Havedamme - hvor skal man finde folk der g~
Fra : Jørn Pedersen

Dato : 16-08-01 03:10

Havedamme - hvor skal man finde folk der gider snakke om dem

Jørn Pedersen

Fra : Steen Suder

Dato : 16-08-01 11:01

"Jørn Pedersen" wrote:

> Havedamme - hvor skal man finde folk der gider snakke om dem

En akvarieforening?
Der er tit folk, der går meget op i den slags.

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-08-01 11:45

"Jørn Pedersen" skrev:
> Havedamme - hvor skal man finde folk der gider snakke om dem

Hvis du mener på usenet - så er der denne gruppe - den er måske ikke helt rigtig - men det er nok alligevel det bedste bud ?

Men news:dk.fritid.hus-og-have er vel også en mulighed ?

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 16-08-01 12:11

"Jørn Pedersen" <Joern@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in

> Havedamme - hvor skal man finde folk der gider snakke om dem

Jeg har lige kigget i dk.fritid.hus-og-have der er masser af
havedams indlæg... Go fornøjls.

--
MvH
Henrik

Fra : Rasmus

Dato : 16-08-01 15:20

Hvis du skal have nogle der ved om det skal du ringe til KOIEN.dk
Tele 63510056
Det virker og de har styr på tingene

Rasmus

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 02-09-01 21:43

Jeg er rimelig ny i det her og har lige fået et lille akvarie... men fiskene
svømmer oppe i overfladen og stikker munden næsten helt op over vandet - det
er ikke godt, vel??? Er det iltmangel eller hvad sker der?

Fra : Karsten Plesner

Dato : 02-09-01 22:17

> Jeg er rimelig ny i det her og har lige fået et lille akvarie... men
> fiskene svømmer oppe i overfladen og stikker munden næsten helt op over
> vandet - det er ikke godt, vel??? Er det iltmangel eller hvad sker der?

Det er ret sikkert iltmangel. Hvor stort er akvariet ? Hvilke og hvor mange
fisk og planter har du ? Er der pumpe på ? Hvad er temperaturen ?

M.v.h.
--
Karsten Plesner
(Remove '-' if replying by email)

Fra : Søren Steffensen

Dato : 03-09-01 07:10

eller for meget nitrit....sæt en luftpumpe på med det samme og lad os gøre
dine svar på alle de ? som Karsten stiller

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245