Mac en genstarter blot ved shutdown ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 17-08-01 13:54

Min G4 opfører sig mærkeligt. Den er begyndt at genstarte selvom man vælger
shutdown. Hvad kan det skyldes ?
Kh
Bjørn

Fra : Pete

Dato : 17-08-01 14:21

> From: "Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk>
> Newsgroups: dk.edb.mac
> Date: Fri, 17 Aug 2001 14:54:23 +0200
> Subject: Mac en genstarter blot ved shutdown ?
>
> Min G4 opfører sig mærkeligt. Den er begyndt at genstarte selvom man vælger
> shutdown. Hvad kan det skyldes ?
> Kh
> Bjørn

Prøv at pille dine USB enheder fra.

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : macsteen

Dato : 17-08-01 16:38

Jeg har også konstateret at det er USB - for mit vedkommende en Canon
scanner som sad i hub på Apple TFT display. Løsningen - eller hvad man nu
skal kalde det - er at forbinde synderen anderledes (direkte i Mac eller
anden hub).
Jeg har også en iMate som skyder DVD-skuffen ud når Mac bootes når iMate
sidder i en hub med strøm!

in article B7A2E6E2.5564%pete@hldns.com, Pete at pete@hldns.com wrote on
17.08.2001 15:21:

Fra : Anders

Dato : 17-08-01 16:42

macsteen skrev:

> Jeg har også en iMate som skyder DVD-skuffen ud når Mac bootes når iMate
> sidder i en hub med strøm!

Kan jeg ikke sætte en eller anden USB-dims i min PB, som starter Word og
skriver mine opgave, hver gang jeg starter den?
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 18-08-01 20:40

macsteen <macsteen@remove.yahoo.com> wrote:

> Jeg har også en iMate som skyder DVD-skuffen ud når Mac bootes når iMate
> sidder i en hub med strøm!

Ja, men det er et problem som man håber løst ved næste firmware
opgradering fra Apple.

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jakob H K

Dato : 17-08-01 19:04

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> Min G4 opfører sig mærkeligt. Den er begyndt at genstarte selvom man vælger
> shutdown. Hvad kan det skyldes ?

På mit arbejde har vi en med nøjagtig det samme problem

Hygge

jakob H K