Virex september, hvad er der galt?
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 05-09-01 09:04

Efter at have opdateret Virex virusbeskrivelser for september på en
maskine med OS 9.0.4 er der totalt ged i virusscanningen.
Den melder "File could not be scanned because a strange yet unknown
error has occurred (32767)." på 10.000 ting...
MacFixit nævner fænomenet, men som løsning står geninstallér Virex og
brug august definitions. Det synes jeg er en besværlig og uholdbar
løsning (jeg VIL ha september beskrivelser!)

Anyone?

Spritt

--
www.manifestfetishclub.dk * www.trekkies.dk * www.hansler.cjb.net

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-09-01 09:39

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> Efter at have opdateret Virex virusbeskrivelser for september på en
> maskine med OS 9.0.4 er der totalt ged i virusscanningen.

Tjek Gersmanns 4 timers gamle indlæg
<news:moof.immerfreundlich-15F2F9.06102705092001@news.get2net.dk>, der
står et løsningsforslag.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 11:16

> [...]

> brug august definitions. Det synes jeg er en besværlig og uholdbar
> løsning (jeg VIL ha september beskrivelser!)

Se Peters svar til Dr Monster. (eller smid virex over skulderen uden du
ser dig til bage på din vej mod nærmeste Synamtec forhandler)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-09-01 13:25

Hej Spritt

Som Peter G. skriver, er den umiddelbare løsning at tildele mere RAM til
programmet. Det vil afhjælpe. Selv har jeg ikke haft problemet, da jeg
har givet den ca. 30mb RAM, så der er nok at tage af.

Og det hjælper _ikke_ at geninstallere Virex 6.1.

Jeg tror, at årsagen til 'problemet' er, at den nye 'low-level engine'
nu er fuldt implementeret, hvilket skulle give en langt bedre og mere
sikker scanning - og ligeledes bedre 'reparation' af inficerede filer.

mvh. Erik Richard

Spritt Schapiro wrote:

> [...]
> brug august definitions. Det synes jeg er en besværlig og uholdbar
> løsning (jeg VIL ha september beskrivelser!)

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World