Hvorfor hilser man ikke??
Fra : jabbe

Dato : 01-09-01 12:28

Cheers

Hvorfor hilser man ikke når man møder en en anden på scooter ligesom folk på
MC gør???
Jeg syntes det er ret ringe...

Jeg hilser næsten på samtlige på min vej og PT kører jeg 85Km om dagen og
aligevel er det meget få der hilser igen.........

Jeg syntes det ville være fedt hvis vi fik den samme atsmosfære som MC'erne
har...
--
Jabbe

Aprilia AREA51
Heroshima 46, Tjernobyl 86 Windows 98

Fra : Denzazpar

Dato : 01-09-01 13:28

> Jeg syntes det ville være fedt hvis vi fik den samme >atsmosfære som
MC'erne

Godt nok er vi seje på scooter og knallert, men det kommer nu alligevel ikke
op på en 1300cc motherfucker.. =)

Men helt sikkert, det ku være griner!

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 01-09-01 13:25

jabbe <jabbe1@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EF3k7.21662$3q.787380@news010.worldonline.dk...
> [...]

> aligevel er det meget få der hilser igen.........
>
> Jeg syntes det ville være fedt hvis vi fik den samme atsmosfære som

Jeg hilser gerne på dig. Farum til København hver dag og tilbavs.

Anders

Fra : RpR

Dato : 01-09-01 17:12

> [...]

> aligevel er det meget få der hilser igen.........
>
> Jeg syntes det ville være fedt hvis vi fik den samme atsmosfære som

Jeg hilser da på alle MC'er jeg møder på min GPR, og de hilser alle sammen
pænt igen =)
Men det er rigtigt nok at det er meget sjældent man ser 2 knallertkører der
hilser, hvis de ikke kender hinanden.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : jabbe

Dato : 02-09-01 01:04

Jeg syntes det skulle gøres til en tradition at man hilser på hinanden...

Jabbe

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-09-01 08:38

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes det skulle gøres til en tradition at man hilser på hinanden...

Enig, det kunne være dejligt. Men der vil jo nok altid være nogen som ikke
hilser, af den ene eller anden grund. Og så er der vel også nogen der ikke
kender til det sammenhold bl.a. mcísterne har.

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-09-01 21:43

> Jeg hilser da på alle MC'er jeg møder på min GPR, og de hilser alle sammen
> pænt igen =)

Du skal være glad for du ikke kan høre hvad de sige inde i hjelmen når de 20
meter senere opdager det er en øvert de har hildt på *g*

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
Ex. Aprilia RS50 :)

Fra : RpR

Dato : 07-09-01 23:38

> Du skal være glad for du ikke kan høre hvad de sige inde i hjelmen når de
20
> meter senere opdager det er en øvert de har hildt på *g*

Chancen for at de finder ud af det kræver vist de vender hovedet og studerer
min plade.
Lyden af min GPR får en RS 125 til at lyde artig =)

Fra : DWM

Dato : 08-09-01 09:22

"Tommy Fer" <fer@FJERNMIGcool.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal være glad for du ikke kan høre hvad de sige inde i hjelmen når de 20
> meter senere opdager det er en øvert de har hildt på *g*

Ja det er ikke pæne ord. :)
Ud over det kan jeg sige at der er mange MC´ister som hilste på
mig da jeg kørte på K50.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : jabbe

Dato : 08-09-01 14:39

I starten hilste alle MC'ere også på mig men efter et års tid stoppede
det(omkring 96') så havde de vel fundet ud af at der var alle de skide 45
scootere på vejene..:)

Jabbe

Fra : DWM

Dato : 08-09-01 16:21

> I starten hilste alle MC'ere også på mig men efter et års tid stoppede
> det(omkring 96') så havde de vel fundet ud af at der var alle de skide 45
> scootere på vejene..:)

Jo men det var nok mere det at jeg havde fuldkåbe og stor motorcykel topbox
på. Mit lys var også meget stærkt da jeg kørte med standard pærere påtrods
af de 8.5 heste´s tun der sad på.

Fra : Elbarto

Dato : 10-09-01 12:25

de er da oss flinke nok til at stoppe hvis man er kørt istykker ude på
landet ..
jeg er da et par gange blevet hjulpet nå min gamle yamaha fik nøkker
hvilket jeg syntes skete lidt for tit --...håber at det gåer bedere med min
nyye street magic

Fra : Byron A D Eriksen-S

Dato : 06-09-01 21:14

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> wrote in message
> [...]

> aligevel er det meget få der hilser igen.........
>
> Jeg syntes det ville være fedt hvis vi fik den samme atsmosfære som

Jeg er enig med dig... Det burde være ren tradition...men nej.
Ind i mellem hilser jeg også på andre, men jeg ville gøre det oftere hvis
mit skide båthorn virkede.
BADES;-