Ofir reklame
Fra : Julie Roed

Dato : 24-08-01 13:35

Hejsa nogen der ved hvad sangen fra ofir.dk reklamen hedder og hvem det er
med?

Fra : Gustaf Serve

Dato : 24-08-01 14:10

On Fri, 24 Aug 2001 14:34:46 +0200, "Julie Roed"
<julie_roed@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hejsa nogen der ved hvad sangen fra ofir.dk reklamen hedder og hvem det er
>med?

I'll be there

Oprindeligt af The Jackson 5 - senere har Mariah Carey lavet et cover
af den. Jeg er dog ikke klar over hvem der synger i reklamen.

--
Gustaf Serve

Fra : Anne Jensen

Dato : 24-08-01 20:12

"Gustaf Serve" <newspost@serve.dk> skrev i en meddelelse

> I'll be there
>
> Oprindeligt af The Jackson 5 - senere har Mariah Carey lavet et cover
> af den. Jeg er dog ikke klar over hvem der synger i reklamen.

Jeg kender ikke reklamen, men alle disse tre har udgivet et nummer med den
titel:

s club 7
escape club
rembrants
westlife
dave koz
gerry and the pacemakers
reba mcentire
eric benet

Mvh
Anne

Fra : Esben

Dato : 28-08-01 01:02

"Anne Jensen" <anne@email.dk> wrote in message

> [...]
> er

> Jeg kender ikke reklamen, men alle disse tre har udgivet et nummer med den

Skal man selv gætte hvilke 3?

--
Esben

Fra : Anne Jensen

Dato : 29-08-01 19:30

"Esben" <esben@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man selv gætte hvilke 3?

*s* nej jeg klumrede vist lidt i tællingen, de skulle alle være gode nok.