Oppspiste halefinner
Fra : Tore Teigland

Dato : 18-08-01 21:03

Et kjapt spørsmål:
Vokser oppspiste halefinner ut igjen, og evt. hvor lang tid tar det?

Tore

Fra : Aardvark

Dato : 18-08-01 21:18

Ja...gør de...men hold øje med at disse finner ikke bliver hvide i
kanten..dette er tegn på svampe angreb...og dette skal behandles...rimeligt
hurtigt.

/Brian

Fra : Svein Tore Sølvik

Dato : 18-08-01 23:43

On Sat, 18 Aug 2001 20:18:19 +0000 (UTC), Aardvark
<aardvarkREMOVE@aardvark.dk> wrote:

>Ja...gør de...men hold øje med at disse finner ikke bliver hvide i
>kanten..dette er tegn på svampe angreb...og dette skal behandles...rimeligt
>hurtigt.
>
>/Brian

Og det går myyyye raskere om vannet er av bra kvalitet.. :)
--
Svein Tore Sølvik

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-08-01 10:07

Aardvark <aardvarkREMOVE@aardvark.dk> skrev i en
> Ja...gør de...men hold øje med at disse finner ikke bliver hvide i
> kanten..dette er tegn på svampe angreb...og dette skal
behandles...rimeligt
> hurtigt.

Hvis finnen er bidt helt ned til roden, og er totalt væk, har jeg set at
der intet vokser ud,
men ellers er det rigtigt nok at de vokser ud igen.

Carsten