OS 9.2.1 problem?
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 31-08-01 12:36

Hejsa.

Jeg har netop opdateret mit system 9.1 IE til 9.2.1 IE. Herefter checkede
jeg med den nyeste TechTool Pro 3.0.4. Den fejlmeldte min system fil +
enabler! 5 min. efter installeringen vel at mærke....

Har andre oplevet dette?

Jeg har installeret ovenstående på en PowerBook G3 pismo 400Mhz/256mb ram/
20Gb harddisk.

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 31-08-01 13:03

On 31/08/01 13:35, in article B7B54325.B643%funkpost@mac.com, "Gunnar
Kristiansen" <funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Har andre oplevet dette?
>
> Jeg har installeret ovenstående på en PowerBook G3 pismo 400Mhz/256mb ram/

Prøv at se denne side fra macfixit

http://www.macfixitforums.com/php/showflat.php?Cat=&Board=OS92&Number=231502

Hilsen Jens