[Lisa Ekdahl] Jeg begynder snart at græde!
Fra : Janus Høi

Dato : 16-08-01 20:21

Hvad er nu dét?

Lisa Ekdahl aflyser i Tivoli 24-08-2001.
Er der nogle der ved hvorfor?

Jeg har sæsonkort til Tivoli og det er det eneste jeg har gedet at høre i
år.
Det er ubetinget det jeg har glædet mig mest til at opleve i Carstensens
gamle have i denne sæson.
Nu står verden ikke længere!

http://www.cnn.dk/spotlight/artikel:aid=28896
http://www.tivoli.dk/dan/DetSker.nsf/(Doc)/(A23C1ECE621FB90DC1256AAA003AAB72
)

Aflyser hun så også i Vega 19-10-2001

http://vega.dk/
--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-08-01 08:39

In an article of 16 Aug 2001 Janus Høi wrote:

> Hvad er nu dét?
>
> Lisa Ekdahl aflyser i Tivoli 24-08-2001.
> Er der nogle der ved hvorfor?

I Berlingske Tidende står der, at det er tekniske problemer, der er årsag
til aflysningen i Tivoli og vist i Odense dagen efter.

> [...]
> år.
> Det er ubetinget det jeg har glædet mig mest til at opleve i Carstensens

Til gengæld kan du så hører Safri Duo i stedet for. Det er sgu en sørgelig
erstatning for Lisa Ekdahl.

> Aflyser hun så også i Vega 19-10-2001

Ikke ifølge Berlingske Tidende.

--
Uffe Holst

Fra : Janus Høi

Dato : 17-08-01 09:26

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Til gengæld kan du så hører Safri Duo i stedet for. Det er sgu en sørgelig
>erstatning for Lisa Ekdahl.

Jeg synes det erlidt kedeligt musik.
BANGBANGBANGBANGBANG og så videre...
Så galt er det jo nok ikke. Det er bare lidt svært at være helt afklaret
midt i al skuffelsen.

Men når man har sat næsen op efter Lisa Ekdahl, så kan SaFri duo i hvert
fald ikke løfte arven.

--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-08-01 13:13

In an article of 17 Aug 2001 Janus Høi wrote:

> Jeg synes det erlidt kedeligt musik.
> BANGBANGBANGBANGBANG og så videre...
> Så galt er det jo nok ikke. Det er bare lidt svært at være helt afklaret
> midt i al skuffelsen.

Tjah... Når jeg har hørt Safri Duo i radioen har det været okay. Men en
af mine venner fik til sin fødselsdag for nylig deres plade, og den røg
naturligvis på stereoanlægget. Og så bliver Safri Duo hurtigt hurtigt for
meget af det gode. Det ene nummer går over i det andet uden nævneværdig
forskel. Er de en smule animerede, så kan det sikkert være en stor
fornøjelse at se dem live banke nogle trommer sønder og sammen, men som de
fleste danskere, så er de sikkert ret kedelige at se på.

> Men når man har sat næsen op efter Lisa Ekdahl, så kan SaFri duo i hvert
> fald ikke løfte arven.

Nej, det er der ingen tvivl om.

--
Uffe Holst

Fra : Hanne

Dato : 17-08-01 15:03

> [...]
de
>fleste danskere, så er de sikkert ret kedelige at se på.

Faktisk er jeg ikke vild med den type musik generelt, men jeg oplevede
dem på Skanderborg og jeg må sige at det var en af de fedeste
musikoplevelser jeg har haft længe. De skal bare opleves live igen! Og
kan varmt anbefales live!

Hanne

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 17-08-01 21:57

Uffe Holst <uhc@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> fornøjelse at se dem live banke nogle trommer sønder og sammen, men som de
> fleste danskere, så er de sikkert ret kedelige at se på.

Jeg så dem på Roskilde, og det var da meget fedt da de spillede deres
hit. Jeg fandt det bare lidt suspekt at de i deres 45 min lange koncert
nåede at spille det _tre_ gange - så godt/innovativt er det altså heller
ikke.

MVH ANR

"Why did this have to happen now, during primetime, when TV's brightest
stars come out to shine?"
-Homer Simpson

Fra : John K

Dato : 17-08-01 13:12

> Til gengæld kan du så hører Safri Duo i stedet for. Det er sgu en sørgelig
> erstatning for Lisa Ekdahl.

Tja, det kan der jo så være delte meninger om. Jeg glæder mig til Safri Duo
koncerten istedet :)

Mvh

John K