HJÆLP
Fra : Casper Pedersen

Dato : 21-08-01 20:51

Hey.
Jeg har en NRG 30, med Polini Sport, polini varioator, trykfjedre & 17,5 mm
karb. nu mangler jeg bar lige at få sat mit Leovinci ZX rør på. MEN mit
lovlige udstødning har jo en catalysator, hvad Fa...n skal jeg gøre ved den?
Der sidder et rør ned på mit udstødningsrør, som går op på en lille metal
box... Jeg har virkelig ingen andelse om hvad jeg skal gøre ved den, og jeg
kan ikke få hjælp hos motorline, da jeg ikke har købt noget hos dem :) Nogle
der ved hvad jeg skal gøre?

Fra : RpR

Dato : 21-08-01 21:54

> [...]
jeg
> kan ikke få hjælp hos motorline, da jeg ikke har købt noget hos dem :)

Jeg mener nu ikke der er noget specielt ved NRG potten. Af med den og på med
den anden.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com