> Der er blevet skruet på alt hvad der kunne skrues på uden det hjalp. Husk
på
> at samme
> problem er gældende for begge karburatorer.
Lyder underligt. Den får ikke falsk luft et sted?
> Men du har ret. Når svinet kommer op i omdrejninger tager fanden ved den.
> Turde ikke engang se hvor hurtig den kunne køre med den gearing. 90Km/t
var
> hvad jeg turde
Min GPR kan 115km/t med standard gearingen =)
>Tør slet ikke gætte
> på
> hvor mange omdr. den havde. Har aldrig hørt noget lignede. Jeg var sgu
bange
> for
> at stemplet ville sætte sig.
Ved 115km/t kører min GPR med ca 12000rpm
> komme op på og der var mere i den endnu kunne jeg mærke. > Ønskede bare
den havde samme optræk ved 2000omdr. som den har nu ved 10000.
> Jeg vil gætte på der er fordi det er et racing stempel som er beregnet til
> høje omdr.
> Så når jeg engang for råd igen, skal det være et ø46 eller 47 tun der skal
> på. Der er der mere bundtræk i har jeg hørt fra dem der køre med tun til
> Derby Senda.
Øh, så du har pillet tuncylinderen af? Metra Kit's cylinder har faktisk
glimrende bundtræk hvis man kører med den lovlige potte.
--
- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4 hjul og 4 takt er 2 for mange"
--