dametasken.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 22:11

In article <1eza9f9.mzhngj1jvbw3aN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Jeg har set nogle neopren tasker/etui'er til både iBook, iceBook og
> tiBook. Hvem er det der laver dem og hvem forhandler dem? iceBook'en
> _er_ mere skrøbelig end dametasken.

Har du kigget hos Computerstore?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 22:42

> Har du kigget hos Computerstore?

nej men problemet er, at jeg ikke kan huske hvad den hedder.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 23:08

In article <1ezac96.4eppvq12g8bs8N%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> nej men problemet er, at jeg ikke kan huske hvad den hedder.

De har en butik i Glostrup, så du kunne da kigge ind til dem.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 23:38

> De har en butik i Glostrup, så du kunne da kigge ind til dem.

Må man glo på varene der uden at købe?
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 23:51

In article <1ezaeqn.1shy1211kfhmkaN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Må man glo på varene der uden at købe?

Jeps, og kommer du om onsdagen mellem 11:00 og 9:30 iført ridebukser og
lyserøde solbriller (og intet andet), serverer de oven i købet en skål
brændende kold glosuppe.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-01 10:03

> [...]

> Jeg har set nogle neopren tasker/etui'er til både iBook, iceBook og
> tiBook. Hvem er det der laver dem og hvem forhandler dem? iceBook'en

Jeg så også nogle smarte nogle forleden, men nu kan jeg dæleme
ikke finde dem. En Sherlock-søgning giver en masse sider, men jeg ved
ikke, om de falder i din smag. Nu er du jo lige kommet af med en
dametaske

<http://www.mobile-bag.com/>
<http://www.activebag.com/home>
<http://www.spireusa.com/>
<http://www.drbottkg.de/prod/IceBags.spml>
<http://www.drbott.com/>
<http://www.devdepot.com/powerbookdepot.html>

Og her kan du læse en masse om iBook, men den kender du vel:

<http://www.ibook-user.com/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 11:41

> [...]
> ikke finde dem. En Sherlock-søgning giver en masse sider, men jeg ved
> ikke, om de falder i din smag. Nu er du jo lige kommet af med en

jeg har fundet det neoprene cover hos <http://www.madsonline.com/>, men
det er desværre en US forhandler, dvs at der betales import tax i USA og
der efter EU told - det gidder jeg ikke. Jeg ville gerne finde den tyske
forhandler eller måske en i KBH eller Malmø.
Mange tak for de fine links, jeg havde ellers lavet en google søgning
men den gav stort set ingen resultater, måske var jeg for specifik.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-01 23:05

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> jeg har fundet det neoprene cover hos <http://www.madsonline.com/>

Mads hvem?

> ...men det er desværre en US forhandler, dvs at der betales import tax i
> USA og der efter EU told - det gidder jeg ikke. Jeg ville gerne finde den
> tyske forhandler eller måske en i KBH eller Malmø.

Det er jo en chance at tage, men jeg har ikke betalt noget, de
sidste to gange, jeg har fået noget fra USA. Den ene pakke var cykeldele
for $185. Der sad en seddel fra den danske toldvæsen på den, at den
kunne afleveres frit uden opkrævning af afgifter. Og det var ikke på
nogne måde skjult, at der var tale om et postordrekøb. Måske åbnede de
den og så, at den indeholdt køleskabsmagneter, viskelæder, en forcromet
flaskeholder, to gennemsigtige cykelflasker, et par oldtussegamle
bremsegreb og en bog om cykelgearets historie og fik ondt af mig
Eller også er de begyndt at operere med en bagatelgrænse.

> Mange tak for de fine links, jeg havde ellers lavet en google søgning
> men den gav stort set ingen resultater, måske var jeg for specifik.

Jeg søgte bare på "iBook bag". Der er jo en adresse til en tysk
Dr. Bott, men de tasker er måske ikke lige din stil.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:48

> Jeg søgte bare på "iBook bag". Der er jo en adresse til en tysk
> Dr. Bott, men de tasker er måske ikke lige din stil.

ikke til en iceBook - jeg gider ikke have en decideret taske, det har
jeg masser af (forfængelig?), det jeg søger et et beskyttelsecover.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-09-01 13:43

On Wed, 5 Sep 2001 22:39:03 +0200,
Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Jeg har set nogle neopren tasker/etui'er til både iBook, iceBook og
> tiBook. Hvem er det der laver dem og hvem forhandler dem?

Hvad er "neopren"?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 14:03

In article <slrn9perfn.uda.janus@mymlan.netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Hvad er "neopren"?

Det samme man laver våddragter af.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 18:02

> Det samme man laver våddragter af.

hvad er det ? jeg troede det bar noget man lavede vintersko overtræk af
,-)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 18:45

In article <1ezbtjw.t48d86wmb7u6N%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> hvad er det ? jeg troede det bar noget man lavede vintersko overtræk af

Om vinteren er det nu bedst med en tørdragt, og så er det ligemeget
hvilken slags sko man har på.

Det kan nu også lade sig gøre med en våddragt, og man føler sig mægtigt
mandig når vandet knaser når man skal igennem overfladen. Den mandige
fornemmelse forsvinder dog når man hiver våddragten af, og kigger ned af
sig selv.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-01 23:05

> Om vinteren er det nu bedst med en tørdragt, og så er det ligemeget
> hvilken slags sko man har på.

Morten taler cykelsprog. Det er overtræk til cykelsko, han
mener.

> [...]
> mandig når vandet knaser når man skal igennem overfladen. Den mandige
> fornemmelse forsvinder dog når man hiver våddragten af, og kigger ned af

Jeg ved ikke, hvad du får øje på, når du kigger ned ad dig selv.
Jeg har aldrig haft det problem. ROTFL
Det indlæg, du svarer på her, er i øvrigt ikke på min
news-server, så som Morten skriver andetsteds, har du været uheldig at
hente det lige i det korte øjeblik der gik, før det blev slettet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 23:32

In article <1ezc2sp.1ova72f1x69xe6N%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Morten taler cykelsprog. Det er overtræk til cykelsko, han
> mener.

Det var jeg nu godt klar over, men jeg syntes at i cykel-fascister
trængte til lidt modspil

> Jeg ved ikke, hvad du får øje på, når du kigger ned ad dig selv.
> Jeg har aldrig haft det problem. ROTFL

Har du aldrig svømmet i knasende vand? Det er sørgeligt når opmålingen
kan klare med en lineal

> Det indlæg, du svarer på her, er i øvrigt ikke på min
> news-server, så som Morten skriver andetsteds, har du været uheldig at
> hente det lige i det korte øjeblik der gik, før det blev slettet.

OK, jeg blev bare usikker, da jeg kører min egen newsserver, og det
kunne være den der hostede.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:48

> Har du aldrig svømmet i knasende vand? Det er sørgeligt når opmålingen
> kan klare med en lineal

shrickigde...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:52

> Har du aldrig svømmet i knasende vand? Det er sørgeligt når opmålingen
> kan klare med en lineal

shrinckigde... jaaa, martin endnu en fejl 40

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 23:58

In article <1ezcac7.m78k43c1ndlvN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> shrinckigde... jaaa, martin endnu en fejl 40

Overhovedet ikke forstået.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:48

> Jeg ved ikke, hvad du får øje på, når du kigger ned ad dig selv.
> Jeg har aldrig haft det problem. ROTFL

nej "tønden" er meget maskulin

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 23:59

In article <1ezc9xy.1i2ek7ddn9hv4N%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> nej "tønden" er meget maskulin

Det må det helt bestemt være, ellers ville jeg ikke have en.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 07-09-01 10:02

> Jeg ved ikke, hvad du får øje på, når du kigger ned ad dig selv.
> Jeg har aldrig haft det problem. ROTFL

Det er fordelen ved at maven er i vejen.

--
"Medmindre en eller anden fed idiot i ulvekostume render rundt og
blokerer udsigten, så er det sgu bedre at se det i fjernsynet."

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 07-09-01 19:11

Så har du vist aldrig været i vand, der bare var så |-------| koldt

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 18:31

> Det samme man laver våddragter af.

hvad er det ? jeg troede det var noget man lavede vintersko-overtræk af
,-)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 18:51

In article <1ezbvix.6euci65n7fgN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> hvad er det ? jeg troede det var noget man lavede vintersko-overtræk af

Er det kun mig der får dine indlæg to gange?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 19:16

> Er det kun mig der får dine indlæg to gange?

pga. af fejl 40, er artiklen er overskrevet, du har hentet originalen
inden jeg fik den erstattet.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 22:10

In article <1eza7xg.1vxutqp13knvwgN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Er der nogen som ved om et ATAPI DVD-drev (eller Combo) vil virke i et
> Firewire kabinet?

Problemet bliver nok nærmere at få DVD-softwaren til at fatte hvor
drevet er.

> Selv om iceBook'en kun var 1-2 månder gammel, lader det til at der er
> tale om én af de første modeller her i landet, idet Mac OS X ikke fulgte
> med til den (ifølge den tidligere ejer).

Det skal nok stemme, det gjorde der heller ikke til den første vi købte.

> NB. hold da kæft hvor er den lille, jeg skilte mig kun af med dametasken
> fordi den var tung og stor i rygsækken, men så lille.... uha, uha. Jeg
> skal lige vende mig til tastauret.

Det tager i hvert fald lidt tid at vænne sig til den nye placering af
enter-tasten.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 22:42

> Problemet bliver nok nærmere at få DVD-softwaren til at fatte hvor
> drevet er.

det er også hvad jeg frygter

> Det skal nok stemme, det gjorde der heller ikke til den første vi købte.

hvad gjorde i så?

> Det tager i hvert fald lidt tid at vænne sig til den nye placering af
> enter-tasten.

Nej, det er fedt halvdelen af min æble genveje sidder i højre side -
hvor mine små fedtede fingre ikke kunne nå dem med én hånd på den gamle
- alt tasten er jeg vant til kun at bruge i venstre side.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-09-01 23:09

In article <1ezacas.82b9v1nzw1qjN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> hvad gjorde i så?

Vi kører ikke OS X, så vi var nærmest ligeglade.

> Nej, det er fedt halvdelen af min æble genveje sidder i højre side -
> hvor mine små fedtede fingre ikke kunne nå dem med én hånd på den gamle
> - alt tasten er jeg vant til kun at bruge i venstre side.

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har siddet og hamret på alt-tasten til
ingen verdens nytte - det var enter-tasten jeg skulle bruge.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 05-09-01 22:30

> [...]

> henvende mig hos Fredgaard hvor den oprindeligt blev købt? Skal jeg
> betale et gebyr så det bedre kan svare sig at vente et par uger til

Nu er det ikke fordi jeg kan gi' så mange oplysninger men da jeg i
sidate uge var inde og kigge på en icebook hos fredgaard fulgte der
_ikke_ OS X med... Om det er en speciel fredgaard politik fandt jeg
aldrig ud af...

--
MVH Nicolai Brandt

Under 1 minut er mere end 2 minutter. K-E. Roldborg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 22:42

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> [...]
> sidate uge var inde og kigge på en icebook hos fredgaard fulgte der
> _ikke_ OS X med... Om det er en speciel fredgaard politik fandt jeg

Pete & Peter nu må vi have nogen professionelle på banen...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Michael Holm

Dato : 05-09-01 22:51

> [...]

> henvende mig hos Fredgaard hvor den oprindeligt blev købt? Skal jeg
> betale et gebyr så det bedre kan svare sig at vente et par uger til

Gå ind på apple's hjemmeside
http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/uptodate.html

Her står den nøjagtige vejledning ! kort fortalt skal du udfylde deres
formular, printe den ud og sende den sammen med en af de små kuponer du
har (jeg mener også vi sendte et kopi af fakturaen med ?)

Der gik ca. 3 uger....

> NB. hold da kæft hvor er den lille, jeg skilte mig kun af med dametasken
> fordi den var tung og stor i rygsækken, men så lille.... uha, uha. Jeg
> skal lige vende mig til tastauret.

fedt, jeg ligger et a4 papir oven på den, så man kan sammenligne
størrelsen, når jeg skal "blære" mig med den

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 23:38

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Gå ind på apple's hjemmeside
> http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/uptodate.html

takker

> fedt, jeg ligger et a4 papir oven på den, så man kan sammenligne
> størrelsen, når jeg skal "blære" mig med den

det var efter jeg så din, at jeg begyndte at oveje en udskiftning - jeg
havde rent faktsik også en brugt combo model på hånden, til samme pris
som en ny med DVD - jeg droppede dog alle tanker, da jeg så månedens
tilbud på mediamac

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 06-09-01 08:26

> [...]

> havde rent faktsik også en brugt combo model på hånden, til samme pris
> som en ny med DVD - jeg droppede dog alle tanker, da jeg så månedens

Jep - intet ville kunne nå det tilbud til sokkeholderne!

Grimme wintel-notebooks go home!

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : N/A

Dato : 05-09-01 23:55

Fra : Pete

Dato : 05-09-01 23:55

in article 1ezacfh.pd84hi1w3kae0N%reippuert@mac.com, Morten Reippuert
Knudsen at reippuert@mac.com wrote on 05/09/01 23:42:

> Pete & Peter nu må vi have nogen professionelle på banen...

Hmmmmmm....... Det er korrekt at det ikke fulgte med de første maskiner der
kom til landet, men hvad du skal gøre for at få det til disse er jeg ikke
klar over..... Men jeg skal da gerne trylle lidt med nogen CD'er hvis det
har interesse.....?

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-09-01 10:19

On Wed, 5 Sep 2001 22:16:36 +0200,
Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Jeg har lige udskiftet min grønne dametaske med en lettere brugt iceBook

Tillykke. Den er fanme lækker. Dog hæfter jeg mig ved din beskrivelse af
den gamle maskine, og tænker på, om den nye ejer mon læser usenet?

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 11:31

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Tillykke. Den er fanme lækker. Dog hæfter jeg mig ved din beskrivelse af
> den gamle maskine, og tænker på, om den nye ejer mon læser usenet?

Jeg synes faktisk godt om dametasken... det var bare mit kælenavn, som
jeg syntes var lidt mere flaterende end ord som Lukumsbræt, babieBook
osv.

Grunden til at jeg skilte mig af med den, var at den var købt som
slæbbar, efter jeg igen er startet på udannelse var den for stor og tung
at slæbe 25km på cyklen. At Mac 800*600 og ATA2 interfacet ikke bekommer
Mac OS X vel er også en faktor, men ikke en primære.
Tastatur, ergonomi og især knappen til trackpad'en er 10 gange bedre på
SE'eren - og så mangler jeg DVD

Jeg havde satset på at finde en Pismo til 15000 eller måske ofret 1000kr
ekstra på en iceBook DVD, ellers havde jeg købt en ny iceBook med CD -
Jeg var svineheldig at finde en brugt icebook CD der var stoppet med RAM
til en dumpningspris (10500kr) - oven i købet samme dag som SE'eren blev
solgt. Det _er_ for heldigt, jeg havde regnet med at skulle lægge ca
3000kr, men endte med at stå med 3000 i hånden hvad faen, der er
nogen der køber tiBook's til 16000kr...

Spørgsmålet blot hvad man skal bruge knap 3500kr til? Den Moser AX
Leader som Bikbuster stadig har, Airport kort+base, Brænder + stationær
DVD, et combo drev til iceBook'en, smukke piger, rødvin... hvad synes
du?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-09-01 13:51

On Thu, 6 Sep 2001 12:31:18 +0200,
> [...]

> Leader som Bikbuster stadig har, Airport kort+base, Brænder + stationær
> DVD, et combo drev til iceBook'en, smukke piger, rødvin... hvad synes

Dates og piger og drenge og den slags kan man altid få. Nææh, men MacOSX om
hjørnet ville jeg hellere gå efter

- en ordentlig spandfuld ram.
- noget båndbredde
- et trangia-køkken med titaniums-gryder

Skulle der stadig være penge tilbage ville jeg kigge nærmer på Specializeds
cykelkomputere: trådløse med baggrundsbelysning, højdemåler, termometer
etc. Har flere gange referere til dem i cykel-gruppen.

-j

Fra : Anders

Dato : 06-09-01 14:09

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> hvad faen, der er
> nogen der køber tiBook's til 16000kr...

Hvem gør det og hvordan bliver jeg en af dem?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-09-01 18:13

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Airport kort+base

Det ville jeg købe! (Hvilket jeg også har

/Martin

P.S. Man må holde meget af KeyLime, når man vil betale så meget for
"Yesterdays model"

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-09-01 23:44

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> P.S. Man må holde meget af KeyLime, når man vil betale så meget for
> "Yesterdays model"

han fik nu en 128MB klods og en Mac OS X licens overni - desuden var
der DVD-drev i tasken, se hvad Officeline tager for den nye DVD model.
mht til ergonomi fortrækker jeg til enhver tid dametasken frem for en
hvilken som helst anden bærbar.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : N/A

Dato : 06-09-01 12:09

Fra : Pete

Dato : 06-09-01 12:09

> [...]

> Leader som Bikbuster stadig har, Airport kort+base, Brænder + stationær
> DVD, et combo drev til iceBook'en, smukke piger, rødvin... hvad synes

Købedamer?

/peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 13:20

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Købedamer?

jeg tænkte nu mere i retning af fester, restaurations besøg (luksus når
man er på SU, når nej den er endnu ikke kommet), små søde gave, men dit
bud er sgu nok sikkert hvis kun man går efter én ting...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook