Microsoft support...
Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-08-01 14:28

Jeg ville d.d. Stille M$ et spørgsmål omkring MSIE 5 på Mac'en. Så jeg gik
til supportområdet.

Se hvad jeg fandt:

http://support.microsoft.com/directory/costoptions.asp

Nu ved jeg hvor de tjener deres penge. Og hvis man så tænker over alle de
fejl der har været i Windows 95, og 98.... Suk.

best wishes, Peter

tel: +45 51 92 39 81
web: http://haxor.dk

Fra : Jesper

Dato : 16-08-01 15:50

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> [...]
>

> Nu ved jeg hvor de tjener deres penge. Og hvis man så tænker over alle de
> fejl der har været i Windows 95, og 98.... Suk.

Jamen M$ er nødt til at tjene penge på deres bugs så de kan lave patches
med nye bugs i
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-08-01 17:58

in article 1ey8ryr.695h0a1s1eef4N%triton@titancity.com, Jesper at
triton@titancity.com wrote on 16/08/01 16:49:

> Jamen M$ er nødt til at tjene penge på deres bugs så de kan lave patches
> med nye bugs i

Det sjove er, at det først var med Windows 2000 at deres OS levede op til
hvad der var blevet lovet i Win95...!

best wishes, Peter

tel: +45 51 92 39 81
web: http://haxor.dk