Kazaa?
Fra : Erik

Dato : 23-08-01 09:56

Da Kazaa ikke findes til Mac, hentede jeg programmet ned via Virtual PC
og Windows 98. Men det funker ikke. Er det et problem med Kazaa/Windows,
der ikke hører hjemme her, eller skyldes det at jeg ikke har en rigtig
Windows-PC'er, men kun en virtuel een?

Anyone?

Erik

Fra : Simon T

Dato : 23-08-01 12:44

Jeg har samme problem med VPC og Kazaa. Der findes en anden klient der
hedder Morpheus. Den kan du finde hvis du går ind på versiontracker
(fanebladet Windows - duh!). Det kan være det virker - jeg har ikke
prøvet den endnu, men håber på snart at få tid til at rode lidt med
det...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : F. Poulsen

Dato : 23-08-01 15:10

Kazza virker fint her med Windows 95 og ADSL.
vh

Fra : Erik

Dato : 23-08-01 19:13

Simon T <mac@REMOVErhk.dk> wrote:

> [...]
> (fanebladet Windows - duh!). Det kan være det virker - jeg har ikke
> prøvet den endnu, men håber på snart at få tid til at rode lidt med

Giver den adgang til samme netværk/oplysninger? Hvis ja, er den bestemt
en mulighed.

Erik

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 23-08-01 19:55

> [...]

> (fanebladet Windows - duh!). Det kan være det virker - jeg har ikke
> prøvet den endnu, men håber på snart at få tid til at rode lidt med

Har selv Morpheus på min VPC - fungerer upåklageligt( hvis man tænker på
at det er en emulering.

MVH ANR

"It's crap-tacular."
-Bart Simpson

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 24-08-01 23:08

Så vidt jeg er orienteret er Kazaa og Morpheus fra samme firma og i
realiteten samme program med forskellige interfaces.

Jeg kører også Morpheus på min VPC med fint held.

Carsten

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-08-01 14:31

In article <1eylaae.1kvm3nkymiy2sN%bogus1974@hotmail.com>, Erik
> [...]

> og Windows 98. Men det funker ikke. Er det et problem med Kazaa/Windows,
> der ikke hører hjemme her, eller skyldes det at jeg ikke har en rigtig

Prøv i stedet AudioGalaxy, der findes en MacSatellite for MacOSX på
Versiontracker. Installer den, klik og du kommer automatisk til
AudioGalaxys side. Her finder du hvad du vil have, klikker, og vupti
har du hvad du har brug for.
David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Erik

Dato : 23-08-01 19:13

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> Versiontracker. Installer den, klik og du kommer automatisk til
> AudioGalaxys side. Her finder du hvad du vil have, klikker, og vupti

Den kan jeg desværre ikke bruge til noget. Det er jo ikke kun for sjov,
jeg roder med Windows og VPC...

Erik

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-08-01 10:49

In article <1eym02i.1ozrsl4jdris4N%bogus1974@hotmail.com>, Erik
<bogus1974@hotmail.com> wrote:

> Den kan jeg desværre ikke bruge til noget. Det er jo ikke kun for sjov,
> jeg roder med Windows og VPC...
>
> Erik

Det var også mere en almen oplysning, nu vi var i gang - men det skulle
have fremgået af min post AudioGalaxy er hot. Jeg tror forresten
også, at MacSatellite er til MacOS 9.x
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Simon T

Dato : 24-08-01 15:21

Det har du ret i! Tak. Jeg har dog stadig ikke fået hverken Morpheus
eller Kazaa til at virke under VPC...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 24-08-01 15:41

Simon T <mac@REMOVErhk.dk> wrote:

> Det har du ret i! Tak. Jeg har dog stadig ikke fået hverken Morpheus
> eller Kazaa til at virke under VPC...

Findes skam til MacOS 9.x - jeg bruger det ihvertfald flittigt

Simon: kan du surfe fra VPC eller kan du slet ikke få forbindelse den
vej?

MVH ANR

"I can't believe it! I'm still not among the hundred most popular
billionaires! I'm behind Adam Sandler, for god's sake!
-Montgomery Burns

Fra : Simon T

Dato : 24-08-01 17:55

Jeg har ingen problemer med MacSatellite (genialt tip!). Men VPC vil
hverken det ene eller det andet med Morpheus. Jeg kan sagtens gå på
nettet (både med delt IP og separat). Men når jeg forsøger at starte
Morpheus (og for den sags skyld Kazaa) kommer der lige timeglas på i et
sekunds tid eller to, hvorefter der ikke sker mere...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 26-08-01 13:44

> [...]

> Morpheus (og for den sags skyld Kazaa) kommer der lige timeglas på i et
> sekunds tid eller to, hvorefter der ikke sker mere...

Står den bare og siger 'Connecting' og så sker der ikke mere?
Jeg oplevede noget lignende, og kunne ikke lige se hvad der var galt, så
det endte med at jeg prøvede at slukke Morpheus og derefter tænde
det/connecte. Af en eller anden mystisk grund fik jeg forbindelse 4.
gang den prøvede - måske vil det gøre det?

Held og lykke med det.

MVH ANR

"I could crush him like an ant - but that would be too easy. No, revenge
is a dish best served cold - I'll bite my time and when he least expect
it, I'll... - Ah, what the hell, I'll just crush him like an ant!"
-Montgomery Burns

Fra : Simon T

Dato : 26-08-01 13:52

> [...]

> det/connecte. Af en eller anden mystisk grund fik jeg forbindelse 4.
> gang den prøvede - måske vil det gøre det?

Mit problem er at programmet slet ikke starter. Der kommer ingen
opstartsskærm, den vender lige timeglasset en gang eller to, og det er
det...
Jeg bruger forresten VPC3 kan det gøre en forskel fra 4?

Med Venlig Hilsen

Simon T

--
Haves: Højre arm
Ønskes: Powerbook G4

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 26-08-01 17:22

> [...]

> det...
> Jeg bruger forresten VPC3 kan det gøre en forskel fra 4?

Hmm, ja den er jeg ikke stødt på. Måske burde du prøve at afinstallere
og prøve forfra?
Der burde da ikke være forskel fra VPC3 til 4 på den måde - måske bruger
du en ukombatibel windows ? Jeg har Win98-2 på min.

MVH ANR

Ned Flanders: "I need to know. Is God punishing me?"
Reverend Lovejoy: "Ohh, short answer, 'yes' with an 'if'.
Long answer, 'no' with a 'but'.

Fra : Erik

Dato : 01-09-01 18:51

> [...]

> Morpheus (og for den sags skyld Kazaa) kommer der lige timeglas på i et
> sekunds tid eller to, hvorefter der ikke sker mere...

Præcis samme sker her med VPC4, Windows 98 og ADSL fra TDC. Jeg formoder
dog det er noget med Windows... Og det orker jeg ikke at rode for meget
med.

Erik