RAM test
Fra : HansJørgen Hvid

Dato : 09-08-01 19:24

Jeg opgraderede min Pismo igår til OS 9.1, samtidig downloadede jeg
firmwareopdatering. Nu er det at jeg gerne vil sikre mig at min RAM kan
fungere med den ny firmware, før jeg installerer den. Jeg kan bare ikke
huske hvordan? Har man overhovedet nogen fordel af opgraderingen?
Venlig hilsen Hans Jørgen Hvid

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-08-01 22:10

HansJørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> fungere med den ny firmware, før jeg installerer den. Jeg kan bare ikke
> huske hvordan? Har man overhovedet nogen fordel af opgraderingen?

Du skal have fat i DIMM First Aid:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10415&db=mac

Opdatering skulle fikse noget FireWire-stuff, men læs i ReadMe'en.

--
René