Javascript tegn for "større eller mindre e~
Fra : Jakob Munck

Dato : 21-08-01 11:32

Jeg har en Javascript-formevaluering, hvor nedenstående kode indgår. Den
tester om en værdi har flere end 4 karakterer, og det virker fint. Men hvis
jeg nu også vil teste om værdien har færre end 4 karaktere, altså om den er
større eller mindre end 4, hvordan er koden så? Jeg har forsøgt at udskift >
med <> og med == men begge dele virker ikke.

Hvad er Javascript-tegnet for "forskellig fra"?

Her er koden der virker, men som skal laves om:

if (self.window.document.indmeldelse.hoejde.value.length > 4) {
self.window.alert("Du skal skrive din rigtige højde !");
return false;
}

v.h.
Jakob Munck

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 21-08-01 11:53

[snip]
> Hvad er Javascript-tegnet for "forskellig fra"?

Prøv med !=

/Thomas

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-08-01 15:52