MAC i PC miljø
Fra : Andreas Roepstorff

Dato : 14-08-01 14:16

Tak for dem, der gav gode råd til at adressere en printer i et PC-miljø,
det virker fint! Men nu har jeg endnu et spørgsmål til den altvidende
liste. Jeg har både en bærbar og en stationær mac, på netværket, og jeg
vil gerne kunne dele filer mellem dem. Ingen af dem dukker dog op i den
andens 'apple share' og prøver jeg at adressere dem med TCP/IP kommer de
heller ikke frem. Jeg kan dog via 'webdeling' og en browser komme fra
den ene til den anden. Der er selvfølgelig valgt arkivdeling med mere.
Er der et lille snedigt trick der kan hjælpe mig med at dele mine filer
med mig selv i denne farlige verden?
Andreas

Fra : Dan Henriksen

Dato : 14-08-01 14:55

> [...]
> den ene til den anden. Der er selvfølgelig valgt arkivdeling med mere.
> Er der et lille snedigt trick der kan hjælpe mig med at dele mine filer

Der er forskel på hvordan du gør det, alt efter hvilket system du bruger.
Så, hvilket system bruger du?

Dan

Fra : macsteen

Dato : 14-08-01 19:00

Hej Dan,

Hvis de to maskiner står på det samme net kunne det være fordi AppleTalk
ikke har fat i net-kortet?

in article B79EFA49.CD22%dan@adsistance.dk, Dan Henriksen at

Fra : Andreas Roepstorff

Dato : 15-08-01 09:46