Hvor er Lotta Engberg?
Fra : Anne Jensen

Dato : 28-08-01 20:56

Hvor er Lotta Engberg, er der nogen der har hørt noget fra hende fornyeligt,
evt. dig Åge H?

Anne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 21:13

Anne Jensen <anne@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mgsum$obh$1@sunsite.dk...
> Hvor er Lotta Engberg, er der nogen der har hørt noget fra hende
fornyeligt,
> evt. dig Åge H?
>
> Anne
_______

Ja, hun er vel hjemme at drikke aftenkaffe og se tv eller ude at synge.
Hvorfor det. ?

Fra : Anne Jensen

Dato : 28-08-01 21:17

> Ja, hun er vel hjemme at drikke aftenkaffe og se tv eller ude at synge.
> Hvorfor det. ?

Har hun ikke smidt nogle fede skiver på gaden fornyligt?

Anne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 21:30

Anne Jensen <anne@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mgu50$r8k$1@sunsite.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har hun ikke smidt nogle fede skiver på gaden fornyligt?
>
> Anne
________

Hendes seneste cd er vist "Hvilken Herlig Dag" som udkom 25. oktober sidste
år. Men der er nyt fra "Johny Hansen", hvor han spiller og synger en for for
pop-funk-skunk-house-rock-metal-punk-disco-metal. ARGHHHHHHHHH. Hvis du
forstår hvad jeg mener. læs videre under mit indlæg under "Johny Hansen"
Yrghhh

Hilsen fra popeksperten

Fra : Anne Jensen

Dato : 28-08-01 21:32

> [...]
> pop-funk-skunk-house-rock-metal-punk-disco-metal. ARGHHHHHHHHH. Hvis du
> forstår hvad jeg mener. læs videre under mit indlæg under "Johny Hansen"

Ja jeg tænkte jo nok at det nok ikke lige var noget for dig, men Åge ....der
er både opture og nedture her i livet, og derfor kan vi ligeså godt først
som sidst lære at tage de sure rips sammen med de søde, (sagde ræven) og
iøvrigt lade være med at kaste med hundehår så længe vi selv bor i et
glashus.

Anne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 21:25

> [...]
nyhedsmeddelelse:9mgsum$obh$1@sunsite.dk...
> Hvor er Lotta Engberg, er der nogen der har hørt noget fra hende

________

Hvis du skal tale med hende kan du træffe hende på lørdag i Bergeforsparken
som ligger i Bergeforsen. Det er en husvognscampingplads lidt nord for
Sundsval. Der kan du jo byde hende på en cola.Det er jo hende med
Fire "kluk" og en coca cola (eller hvad pokker den hedder), et gammelt
grandprix-nummer. Hun stort set kun ude at synge fre- og/eller lørdage. Så
de andre dage er hun nok hjemme at drikke kaffe og se tv.
Men hvad med Johny Reymer. Da du jo er rengøringsdame i bowlingcenteret,
har i haft besøg af ham og smølferne.

Hilsen fra dansktop-eksperten

www.lotta-engberg.se

Fra : Anne Jensen

Dato : 28-08-01 21:29

> www.lotta-engberg.se

Tusinde tak for linket Åge, din dejlige rap-and, nu kan jeg *endelig* få
lavet den plakat til køkkenet.

> Men hvad med Johny Reymer. Da du jo er rengøringsdame i
bowlingcenteret,
> har i haft besøg af ham og smølferne.

Jeg var nu bare deroppe og besøge min søster, og har altså aldrig bemærket
det bowlingcenter du så tit nævner, men lad os nu ikke trætte gruppen med
denne privat flirteri, det er jo trods alt mest kærligheden til Kim og Hallo
vi deler.

Anne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-01 21:37

Anne Jensen <anne@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mguro$sv1$1@sunsite.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

kærligheden til Kim og Hallo
> vi deler.
>
> Anne

Arhhhhhh.... Bobb bobbbbb - Sådan vil jeg nu ikke lige udtrykke det for mit
vedkommende, selv om jeg synes meget om om deres musik

Fra : Uffe Christensen

Dato : 28-08-01 21:51

> bowlingcenteret,

Johny Reymer... ? Er han i familie med Johnny Reimar eller er det bare en
wannabe

UffeC