9.2.1 spilproblem
Fra : Finn Poulsen

Dato : 24-08-01 17:39

Hej
Jeg har lige opgraderet til os 9.2.1 og nu virker mine spil pludselig
ikke mere,-dvs. jeg får kun en hvid skærm men spillet ser ud til at køre
i "baggrunden". det drejer sig om tombraider TLR og American McGee's
Alice. Nogen gode ideer før jeg nedgraderer ?
g3/266
voodoo 3 2000 Voodoo3Drivers beta13 c3
vh
Finn

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 24-08-01 19:09

On 24/08/01 18:39, in article 1eynnhi.quxxxsuzwokkN%finnpoulsen@cool.dk,
"Finn Poulsen" <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> [...]
> i "baggrunden". det drejer sig om tombraider TLR og American McGee's
> Alice. Nogen gode ideer før jeg nedgraderer ?

Hej Finn
Jeg har lige prøvet Alice med OS 9.2.1 på min iMac uden problemer. Kan det
være voodoo driveren, der driller?
Hilsen Jens.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 25-08-01 10:28

> [...]

> i "baggrunden". det drejer sig om tombraider TLR og American McGee's
> Alice. Nogen gode ideer før jeg nedgraderer ?

Du har tjekket at alle væsentlige udvidelser er til stede i
udvidelsesmappen? Har du tjekket om 'Alice' kræver nogle specielle
udvideler?

Hvis det har virket med OS 9.1 _burde_ det også fungere med OS 9.2.1.

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-08-01 12:15

> Hvis det har virket med OS 9.1 _burde_ det også fungere med OS 9.2.1.
Hmm moget er der galt nu virker quake3 heller ikke,-måske et Open GL
prob. ?
vh

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 25-08-01 11:47

> Hmm moget er der galt nu virker quake3 heller ikke,-måske et Open GL
> prob. ?

Hvordan har du opdateret? Har du bare kørt updateren oven på dit
eksisterende system - eller har du installeret forfra?

Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-08-01 12:56

> Hvordan har du opdateret? Har du bare kørt updateren oven på dit
> eksisterende system - eller har du installeret forfra?
Jeg genstartede med MacOs all og kørte updaten på den gamle
systemfolder.
vh

Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-08-01 12:52

Nu har jeg skiftet tilbage til Open GL 1.2.1 og alt er ved det gamle.
jeg måtte gøre det manuelt da installeren ikke ville kendes ved OS
9.2.1. Har andre oplevet noget tilsvarende ?
vh