små sorte fluer
Fra : Anja Hammer Dubland

Dato : 21-08-01 20:21

Jeg har fått masse små sorte fluer inne i huset mitt... (De kom inn
sammen med nogle gulerødder) Hvorlaedes skal jeg blive kvidt dem?

--
Anja

Fra : Per A. Hansen

Dato : 22-08-01 20:08

Anja Hammer Dubland <anja@ttv.no> skrev i en
> Jeg har fått masse små sorte fluer inne i huset mitt... (De kom inn
> sammen med nogle gulerødder) Hvorlaedes skal jeg blive kvidt dem?

Der forsvinder sikkert snart.
Ellers se på min hjemmeside under FAQ/OSS, der står lidt
om bekæmpelse af fluer og andet småkryb. ( se under Muldvarpe
længere nede på siden)

Per A. Hansen

Fra : Anja Hammer Dubland

Dato : 22-08-01 21:18

Hva er din adresse?

--
Anja

Fra : Per A. Hansen

Dato : 23-08-01 18:38

> Hva er din adresse?

Undskyld - det var for at spare plads - jeg havde lige givet
den nedenunder - på spørgsmålet om muldvarpe!

Per A. Hansen

Fra : R.N.

Dato : 23-08-01 08:13

"Per A. Hansenskrev i en meddelelse ...

> Ellers se på min hjemmeside under FAQ/OSS, der står lidt
> om bekæmpelse af fluer og andet småkryb. ( se under Muldvarpe
> længere nede på siden)

De fleste har vle hjemmesideadressen stående nede ved deres signatur.
Hvordan finder man egentlig folks hjemmeside, hvis man kun har et navn
som Per A. Hansen at gå ud fra???

Venlig hilsen Elena
elena@io.dk

Fra : Henning Andersen