/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ny muhammedanerterror i Kina
Fra : Martin Larsen


Dato : 31-07-11 09:50

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14356532
2 bomber og mindst 6 dræbt i Xinjiang

Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
/Uighurs/ skriver man. Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.

Mvh
Martin

 
 
NoTrabajo (31-07-2011)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 31-07-11 12:18


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4e35172e$0$305$14726298@news.sunsite.dk
> http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14356532
> 2 bomber og mindst 6 dræbt i Xinjiang
>
> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
> /Uighurs/ skriver man. Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.

Jamen, du ved da godt at verdensopionen ikke kan tåle at høre sandheden om
den vestlige verdens "elites" kæledægger.
--
NoTrabajo


Jens Bruun (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 31-07-11 13:34

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
j13doe$hmo$1@speranza.aioe.org:

>> 2 bomber og mindst 6 dræbt i Xinjiang
>>
>> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
>> /Uighurs/ skriver man. Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.
>
> Jamen, du ved da godt at verdensopionen ikke kan tåle at høre
> sandheden om den vestlige verdens "elites" kæledægger.

Uighurer? Vestens kæledægger? Næppe. Jeg vil tro, vesten vil have endog
meget svært ved at give en bøjet femøre for de muslimske Uighurer i
Xinjinang-provinsen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 14:59


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4e35172e$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14356532
> 2 bomber og mindst 6 dræbt i Xinjiang
>
> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
> /Uighurs/ skriver man. Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.
>
> Mvh
> Martin


"Vores korrespondent, Martin Patience, siger, at mange uighurerne er
ulykkelige over, hvad de siger, er det undertrykkende styre i Beijing og er
vred over migration af størstedelen Han kineserne til regionen."
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-14356532


Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
områder af Kina ikke ulig Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede
Muslimer og nu bor der næsten kun Jøder!!!. Så er der vel ikke noget at sige
til at muslimerne bider fra sig.



Jens Bruun (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 31-07-11 15:06

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
j13n2s$6vi$1@speranza.aioe.org:

> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
> områder af Kina ikke ulig Palæstina hvor der engang næste udelukkende
> boede Muslimer og nu bor der næsten kun Jøder!!!. Så er der vel ikke
> noget at sige til at muslimerne bider fra sig.

Hahahahaha. Hvor mange muslimer boede der i det nuværende Israel i f.eks.år
600, Flemse? Og hvad boede der i det nuværende Israel omkring år 0, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 16:17


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:jMOdnZtoaZzR_KjTnZ2dnUVZ8rednZ2d@giganews.com...
> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> j13n2s$6vi$1@speranza.aioe.org:
>
>> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
>> områder af Kina ikke ulig Palæstina hvor der engang næste udelukkende
>> boede Muslimer og nu bor der næsten kun Jøder!!!. Så er der vel ikke
>> noget at sige til at muslimerne bider fra sig.
>
> Hahahahaha. Hvor mange muslimer boede der i det nuværende Israel i
> f.eks.år 600, Flemse? Og hvad boede der i det nuværende Israel omkring år
> 0, Flemse?
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Uden betydning det er kun antallet af jøder og muslimer i 1947-48 der tæller
her og så den kendsgerning at jøderne ser Araberne som undermennesker ikke
ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
tror jøderne at de også er det udvalgte folk.



Bo Warming (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-07-11 17:41

On Sun, 31 Jul 2011 17:16:53 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:jMOdnZtoaZzR_KjTnZ2dnUVZ8rednZ2d@giganews.com...
>> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>> j13n2s$6vi$1@speranza.aioe.org:
>>
>>> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
>>> områder af Kina ikke ulig Palæstina hvor der engang næste udelukkende
>>> boede Muslimer og nu bor der næsten kun Jøder!!!. Så er der vel ikke
>>> noget at sige til at muslimerne bider fra sig.

Opnår de noget positivt ved at bide fra sig ?

>> Hahahahaha. Hvor mange muslimer boede der i det nuværende Israel i
>> f.eks.år 600, Flemse? Og hvad boede der i det nuværende Israel omkring år
>> 0, Flemse?
>> -Jens B.
>>
>> D.e.f.f.e.s.
>
>Uden betydning det er kun antallet af jøder og muslimer i 1947-48 der tæller
>her og så den kendsgerning at jøderne ser Araberne som undermennesker ikke
>ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
>tror jøderne at de også er det udvalgte folk.
>
Kineserne ER dygtige og lærer andre op hvis de vil

S.A.Thomsen (31-07-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 31-07-11 20:02

On Sun, 31 Jul 2011 17:16:53 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:jMOdnZtoaZzR_KjTnZ2dnUVZ8rednZ2d@giganews.com...
>> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>> j13n2s$6vi$1@speranza.aioe.org:
>>
>>> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
>>> områder af Kina ikke ulig Palæstina hvor der engang næste udelukkende
>>> boede Muslimer og nu bor der næsten kun Jøder!!!. Så er der vel ikke
>>> noget at sige til at muslimerne bider fra sig.
>>
>> Hahahahaha. Hvor mange muslimer boede der i det nuværende Israel i
>> f.eks.år 600, Flemse? Og hvad boede der i det nuværende Israel omkring år
>> 0, Flemse?
>> -Jens B.
>>
>> D.e.f.f.e.s.
>
> Uden betydning det er kun antallet af jøder og muslimer i 1947-48 der tæller
> her

Hvorfor lige præcis 1947-48.???

> og så den kendsgerning at jøderne ser Araberne som undermennesker ikke
> ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
> tror jøderne at de også er det udvalgte folk.

Burde du ikke have skrevet:

og så den kendsgerning at muslimerne ser jøderne som undermennesker ikke
ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
tror muslimerne at de også er det udvalgte folk.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 20:07


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:p1533i6p0291$.1wspg4gbhaxhf.dlg@40tude.net...
> On Sun, 31 Jul 2011 17:16:53 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> >
> Burde du ikke have skrevet:
>
> og så den kendsgerning at muslimerne ser jøderne som undermennesker ikke
> ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
> tror muslimerne at de også er det udvalgte folk.

Nej Chatnar fordi Islam er en tro ikke et folk.



S.A.Thomsen (31-07-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 31-07-11 20:19

On Sun, 31 Jul 2011 21:07:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:p1533i6p0291$.1wspg4gbhaxhf.dlg@40tude.net...
>> On Sun, 31 Jul 2011 17:16:53 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>>
>> Burde du ikke have skrevet:
>>
>> og så den kendsgerning at muslimerne ser jøderne som undermennesker ikke
>> ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket, således
>> tror muslimerne at de også er det udvalgte folk.
>
> Nej Chatnar fordi Islam er en tro ikke et folk.

Det er sgu da lige meget, spade.

Det er jp muslimerne (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
"herrefolket" og betragter jøder som "undermennesker" og det er muslimerne
(specielt i Mellemøsten), der opfører sig som nazister.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 20:27


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1db0nqiyrcyvq$.1a22077sp9vll.dlg@40tude.net...
> On Sun, 31 Jul 2011 21:07:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:p1533i6p0291$.1wspg4gbhaxhf.dlg@40tude.net...
>>> On Sun, 31 Jul 2011 17:16:53 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>>>
>>> Burde du ikke have skrevet:
>>>
>>> og så den kendsgerning at muslimerne ser jøderne som undermennesker ikke
>>> ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket,
>>> således
>>> tror muslimerne at de også er det udvalgte folk.
>>
>> Nej Chatnar fordi Islam er en tro ikke et folk.
>
> Det er sgu da lige meget, spade.
>

Nej Islamofob det er ikke ligemeget, Islam er en tro ikke et folk,

> Det er jp muslimerne (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
> "herrefolket"

Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have gentaget
tingene.




S.A.Thomsen (31-07-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 31-07-11 20:42

On Sun, 31 Jul 2011 21:27:21 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>>> Burde du ikke have skrevet:
>>>>
>>>> og så den kendsgerning at muslimerne ser jøderne som undermennesker ikke
>>>> ulig nazismen, men ligesom nazisterne tror at de var herrefolket,
>>>> således
>>>> tror muslimerne at de også er det udvalgte folk.
>>>
>>> Nej Chatnar fordi Islam er en tro ikke et folk.
>>
>> Det er sgu da lige meget, spade.
>
> Nej Islamofob

jeg er ikke islamofob.

> det er ikke ligemeget, Islam er en tro ikke et folk,

Islam er en ideologi ligesom nazismen, spade.

>> Det er jp muslimerne (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
>> "herrefolket"
>
> Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have gentaget
> tingene.

Nazismen var sgu da heller ikke et folk, spade.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 22:50


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1v8tq9v3aimup$.1gl6b21q7agvf.dlg@40tude.net...
(specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
>>> "herrefolket"
>>
>> Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have
>> gentaget
>> tingene.
>
> Nazismen var sgu da heller ikke et folk, spade.

Jamen så har du jo heller ikke fattet en skid af det, Hitler udtalte
"nasionalsocialismen kender kun tyskheden og den er ikke en eksportvare". Du
er simpelthen så evnesvag, du tror at virkeligheden er det du siger og du
tror at der ikke er objektive normer.



S.A.Thomsen (01-08-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 01-08-11 09:19

On Sun, 31 Jul 2011 23:50:07 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:1v8tq9v3aimup$.1gl6b21q7agvf.dlg@40tude.net...
> (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
>>>> "herrefolket"
>>>
>>> Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have
>>> gentaget
>>> tingene.
>>
>> Nazismen var sgu da heller ikke et folk, spade.
>
> Jamen så har du jo heller ikke fattet en skid af det, Hitler udtalte
> "nasionalsocialismen kender kun tyskheden og den er ikke en eksportvare".

Og hvad så.? Det ændrer da ikke på at nazismen (ligesom islam) er en
ideologi.

> Du
> er simpelthen så evnesvag, du tror at virkeligheden er det du siger og du
> tror at der ikke er objektive normer.

At du kan påstå at nazismen ikke er en ideologi, viser da mere at det er
DIG der ikke har fattet en skid.

Der var da mange tyskere, der IKKE var nazister.

@ (01-08-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-08-11 15:22

On Mon, 1 Aug 2011 10:19:02 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Sun, 31 Jul 2011 23:50:07 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:1v8tq9v3aimup$.1gl6b21q7agvf.dlg@40tude.net...
>> (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
>>>>> "herrefolket"
>>>>
>>>> Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have
>>>> gentaget
>>>> tingene.
>>>
>>> Nazismen var sgu da heller ikke et folk, spade.
>>
>> Jamen så har du jo heller ikke fattet en skid af det, Hitler udtalte
>> "nasionalsocialismen kender kun tyskheden og den er ikke en eksportvare".
>
>Og hvad så.? Det ændrer da ikke på at nazismen (ligesom islam) er en
>ideologi.
>
>> Du
>> er simpelthen så evnesvag, du tror at virkeligheden er det du siger og du
>> tror at der ikke er objektive normer.
>
>At du kan påstå at nazismen ikke er en ideologi, viser da mere at det er
>DIG der ikke har fattet en skid.
>
>Der var da mange tyskere, der IKKE var nazister.

ja efter maj '45 var der faktisk slet ingen



S.A.Thomsen (01-08-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 01-08-11 15:46

On Mon, 01 Aug 2011 16:22:02 +0200, @ wrote:

>>>>>> (specielt i Mellemøsten) der betragter sig selv som
>>>>>> "herrefolket"
>>>>>
>>>>> Igen islamofob Islam er en tro ikke et folk, skal du absolut have
>>>>> gentaget
>>>>> tingene.
>>>>
>>>> Nazismen var sgu da heller ikke et folk, spade.
>>>
>>> Jamen så har du jo heller ikke fattet en skid af det, Hitler udtalte
>>> "nasionalsocialismen kender kun tyskheden og den er ikke en eksportvare".
>>
>>Og hvad så.? Det ændrer da ikke på at nazismen (ligesom islam) er en
>>ideologi.
>>
>>> Du
>>> er simpelthen så evnesvag, du tror at virkeligheden er det du siger og du
>>> tror at der ikke er objektive normer.
>>
>>At du kan påstå at nazismen ikke er en ideologi, viser da mere at det er
>>DIG der ikke har fattet en skid.
>>
>>Der var da mange tyskere, der IKKE var nazister.
>
> ja efter maj '45 var der faktisk slet ingen

Selv før '45 var der mange tyskere der IKKE var nazister.

/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 16:09

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede Muslimer og nu bor der
> næsten kun Jøder

Ethnic groups: Jewish 76.4% (of which Israel-born 67.1%, Europe/America-born
22.6%, Africa-born 5.9%, Asia-born 4.2%), non-Jewish 23.6% (mostly Arab)
(2004)

Religions: Jewish 75.6%, Muslim 16.9%, Christian 2%, Druze 1.7%, other 3.8%
(2008 census)

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/is.html

Problemet med pali'erne er, at de ønsker HELE magten i HELE området, og ikke
noget pjat med demokrati og så'n, og ikke noget pjat med en pali-stat:

Hamas: "Vi vil aldrig anerkende Israel.."

Vi husker også, hvordan Hamas (der vandt valget, MEN skulle dele magten med
Fatah) smed Fatah ud af Gaza efter et blodigt kup, ikke...?

Læs også glad hvad der skete i Jordan i 1970, da pali'erne forsøgte at
styrte kong Hussein og overtage magten dér:

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_September_in_Jordan

/john


\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 16:21


"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
news:4e357000$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede Muslimer og nu bor der
>> næsten kun Jøder
>

Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun skriver
dette for at lægge israels oprindelige indbyggere for had, blot fordi de har
den frækhed at ville have deres huse og landområder tilbage.



/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 16:27

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Snip en masse racistisk propaganda

Hvor?

> sandheden

Den har du tydeligvis et ganske afslappet forhold til

> aka GB

Hvem er det?

/john


Bo Warming (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-07-11 18:08

On Sun, 31 Jul 2011 17:21:24 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
>news:4e357000$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>>
>>> Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede Muslimer og nu bor der
>>> næsten kun Jøder
>>
>
>Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun skriver
>dette for at lægge israels oprindelige indbyggere for had, blot fordi de har
>den frækhed at ville have deres huse og landområder tilbage.
>

Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?

Ansøg til SaudiArabien om land der

Der har olie til at pumpe vand op og gøre alt frugtbart

Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?

At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
VENLIGT


\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 19:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:4f2b37tsqkckjb3mkbb3reh6r5g9cll0n1@4ax.com...
> On Sun, 31 Jul 2011 17:21:24 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
> <la45@get2net.dk> wrote:
>
>>Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun
>>skriver
>>dette for at lægge israels oprindelige indbyggere for had, blot fordi de
>>har
>>den frækhed at ville have deres huse og landområder tilbage.
>>
>
> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>

Ja hvilken ret havde modstands-terrorister til at bo i Danmark, det land som
tyskland havde erobret.

>
> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>

Nogle jøder jeg mødte i thailand fortalte mig at "det er palæstinænserne
der har bygget Israel" Jøder arbejder ikke, hvem tror du der plukker
frugterne??

> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
> VENLIGT

Jøderne erobrede ikke noget land i 1914-18 de STJAL landet i 1948 og som en
jødeinde engang fortalte "det er rimeligt nok at arabere mister deres land,
vi mistede også de lejligheder vi forlod i Europa".



Bo Warming (01-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-08-11 07:18

On Sun, 31 Jul 2011 20:16:45 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:4f2b37tsqkckjb3mkbb3reh6r5g9cll0n1@4ax.com...
>> On Sun, 31 Jul 2011 17:21:24 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
>> <la45@get2net.dk> wrote:
>>
>>>Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun
>>>skriver
>>>dette for at lægge israels oprindelige indbyggere for had, blot fordi de
>>>har
>>>den frækhed at ville have deres huse og landområder tilbage.
>>>
>>
>> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>>
>
>Ja hvilken ret havde modstands-terrorister til at bo i Danmark, det land som
>tyskland havde erobret.

Danmark havde ikke som palæerne dræbt tyskere og Tyskland erobrede
ikkeDanmark man truede os til en fredsbesættelse som vi stort set
overholdt
Muslikmer overholder aldrig løfter
>>
>> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>>
>
> Nogle jøder jeg mødte i thailand fortalte mig at "det er palæstinænserne
>der har bygget Israel" Jøder arbejder ikke, hvem tror du der plukker
>frugterne??

Du ejer ikke plantagen fordi du tager lønarbejde i den

>> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
>> VENLIGT
>
>Jøderne erobrede ikke noget land i 1914-18 de STJAL landet i 1948 og som en

Jøderne hjalp UK til at vinde WW1 ved at låne dem penge (og få USA ind
i krigen ) så du lyver lodret. JØDERNE EROBREDE derved RET TIL ISRAEL

Palæerne var fæstebønder der ejedes af Tyrkiet så DE TABTE ET FORSØG
PÅ EROBRING OG SÅ STRAFFES MAN

>jødeinde engang fortalte "det er rimeligt nok at arabere mister deres land,
>vi mistede også de lejligheder vi forlod i Europa".
>


Både før og efter 1948 har palæer myrdet uskyldige israelere og har
derved TABT ALT og straffes retfærdigt ved at måtte søge hjem til
araberlande - der har jord nok

Jøderne holdt med den vindende part 1914-45 og vandt derved jordret.
Islam holdt med tabende part og mistede jord helt som Hitler gjorde i
Østpreussen

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (01-08-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 01-08-11 22:56


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:3cgc371hbbh61a15p4ke6a3j6vbu97jh1d@4ax.com...
>>>>Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun
..
>>>>
>>>
>>> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>>>
>>
>>Ja hvilken ret havde modstands-terrorister til at bo i Danmark, det land
>>som
>>tyskland havde erobret.
>
> Danmark havde ikke som palæerne dræbt tyskere

Sludder der blev dræbt tyskerne i DK under ww2, besøg soldatergravene på
vestre kirkegaard tag ud se dem.

og Tyskland erobrede
> ikkeDanmark man truede os til en fredsbesættelse som vi stort set
> overholdt

Sludder danske soldater kæmpede med Madsen rekylgevær flere danskere døde i
kampene. Amalienborg blev forsvaret til sidste patron.

> Muslikmer overholder aldrig løfter
>>>

Ja og på det punkt ligner de jøder ikke sandt.

>>> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>>>
>>
>> Nogle jøder jeg mødte i thailand fortalte mig at "det er palæstinænserne
>>der har bygget Israel" Jøder arbejder ikke, hvem tror du der plukker
>>frugterne??
>
> Du ejer ikke plantagen fordi du tager lønarbejde i den

Igen jøder laver aldrig hårdt arbejde, de hyrer andre.

>>> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
>>> VENLIGT
>>
>>Jøderne erobrede ikke noget land i 1914-18 de STJAL landet i 1948 og som
>>en
>
> Jøderne hjalp UK til at vinde WW1 ved at låne dem penge

De få penge Jøderne lånte gjorde hverken fra eller til.

(og få USA ind
> i krigen ) så du lyver lodret. JØDERNE EROBREDE derved RET TIL ISRAEL

Det du tænker på er nok "Balfour erklæringen" hvor England lovede landet til
både jøder og arabere.

> Palæerne var fæstebønder der ejedes af Tyrkiet så DE TABTE ET FORSØG
> PÅ EROBRING OG SÅ STRAFFES MAN
>
Den erobring eksisterer kun i din syge hjerne Bo

>>jødeinde engang fortalte "det er rimeligt nok at arabere mister deres
>>land,
>>vi mistede også de lejligheder vi forlod i Europa".
>>
>
> Både før og efter 1948 har palæer myrdet uskyldige israelere og har
> derved TABT ALT og straffes retfærdigt ved at måtte søge hjem til
> araberlande - der har jord nok
>

Der findes ikke uskyldige Israelere, der findes til gengæld uskyldige
Arabere.

> Jøderne holdt med den vindende part 1914-45 og vandt derved jordret.
> Islam holdt med tabende part og mistede jord helt som Hitler gjorde i
> Østpreussen

FN har afgjort at landet skal deles i 2 dele en til araberne og en til
jødedommen, men på den lange bane tror jeg ikke at Israel har en fremtid.



Bo Warming (02-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-08-11 05:01

On Mon, 1 Aug 2011 23:56:25 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:3cgc371hbbh61a15p4ke6a3j6vbu97jh1d@4ax.com...
>>>>>Snip en masse racistisk propaganda, sandheden her at John aka GB kun
>.
>>>>>
>>>>
>>>> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>>>>
>>>
>>>Ja hvilken ret havde modstands-terrorister til at bo i Danmark, det land
>>>som
>>>tyskland havde erobret.
>>
>> Danmark havde ikke som palæerne dræbt tyskere
>
>Sludder der blev dræbt tyskerne i DK under ww2, besøg soldatergravene på
>vestre kirkegaard tag ud se dem.

Ja vi sultede nogle flygtninge ihjel da tyskerne HAVDE tabt i 1945
Vi terrorisereede ikke tyskerne til at angribe os i 1940

> og Tyskland erobrede
>> ikkeDanmark man truede os til en fredsbesættelse som vi stort set
>> overholdt
>
>Sludder danske soldater kæmpede med Madsen rekylgevær flere danskere døde i
>kampene. Amalienborg blev forsvaret til sidste patron.
>
>> Muslikmer overholder aldrig løfter
>>>>
>
>Ja og på det punkt ligner de jøder ikke sandt.
>
>>>> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>>>>
>>>
>>> Nogle jøder jeg mødte i thailand fortalte mig at "det er palæstinænserne
>>>der har bygget Israel" Jøder arbejder ikke, hvem tror du der plukker
>>>frugterne??
>>
>> Du ejer ikke plantagen fordi du tager lønarbejde i den
>
>Igen jøder laver aldrig hårdt arbejde, de hyrer andre.
>
>>>> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
>>>> VENLIGT
>>>
>>>Jøderne erobrede ikke noget land i 1914-18 de STJAL landet i 1948 og som
>>>en
>>
>> Jøderne hjalp UK til at vinde WW1 ved at låne dem penge
>
>De få penge Jøderne lånte gjorde hverken fra eller til.
>
> (og få USA ind
>> i krigen ) så du lyver lodret. JØDERNE EROBREDE derved RET TIL ISRAEL
>
>Det du tænker på er nok "Balfour erklæringen" hvor England lovede landet til
>både jøder og arabere.
>
>> Palæerne var fæstebønder der ejedes af Tyrkiet så DE TABTE ET FORSØG
>> PÅ EROBRING OG SÅ STRAFFES MAN
>>
>Den erobring eksisterer kun i din syge hjerne Bo

Læs fredsdokumenter fra 1919 Jøder vandt WW1 over Islam og erobrede
halvvejs landet og den anden halvdel gav muslimerne fra sig ved at te
sig som vilddyr

>>>jødeinde engang fortalte "det er rimeligt nok at arabere mister deres
>>>land,
>>>vi mistede også de lejligheder vi forlod i Europa".
>>>
>>
>> Både før og efter 1948 har palæer myrdet uskyldige israelere og har
>> derved TABT ALT og straffes retfærdigt ved at måtte søge hjem til
>> araberlande - der har jord nok
>>
>
>Der findes ikke uskyldige Israelere, der findes til gengæld uskyldige
>Arabere.
>
Forklar den skelnen . Japanerbabyer i Hiroshima var uskyldige
De der startede 6 dages krig og Yom Kippur fra muslimsk side var ikke
uskyldige

>> Jøderne holdt med den vindende part 1914-45 og vandt derved jordret.
>> Islam holdt med tabende part og mistede jord helt som Hitler gjorde i
>> Østpreussen
>
>FN har afgjort at landet skal deles i 2 dele en til araberne og en til
>jødedommen, men på den lange bane tror jeg ikke at Israel har en fremtid.

FN har nul magt
>
DK bør være solidarisk med dem og USA er det, og USA gæld gør ikke
landet værdiløst militært set'

Kina stemte for bombning af Gadaffi så de hjælper ikke Israel - hvem
vil hjælpe voldspsykopater?

Kina døjer selv med muslimterror

På langt sigt kæmper Gaza sig ikke til ny grænser

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (02-08-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 02-08-11 08:11


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:8jse37hag196873rsc8uqek1g6tc9m7b2q@4ax.com...
> On Mon, 1 Aug 2011 23:56:25 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
> <la45@get2net.dk> wrote:
>
>>
>>vestre kirkegaard tag ud se dem.
>
> Ja vi sultede nogle flygtninge ihjel da tyskerne HAVDE tabt i 1945
> Vi terrorisereede ikke tyskerne til at angribe os i 1940
>

Du forstår ikke man kan ikke kritisere Allahs eget folk.




S.A.Thomsen (02-08-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 02-08-11 08:36

On Tue, 2 Aug 2011 09:10:59 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>> Ja vi sultede nogle flygtninge ihjel da tyskerne HAVDE tabt i 1945
>> Vi terrorisereede ikke tyskerne til at angribe os i 1940
>
> Du forstår ikke man kan ikke kritisere Allahs eget folk.

Selvfølgelig kan man da det og man BØR kritisere dem for alt det lort de
har lavet.

Bo Warming (02-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-08-11 12:44


On Tue, 2 Aug 2011 09:10:59 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:8jse37hag196873rsc8uqek1g6tc9m7b2q@4ax.com...
>> On Mon, 1 Aug 2011 23:56:25 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
>> <la45@get2net.dk> wrote:
>>
>>>
>>>vestre kirkegaard tag ud se dem.
>>
>> Ja vi sultede nogle flygtninge ihjel da tyskerne HAVDE tabt i 1945
>> Vi terrorisereede ikke tyskerne til at angribe os i 1940
>>
>
>Du forstår ikke man kan ikke kritisere Allahs eget folk.
>
>
At være videnskabelig sand som jeg her, er det vigtige


\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (01-08-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 01-08-11 22:42


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:4f2b37tsqkckjb3mkbb3reh6r5g9cll0n1@4ax.com...
>
> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>
> Ansøg til SaudiArabien om land der
>
> Der har olie til at pumpe vand op og gøre alt frugtbart
>
> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>
> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
> VENLIGT
>

At jøderne ikke smider araberne ud beror på at støtten fra USA vil ophøre
hvis de smed dem ud, plus at FN ville vedtage sanktioner imod slyngelstaten
Israel. I længden tror jeg at det vil være gavnligt for alle parter hvis
jøderne blev tvangsdeporteret til USA og Europa, Jøderne er ekstremt højt
begavet og vi kan bruge dem i vestens industrier.



Bo Warming (02-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-08-11 05:04

On Mon, 1 Aug 2011 23:41:41 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:4f2b37tsqkckjb3mkbb3reh6r5g9cll0n1@4ax.com...
>>
>> Hvilken ret har man til at vende tilbage når man har udført terror?
>>
>> Ansøg til SaudiArabien om land der
>>
>> Der har olie til at pumpe vand op og gøre alt frugtbart
>>
>> Men gidet palæer så og høste og ikke kun stjæle jødisk høst?
>>
>> At Israel lader dem bo på land jøder erobrede 1914-18 er ALT FOR
>> VENLIGT
>>
>
>At jøderne ikke smider araberne ud beror på at støtten fra USA vil ophøre
>hvis de smed dem ud, plus at FN ville vedtage sanktioner imod slyngelstaten
>Israel. I længden tror jeg at det vil være gavnligt for alle parter hvis
>jøderne blev tvangsdeporteret til USA og Europa, Jøderne er ekstremt højt
>begavet og vi kan bruge dem i vestens industrier.
>
Ingen tør tvangsdeportere jøder - du drømmer

Retfærdigt vil bosættere lade palæer betale for vold

S.A.Thomsen (31-07-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 31-07-11 20:04

On Sun, 31 Jul 2011 17:21:24 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>> Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede Muslimer og nu bor der
>>> næsten kun Jøder
>
> Snip en masse racistisk propaganda,

Hvordan kan simple statistiske fakta være "racistisk propaganda".???

Bo Warming (01-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-08-11 07:23

On Sun, 31 Jul 2011 21:03:39 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Sun, 31 Jul 2011 17:21:24 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
>>>> Palæstina hvor der engang næste udelukkende boede Muslimer og nu bor der
>>>> næsten kun Jøder

Fordi palæer er for dumme til at vinde krige og så mister man land -
helt som vi tabte Skåne
>>
>> Snip en masse racistisk propaganda,
>
>Hvordan kan simple statistiske fakta være "racistisk propaganda".???

Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen

Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (01-08-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 01-08-11 08:24


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:59hc37hs45s8d0pruem85rag99qqm66lad@4ax.com...
>
> Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
> muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
> og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen
>
> Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4

Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
kalifatet.



Bo Warming (02-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-08-11 05:07

On Mon, 1 Aug 2011 09:24:10 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:59hc37hs45s8d0pruem85rag99qqm66lad@4ax.com...
>>
>> Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
>> muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
>> og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen
>>
>> Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4
>
>Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
>kalifatet.
>
i hvilket årtusinde sker det ?

Når muslimer styrer dansk stemme i FN?

- magtesløse FN ?

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (02-08-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 02-08-11 08:16


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:5qte37hsqdngsdh7lbpgg42ia4sknpml6q@4ax.com...
> On Mon, 1 Aug 2011 09:24:10 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
> <la45@get2net.dk> wrote:
>
>>
>>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>news:59hc37hs45s8d0pruem85rag99qqm66lad@4ax.com...
>>>
>>> Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
>>> muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
>>> og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen
>>>
>>> Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4
>>
>>Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
>>kalifatet.
>>
> i hvilket årtusinde sker det ?
>
> Når muslimer styrer dansk stemme i FN?
>

Jamen det sker snart, vi er snart oppe på de 10 % som Koranen siger der skal
være førend vi kan overtage magten i danmark. Glistrup sagde engang i tv
avisen (til Reimar Bo) at "Muslimer ønsker at skære vore pikke af og kaste
dem op i en stor bunke på Roskildevej" og således vil det ske.



S.A.Thomsen (02-08-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 02-08-11 08:40

On Tue, 2 Aug 2011 09:15:35 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>>Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
>>>kalifatet.
>>>
>> i hvilket årtusinde sker det ?
>>
>> Når muslimer styrer dansk stemme i FN?
>
> Jamen det sker snart, vi er snart oppe på de 10 % som Koranen siger der skal
> være førend vi kan overtage magten i danmark.

Keep dreaming. ))))))

Koranen er ikke andet end lokumspapir af dårlig kvalitet. (Det er biblen
for øvrigt også).

> Glistrup sagde engang i tv
> avisen (til Reimar Bo) at "Muslimer ønsker at skære vore pikke af og kaste
> dem op i en stor bunke på Roskildevej" og således vil det ske.

Du mener måske at Glistrup var korrekt i hans bedømmelse af muslimerne.?

E.Dalgas (02-08-2011)
Kommentar
Fra : E.Dalgas


Dato : 02-08-11 12:00

On Tue, 2 Aug 2011 09:15:35 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:5qte37hsqdngsdh7lbpgg42ia4sknpml6q@4ax.com...
>> On Mon, 1 Aug 2011 09:24:10 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
>> <la45@get2net.dk> wrote:
>>
>>>
>>>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>news:59hc37hs45s8d0pruem85rag99qqm66lad@4ax.com...
>>>>
>>>> Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
>>>> muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
>>>> og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen
>>>>
>>>> Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4
>>>
>>>Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
>>>kalifatet.
>>>
>> i hvilket årtusinde sker det ?
>>
>> Når muslimer styrer dansk stemme i FN?
>>
>
> Jamen det sker snart, vi er snart oppe på de 10 % som Koranen siger der skal
> være førend vi kan overtage magten i danmark. Glistrup sagde engang i tv
> avisen (til Reimar Bo) at "Muslimer ønsker at skære vore pikke af og kaste
> dem op i en stor bunke på Roskildevej" og således vil det ske.

"Vi er"

Er du muslim P.N ?

--

E.D

Bo Warming (02-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-08-11 12:49

On Tue, 2 Aug 2011 09:15:35 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la45@get2net.dk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:5qte37hsqdngsdh7lbpgg42ia4sknpml6q@4ax.com...
>> On Mon, 1 Aug 2011 09:24:10 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
>> <la45@get2net.dk> wrote:
>>
>>>
>>>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>news:59hc37hs45s8d0pruem85rag99qqm66lad@4ax.com...
>>>>
>>>> Da Jøder i 1900 købte TelAviv jord af muslimgodsejere, så blev
>>>> muslimerne misundelige på jødernes flotte høst
>>>> og DERFOR myrdede muslimer civile og lavede fred til krig igenigen
>>>>
>>>> Altid startes krigene af ISlam - de må lære at 2+2=4
>>>
>>>Både jøder som danskere vil tilsidst skulle stå til ansvar overfor
>>>kalifatet.
>>>
>> i hvilket årtusinde sker det ?
>>
>> Når muslimer styrer dansk stemme i FN?
>>
>
>Jamen det sker snart, vi er snart oppe på de 10 % som Koranen siger der skal
>være førend vi kan overtage magten i danmark. Glistrup sagde engang i tv
>avisen (til Reimar Bo) at "Muslimer ønsker at skære vore pikke af og kaste
>dem op i en stor bunke på Roskildevej" og således vil det ske.
>

Tankevækkende

/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 16:21

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Så er der vel ikke noget at sige til at muslimerne bider fra sig.

Nejda, det er ganske forudsigeligt.

Billedet er det samme som andre steder, hvor der er muhammedanere:

"The Uyghur identity remains fragmented, as some support a Pan-Islamic
vision, exemplified in the East Turkestan Islamic Movement, others support a
Pan-Turkic vision, as in the East Turkestan Liberation Organization and a
third group would like a "Uyghurstan" state, as in the East Turkestan
independence movement. As a result, "No Uyghur or East Turkestan group
speaks for all Uyghurs, although it might claim to", and Uyghurs in each of
these camps have committed violence against other Uyghurs who they think are
too assimilated to Chinese or Russian society or not religious enough":

http://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_people#Uyghur_nationalism

* Uyghurs in each of these camps have committed violence against other
Uyghurs who they think are too assimilated to Chinese or Russian society or
not religious enough *

Altså: Intet som helst nyt under muhammedanernes sol :(

/john


\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (31-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 31-07-11 16:23


"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
news:4e3572e7$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Så er der vel ikke noget at sige til at muslimerne bider fra sig.
>
> Nejda, det er ganske forudsigeligt.
>
> Billedet er det samme som andre steder, hvor der er muhammedanere:
>
> "The Uyghur identity remains fragmented, as some support a Pan-Islamic
> vision, exemplified in the East Turkestan Islamic Movement, others support
> a Pan-Turkic vision, as in the East Turkestan Liberation Organization and
> a third group would like a "Uyghurstan" state, as in the East Turkestan
> independence movement. As a result, "No Uyghur or East Turkestan group
> speaks for all Uyghurs, although it might claim to", and Uyghurs in each
> of these camps have committed violence against other Uyghurs who they
> think are too assimilated to Chinese or Russian society or not religious
> enough":
>
> * Uyghurs in each of these camps have committed violence against other
> Uyghurs who they think are too assimilated to Chinese or Russian society
> or not religious enough *
>
> Altså: Intet som helst nyt under muhammedanernes sol :(
>
> /john

Muhamedanere!!! læs disrespekt.



/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 17:01

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
> områder af Kina

Så vidt jeg forstår gjorde Stalin noget tilsvarende i de baltiske lande...

Vis nu lidt broderlig forståelse for det kommunistiske Kina :)

/john


Bo Warming (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-07-11 20:15

On Sun, 31 Jul 2011 18:00:32 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

>"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Såvidt jeg forstår så tvangsimporterer Kina kinesere til de Muslimske
>> områder af Kina
>
>Så vidt jeg forstår gjorde Stalin noget tilsvarende i de baltiske lande...
>
>Vis nu lidt broderlig forståelse for det kommunistiske Kina :)
>
Det er ikke særlig kommunistisk
kun partiET hedder sådan

SidenMaos sidste år er landet KONFUZIANSK og alle lærer dene
ordsproftindsamlers aforismer og tolker dem bedre og bedre

/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 17:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.

Næppe unormalt for BBC..

/john


@ (31-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-11 17:17

On Sun, 31 Jul 2011 18:12:08 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Jeg forstår ikke hvorfor det skal skjules.
>
>Næppe unormalt for BBC..
>

du får aldrig de "humane" "velmenere" til at indrømme at deres utopi
om multi-kulti indbefattende muhamedanere var dømt til fiasko lige fra
starten - de VAR blevet advaret -

de der nu forsøges er at holde sandheder skjult -

men jo længere man forsøger at holde dampen inde i gryden - desto
større bliver braget der VIL komme på et eller andet tidspunkt




/john (31-07-2011)
Kommentar
Fra : /john


Dato : 31-07-11 17:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -

Joo:

"Xinjiang has a Muslim Uighur minority and has seen serious ethnic tension"

Men måske er dén linje tilføjet senere?

/john


Martin Larsen (31-07-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 31-07-11 17:52

On 31/07/11 18:19, /john wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>
>> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
>
> Joo:
>
> "Xinjiang has a Muslim Uighur minority and has seen serious ethnic tension"
>
> Men måske er dén linje tilføjet senere?
>

Nu læste jeg nyheden flere steder, og så måske ikke BBC grundigt nok, og
det er rigtigt at man kan måske stykke det sammen til muhammedanske Uighurs


Bo Warming (01-08-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-08-11 07:25

On Sun, 31 Jul 2011 18:51:47 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 31/07/11 18:19, /john wrote:
>> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>
>>> Ja, der står ingen steder at det er muhammedanere der er på spil -
>>
>> Joo:
>>
>> "Xinjiang has a Muslim Uighur minority and has seen serious ethnic tension"
>>
>> Men måske er dén linje tilføjet senere?
>>
>
>Nu læste jeg nyheden flere steder, og så måske ikke BBC grundigt nok, og
>det er rigtigt at man kan måske stykke det sammen til muhammedanske Uighurs


Kineserne har muslimer i højlandet og gør hvad dekan forat få dem med
i wirtshaftswunder.

Det rager ikke os

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177548
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408799
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste