Hvilken sang - Tapernøje
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-08-01 17:06

Hej

Er der nogen som kan fortælle mig helt nøjagtig titel og sanger/gruppe som
har indspillet en sang hvor der synges noget i retning af:

"Jeg er måske i Tapernøje". Det er kun ordet "Tapernøje" som jeg er helt
sikker på at der synges.
Kan kun give følgende oplysninger om sangen:

1: Der synges ordet "Tapernøje"
2: Jeg ved med bestemthed at den blev testet til Dansktoppen i et af
nedennævnte tidsrum, men jeg tror ikke at den kom ind på listen. Den blev
ikke noget hit, selvom den havde en typisk dansktop-stil. Pladen har sådan
Birthe Kjær-frikskhed over sig, bortset fra at den synges af en mand. En
rigtig sommer-slager
(23/7-5/9 1973 eller 11/11-20/12 1974 eller 29/3-12/5 1976 eller 16/5-28/6
1977)

PS: Disse perioder er jeg 100% sikker på. Jeg var under uddannelse og på
teknisk skole i disse tidsrum. Jeg var småsur over kun at kunne høre sangen
og ikke optage den på bånd. Jeg havde nemlig kun min radio med på
kollegieværelset. Surt show.

Er der nogen som kan hjælpe ?

Fra : peet_dk

Dato : 23-08-01 17:59

Tappernøje hedder byen tæmlig sikker (??) by nær motorvej syd/øst for
Næstved. Måske kan det hjælpe dig?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-08-01 18:33

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9m3cm3$2fph$1@news.cybercity.dk...
> Tappernøje hedder byen tæmlig sikker (??) by nær motorvej syd/øst for
> Næstved. Måske kan det hjælpe dig?
_____

Hej Peet

Pænt tak for din oplysning. Men øhhh jeg skal altså ikke til Tapernøje. Jeg
vil derimod gerne have fat i pladen.

Fra : peet_dk

Dato : 23-08-01 19:54

jo.. men mon ikke hvis du søgte på www.google.com www.altavista.dk
www.jubii.dk www.kvasir.dk www.yahoo./dk/com kunne finde liiiidt info om
sangen hvis du f.eks. søgte på +Tappernøje +musik og ikke +Tapernøje +musik
??

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-08-01 17:26

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9m3jce$2riu$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> www.jubii.dk www.kvasir.dk www.yahoo./dk/com kunne finde liiiidt info om
> sangen hvis du f.eks. søgte på +Tappernøje +musik og ikke +Tapernøje

Tak for dit forslag.

Gav desværre intet resultat. Sangen er ret ukendt