Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
> Jeg oplever jævnligt at jeg ikke kan modtage emails fra min(e) iTools
> account(s). Fejlmeldingen er ofte at "Password'et er ugyldigt. VIl du
> indtaste igen?"/"Authentication failed".
>
> Men password'et er _ikke_ ugyldigt! Jeg har indstillet programmet
> (Entourage) til at huske password'et automatisk.
>
> Jeg ved at der tidligere på MacFixIt har været rapporter om Apple
> servers der har været nede ... nogen der ved noget mere om det?
>
> Nogen forklaringer på hvad problemet kan være?
Det er helt almindeligt at se den slags fejlmeddelser fra serveren når
den er overbelastet.
Jeg må indrømme at jeg ikke genkender de problemer med Mac.com, derimode
ser jeg det ofte hos f.eks. Operamail.com
Mit gæt er at du forsøger at logge ind under spidsbelastingsperioden på
mac.com og det er fra middag til midnat amerikansk østkysttid., dvs.
18:00 - 06:00 dansk tid. Bedste tidspunkt at logge på er 09:00-12:00,
der er klokken mellem midnat og 6 morgen i hele USA (minus Alaska,
Hawaii og Amerikansk Samoa.)
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.
http://www.stopcopydan.dk/