ICQ?
Fra : Erik

Dato : 15-08-01 15:00

Nogen, der kan få danske tegn til at fungere i ICQ, når man sender til
en Windows-maskine?

Erik

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 15-08-01 17:49

Erik <bogus1974@hotmail.com> wrote:

> Nogen, der kan få danske tegn til at fungere i ICQ, når man sender til
> en Windows-maskine?

Ja. I den nyeste ICQ 2.5 er der i pereferences en "Enable Mac/PC
charachters translation, som du yderligere kan slå til og fra på selve
messagen. I gerrys ICQ kan du indstille under hver enkelt hvad de
bruger.

Spritt

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk

Fra : Erik

Dato : 16-08-01 16:00

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> [...]
> charachters translation, som du yderligere kan slå til og fra på selve
> messagen. I gerrys ICQ kan du indstille under hver enkelt hvad de

Okay. Jeg bruger 2.7b, og der fungerer ovennævnte funktion åbenbart
ikke. Men tak for tippet.

Erik

Fra : Jesper

Dato : 16-08-01 16:34

Erik <bogus1974@hotmail.com> wrote:

> Okay. Jeg bruger 2.7b, og der fungerer ovennævnte funktion åbenbart
> ikke. Men tak for tippet.
>
> Erik

Funktionen fungere kun én vej: PC->Mac , ikke omvendt.
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Erik

Dato : 17-08-01 11:29

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Funktionen fungere kun én vej: PC->Mac , ikke omvendt.

Vil det sige, at uanset hvad, så kan PC'erne ikke læse mine danske tegn?

Erik

Fra : Jesper

Dato : 17-08-01 14:10

Erik <bogus1974@hotmail.com> wrote:

> Vil det sige, at uanset hvad, så kan PC'erne ikke læse mine danske tegn?
>
> Erik

Kun hvis du bruger Gerry's ICQ

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-08-01 05:21

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Kun hvis du bruger Gerry's ICQ

Hvorfor gør man i øvrigt ikke det?

ICQ er ubrugeligt - Gerrys er brugeligt.

Mojn, Thomas

--
You Know You're a Mac Addict when:

.... while watching a porn movie, you check to see
if the computer in the background is a Macintosh.

Fra : Jesper

Dato : 19-08-01 09:40

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Hvorfor gør man i øvrigt ikke det?
>
> ICQ er ubrugeligt - Gerrys er brugeligt.
>

> Mojn, Thomas

Den alm. ICQ er rimeligt brugbar, Gerry's har nogle problemer med
routers og firewalls.

Fra : Erik

Dato : 19-08-01 11:40

> Kun hvis du bruger Gerry's ICQ

OK. Tak for det, det gør jeg ikke.

Erik

Fra : claus / lundholm

Dato : 16-08-01 06:55

Ja du skal bare downloade den nyeste beta version fra ICQ!

> Nogen, der kan få danske tegn til at fungere i ICQ, når man sender til
> en Windows-maskine?

Claus...