100% EVOLUTION??
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 27-08-01 23:07

Jeg kører Yamaha Neos, med 47mm Malossicylinder, Streetmagicudstødning,
polini køleplade, dyse str.100. Jeg mangler en trykfjeder som kan gøre mit
optræk lidt vildere end det er nu! Jeg har hørt at man fra Polini kan få
sølv og guldfjeder. Guldfjederen skulle være til Polini EVOLUTION, men hvad
kan det skade (for mig) hvis jeg bruger denne fjeder i stedet for
søvfjederen?
Ps. Hvor meget ekstra vil en Polini racerkobling give hvis jeg også har
trykfjeder?? Mvh, Hans.

Fra : RpR

Dato : 28-08-01 05:53

> [...]
hvad
> kan det skade (for mig) hvis jeg bruger denne fjeder i stedet for

Der vil sikkert ikke være nogen forskel, i værste tilfælde vil du miste hk
fordi fjederen kræver mere tryk for at blive trykket sammen end sølvfjederen
gør.

> Ps. Hvor meget ekstra vil en Polini racerkobling give hvis jeg også har
> trykfjeder?? Mvh, Hans.

Kobling og trykfjeder har _intet_ med hinanden at gøre.
Koblingen har desuden kun indflydelse på det sekund det tager at koble til i
starten, ikke andet.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 28-08-01 06:38

> [...]
> søvfjederen?
> Ps. Hvor meget ekstra vil en Polini racerkobling give hvis jeg også har

Kan man så også bruge en udstødning fra en neo's på en streetmagic??

Mvh

Jan

Fra : RpR

Dato : 28-08-01 15:19

> Kan man så også bruge en udstødning fra en neo's på en streetmagic??

Han har nok ment Star Traffic, som er en potte fra Polini.