/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Billeder fra Helene Fischer-koncert
Fra : John


Dato : 25-05-11 10:39

Hej!

Til interesserede ligger der en række billeder fra Helene Fischer's
koncert i Herning, 14.05.2011 på http://www.helene-fischer.dk/ ->
Billeder -> 2011 -> Herning 14.05.11.

Det var meget tyndt med pressedækning. Ærgerligt at der ikke rigtigt
var nogen medier, der dækkede, eller skrev noget om koncerten. Der
skrives da ellers masser, når andre kunstnere har givet koncert. Og
der var da alligevel ca. 11.000 gæster!

Lars Paaske fra DR P4, har dog lavet et lille radio-interview med
Helene, som blev sendt i Eldorado i sidste uge.

I samme forbindelse blev det nævnt at Danmark fremover vil være fast
station, når Helene er på turné! I 2012 skulle hun eftersigende besøge
hele 3 danske byer! Aalborg, Horsens og Odense.

Hør interviewet her: http://www.youtube.com/watch?v=wFbm5U0tM6M

 
 
Allan Krautwald (25-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 25-05-11 19:09


"John" <john_nissen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:f21ea7d8-3d09-4db5-ac3e-963731c7c4dc@x3g2000yqj.googlegroups.com...
I 2012 skulle hun eftersigende besøge
hele 3 danske byer! Aalborg, Horsens og Odense.

Ja men så husk da at købe billetter.



John (25-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 25-05-11 12:15

> I 2012 skulle hun efter sigende besøge
> hele 3 danske byer! Aalborg, Horsens og Odense.
>
> Ja men så husk da at købe billetter.

Det skal jeg nok

Billetterne dog nok ikke udbudt endnu! Det bliver vist først i
efteråret 2012. Det var dog kun noget Jørgen de Mylius sagde, så har
ikke hørt det fra Helenes egen mund!

John

Allan Krautwald (25-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 25-05-11 22:19


"John" <john_nissen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea19dfb-66d9-4416-b1cd-4a2e66baa63a@n10g2000yqf.googlegroups.com...

Det var dog kun noget Jørgen de Mylius sagde, så har
ikke hørt det fra Helenes egen mund!

John


Så ville jeg tage det med et gran salt



Åge Halldorsson (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 26-05-11 17:40


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4ddd724e$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så ville jeg tage det med et gran salt

Det tror jeg nu ikke der er nogen grund til. Jørgen Mylius plejer at være
meget seriøs og troværdig.

Hilsen Åge


Allan Krautwald (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 26-05-11 17:55


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4dde823f$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Det tror jeg nu ikke der er nogen grund til. Jørgen Mylius plejer at være
> meget seriøs og troværdig.
>
> Hilsen Åge

Ja det skal du da nok være den rette til at bedømme



John (26-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 26-05-11 19:53

> > Så ville jeg tage det med et gran salt
>
> Det tror jeg nu ikke der er nogen grund til. Jørgen Mylius plejer at være
> meget seriøs og troværdig.

Nej, han ville vel heller ikke slynge 3 bynavne ud i luften, uden han havde
noget at have det i?


John


Åge Halldorsson (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 26-05-11 21:56


"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4ddea17f$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Så ville jeg tage det med et gran salt
>>
>> Det tror jeg nu ikke der er nogen grund til. Jørgen Mylius plejer at være
>> meget seriøs og troværdig.
>
> Nej, han ville vel heller ikke slynge 3 bynavne ud i luften, uden han
> havde noget at have det i?
>
>
> John

Nej, selvfølgelíg ikke.
Gud, vor Fader i Svendborg (Krutte), er bare sur over at det ikke er
Rolling Olemor du skriver om.


Hilsen Åge


Allan Krautwald (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 26-05-11 22:26


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4ddebe59$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Nej, selvfølgelíg ikke.
> Gud, vor Fader i Svendborg (Krutte), er bare sur over at det ikke er
> Rolling Olemor du skriver om.
>
>
Nej da...han er godt tilfreds med at de spillede for 84.500 mennesker i
Horsens og 48.000 i Parken på deres seneste turne



Benny Mortensen (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 27-05-11 07:52


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4ddec584$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4ddebe59$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Nej, selvfølgelíg ikke.
>> Gud, vor Fader i Svendborg (Krutte), er bare sur over at det ikke er
>> Rolling Olemor du skriver om.
>>
>>
> Nej da...han er godt tilfreds med at de spillede for 84.500 mennesker i
> Horsens og 48.000 i Parken på deres seneste turne
>

Hvorfor er du dog så glad for det.... ????
Jeg ville have nøjedes med en fjerdedel, bare jeg havde være en af dem.

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 27-05-11 08:28


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4ddf4a0e$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Hvorfor er du dog så glad for det.... ????
> Jeg ville have nøjedes med en fjerdedel, bare jeg havde være en af dem.
>
> M.V.H....Benny..
>
>
Ja enig.



Åge Halldorsson (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 27-05-11 12:31


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4ddf5274$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4ddf4a0e$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Hvorfor er du dog så glad for det.... ????
>> Jeg ville have nøjedes med en fjerdedel, bare jeg havde være en af dem.
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
> Ja enig.


Godt!

Hilsen Åge


Benny Mortensen (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 27-05-11 07:53


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4ddebe59$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:4ddea17f$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
>>> > Så ville jeg tage det med et gran salt
>>>
>>> Det tror jeg nu ikke der er nogen grund til. Jørgen Mylius plejer at
>>> være meget seriøs og troværdig.
>>
>> Nej, han ville vel heller ikke slynge 3 bynavne ud i luften, uden han
>> havde noget at have det i?
>>
>>
>> John
>
> Nej, selvfølgelíg ikke.
> Gud, vor Fader i Svendborg (Krutte), er bare sur over at det ikke er
> Rolling Olemor du skriver om.
>
>
> Hilsen Åge

Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 27-05-11 08:28


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4ddf4a43$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>
> M.V.H....Benny..
>
>
Næeh slet ikke.



Åge Halldorsson (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 27-05-11 15:32


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4ddf528d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4ddf4a43$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
> Næeh slet ikke.

Jo hov

Hilæsen Åge


Ukendt (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-05-11 16:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4ddf528d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
> Næeh slet ikke.

Mylle havde sin tid for 40 år siden. Nu er han bare en irriterende gammel
mand der hænger fast i fortiden, lidt ligesom Åge



Benny Mortensen (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 28-05-11 02:54


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4ddfc056$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> news:4ddf528d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>>>
>>> M.V.H....Benny..
>>>
>> Næeh slet ikke.
>
> Mylle havde sin tid for 40 år siden. Nu er han bare en irriterende gammel
> mand der hænger fast i fortiden, lidt ligesom Åge
>

Jamen det gælder jo så nok også mig.. Men OK, jeg finder så heller ikke
Mylle irriterende... Og hænger jeg fast i fortiden, ja så absolut da, men
ikke så meget, jeg fornægter nutiden, eller frygter fremtiden.

M.V.H....Benny..



Benny Mortensen (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 28-05-11 02:51


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4ddf528d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4ddf4a43$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
> Næeh slet ikke.
>

Uh det kunne jeg nu ellers godt være :)

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 27-05-11 12:33


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4ddf4a43$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>
> M.V.H....Benny..

OK, men nu skal det retfærdigvis tilføjes, at Krutte jo også mere, er sån en
slags ny Jørn Hjorting.

Hilsen Åge


Benny Mortensen (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 28-05-11 02:56


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4ddf8be4$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4ddf4a43$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Han er nok bare lidt misundelig på Mylle...
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> OK, men nu skal det retfærdigvis tilføjes, at Krutte jo også mere, er sån
> en slags ny Jørn Hjorting.
>
> Hilsen Åge

Hov Hov Åge...

Ikke grise med Hjorting... Der er ikke mange, der kender de gamle Danske
bedre end ham, og vel næppe heller, mange der finder større glæde i at synge
dem, end netop ham... Det er ikke lige den opfattelse jeg har af Allan..

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 28-05-11 08:00


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de05624$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> Ikke grise med Hjorting... Der er ikke mange, der kender de gamle Danske
> bedre end ham, og vel næppe heller, mange der finder større glæde i at
> synge dem, end netop ham... Det er ikke lige den opfattelse jeg har af
> Allan..
>
> M.V.H....Benny..

Arhhh, nejjj dettttt... . Man kan vel sige at Krutte messer mere.

Hilsen Åge


Benny Mortensen (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 28-05-11 08:58


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de09d53$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de05624$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Ikke grise med Hjorting... Der er ikke mange, der kender de gamle Danske
>> bedre end ham, og vel næppe heller, mange der finder større glæde i at
>> synge dem, end netop ham... Det er ikke lige den opfattelse jeg har af
>> Allan..
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Arhhh, nejjj dettttt... . Man kan vel sige at Krutte messer mere.
>
> Hilsen Åge

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg har vist mere læst end hørt Allan

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 28-05-11 08:32


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de05624$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Ikke grise med Hjorting... Der er ikke mange, der kender de gamle Danske
> bedre end ham, og vel næppe heller, mange der finder større glæde i at
> synge dem, end netop ham... Det er ikke lige den opfattelse jeg har af
> Allan..
>

Tak for forsvaret
Næeh jeg ville aldrig blamere mig selv ved at synge offentligt, selvom jeg
helt givet har mere stemme end Hjorting. Men han nu en ganske flink mand og
behagelig at være sammen med. Og man skal ikke fornægte, at han med sin egen
stil gennem mange år var til glæde for mange radiolyttere.



Benny Mortensen (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 28-05-11 09:11


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de0a4d9$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de05624$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Ikke grise med Hjorting... Der er ikke mange, der kender de gamle Danske
>> bedre end ham, og vel næppe heller, mange der finder større glæde i at
>> synge dem, end netop ham... Det er ikke lige den opfattelse jeg har af
>> Allan..
>>
>
> Tak for forsvaret
> Næeh jeg ville aldrig blamere mig selv ved at synge offentligt, selvom jeg
> helt givet har mere stemme end Hjorting. Men han nu en ganske flink mand
> og behagelig at være sammen med. Og man skal ikke fornægte, at han med sin
> egen stil gennem mange år var til glæde for mange radiolyttere.
>

HuH... Jamen havde du bare de halve evner af ham på en scene... Så havde du
et ganske solidt grundlag for at sikre dig selv økonomisk. Jeg tror aldrig
jeg har mødt en, der på så få sekunder, kunne forvandle et rimeligt trist
selskab, til en sprudlende fest... Så overfor mig, har Hjorting bevist sit
værd.. Men selvfølgelig, jeg er jo også tonedøv

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 28-05-11 11:11


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de0ae0d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
Men selvfølgelig, jeg er jo også tonedøv
>
> M.V.H....Benny..
>
>

Ikke nødvendigvis. Men du har en sær smag ind imellem



Åge Halldorsson (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 28-05-11 13:08


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de0ca36$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de0ae0d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
> Men selvfølgelig, jeg er jo også tonedøv
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
>
> Ikke nødvendigvis. Men du har en sær smag ind imellem

Du Godeste, breder der sig en virus fra Svendborg ?

Hilsen Åge


Allan Krautwald (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 28-05-11 13:09


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de0e596$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Du Godeste, breder der sig en virus fra Svendborg ?
>
> Hilsen Åge

Kunne nemt ske. Jeg er sygemeldt med en virus



Åge Halldorsson (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 28-05-11 13:14


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de0e5fc$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de0e596$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Du Godeste, breder der sig en virus fra Svendborg ?
>>
>> Hilsen Åge
>
> Kunne nemt ske. Jeg er sygemeldt med en virus


Er det det der med dårlig smag?

Hilsen Åge


Allan Krautwald (28-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 28-05-11 13:24


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de0e709$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Er det det der med dårlig smag?
>
> Hilsen Åge
>
Tjah....snot i hele kraniet giver en dårlig smag i halsen



Benny Mortensen (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 29-05-11 12:10


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de0e596$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> news:4de0ca36$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>> news:4de0ae0d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>> Men selvfølgelig, jeg er jo også tonedøv
>>>
>>> M.V.H....Benny..
>>>
>>>
>>
>> Ikke nødvendigvis. Men du har en sær smag ind imellem
>
> Du Godeste, breder der sig en virus fra Svendborg ?
>
> Hilsen Åge

Nå er det Allan de snakker om på TV for tiden ))

Hold da kæft manner, vira og bakterier i hans størrelse...
Ikke så underligt rockerne og indvandrerne går bevæbnet

M.V.H.....Benny..



Benny Mortensen (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 29-05-11 12:08


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de0ca36$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de0ae0d$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
> Men selvfølgelig, jeg er jo også tonedøv
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
>
> Ikke nødvendigvis. Men du har en sær smag ind imellem
>

Kan du nu snart beslutte dig, det var da dig selv der udnævnte mig som
tonedøv )))

Det kan jeg ikke forstå, for jeg syntes ikke den er spor sær... Men OK, den
er en hel del bredere end din, men det står jeg så til gengæld gerne ved.

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 13:36


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de22918$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
Men OK, den
> er en hel del bredere end din, men det står jeg så til gengæld gerne ved.
>

Det tror jeg nu ikke, du skal være helt sikker på
Du kender ikke meget til min smag....



Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 15:25


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de23dd0$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de22918$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
> Men OK, den
>> er en hel del bredere end din, men det står jeg så til gengæld gerne ved.
>>
>
> Det tror jeg nu ikke, du skal være helt sikker på
> Du kender ikke meget til min smag....

Nej, det er jo en hemmelighed. HA!
Jeg vover diog at komme med et gæt; "Rolling Oldefar".

Hilsen Åge



Benny Mortensen (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 29-05-11 15:41


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de23dd0$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de22918$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
> Men OK, den
>> er en hel del bredere end din, men det står jeg så til gengæld gerne ved.
>>
>
> Det tror jeg nu ikke, du skal være helt sikker på
> Du kender ikke meget til min smag....
>

Nej men jeg har jo efterhånden et ganske godt indblik i alt det, du ikke kan
lide.... Og det er jo næsten ALT )

M.V.H....Benny..



Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 15:54

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de25aff$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej men jeg har jo efterhånden et ganske godt indblik i alt det, du ikke
> kan lide.... Og det er jo næsten ALT )

Jeg kan ikke mindes at Allan har udtalt sig om andet end schlagermusik og
tyroler-umpa-umpa, som ting han ikke kan lide.



Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 16:30


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de25e16$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de25aff$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Nej men jeg har jo efterhånden et ganske godt indblik i alt det, du ikke
>> kan lide.... Og det er jo næsten ALT )
>
> Jeg kan ikke mindes at Allan har udtalt sig om andet end schlagermusik og
> tyroler-umpa-umpa, som ting han ikke kan lide.

Nemlig, hans smag er faktisk meget bred. Den strækker sig lige fra Rolling
Oldefar, henover Rolling Oldefar til Rolling Oldefar
Og han kan også lide Rolling Oldefar, men også Rolling Oldefar

Hilsen Åge


Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 16:40

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de26669$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nemlig, hans smag er faktisk meget bred. Den strækker sig lige fra Rolling
> Oldefar, henover Rolling Oldefar til Rolling Oldefar
> Og han kan også lide Rolling Oldefar, men også Rolling Oldefar

Stik nu bare piben ind Åge, for du er uden sidestykke den person i gruppen
med den smalleste musiksmag, uden hverken vilje eller mulighed for at
udvidde den.



Henning Jensen (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Henning Jensen


Dato : 29-05-11 16:42

On 29-05-2011 17:29, Åge Halldorsson wrote:

>> Jeg kan ikke mindes at Allan har udtalt sig om andet end schlagermusik
>> og tyroler-umpa-umpa, som ting han ikke kan lide.

Hvad er der galt med et ompa-nummer? Her er et norsk ompa-nummer.

Åge, du og jeg har før været enige om, at der kommer megen god musik,
fra landet, der lidt nord for Furland.
Her 'Kaizers Orchestra' fra et gæstebesøg i Vega, i København:

http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU&feature=related

Henning

Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 16:44

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4de26934$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad er der galt med et ompa-nummer? Her er et norsk ompa-nummer.
>
> Åge, du og jeg har før været enige om, at der kommer megen god musik, fra
> landet, der lidt nord for Furland.
> Her 'Kaizers Orchestra' fra et gæstebesøg i Vega, i København:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU&feature=related

Klasse



Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 17:00

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
news:4de26934$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> Åge, du og jeg har før været enige om, at der kommer megen god musik, fra
> landet, der lidt nord for Furland.

Arhh, nu skal vi heller ikke stramme den.

> Her 'Kaizers Orchestra' fra et gæstebesøg i Vega, i København:
http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU&feature=related

Hehe. Det er sateme næsering så det roterer. Det ligger nok en anelse
uendeligt fjernt fra min folkelige smag. Men OK, her er en jeg gå med til.
Den er også alternmativ på en folkelig måde. Den blev tit spillet i de store
tyske slagershow, for et par år siden. Sangen var meget polulær:

Zipfelbuben, værsågod. Der er også noget med noget djævle-halløj
http://www.youtube.com/watch?v=rxLo1KMaNj8&feature=related

Hilsen Åhe


Henning Jensen (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Henning Jensen


Dato : 29-05-11 17:06

On 29-05-2011 17:59, Åge Halldorsson wrote:
> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> news:4de26934$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Åge, du og jeg har før været enige om, at der kommer megen god musik,
>> fra landet, der lidt nord for Furland.
>
> Arhh, nu skal vi heller ikke stramme den.

Og 'Kaizers Orchestra' gæster Danmark igen den 12 august, hvor de giver
koncert i Tivoli. Det er noget der vil rykke i ballonhjulet.
Mød nu op, og føl dig ung blandt de unge.

Bemærk i øvrigt på videoen med 'Kaizers Orchestra', at publikum ikke kun
er sammenskab, fra omegnens lokale alderdomshjem.

Henning.

Benny Mortensen (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 30-05-11 07:33


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de26d75$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> news:4de26934$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Åge, du og jeg har før været enige om, at der kommer megen god musik, fra
>> landet, der lidt nord for Furland.
>
> Arhh, nu skal vi heller ikke stramme den.
>
>> Her 'Kaizers Orchestra' fra et gæstebesøg i Vega, i København:
> http://www.youtube.com/watch?v=MMWq_EZcMXU&feature=related
>
> Hehe. Det er sateme næsering så det roterer. Det ligger nok en anelse
> uendeligt fjernt fra min folkelige smag. Men OK, her er en jeg gå med til.
> Den er også alternmativ på en folkelig måde. Den blev tit spillet i de
> store tyske slagershow, for et par år siden. Sangen var meget polulær:
>
> Zipfelbuben, værsågod. Der er også noget med noget djævle-halløj
> http://www.youtube.com/watch?v=rxLo1KMaNj8&feature=related
>
> Hilsen Åhe

Jamen Åge dog....

Du ved da godt der er en fjernbetjening i begge ender af en tyr, ikke ?
Eneste fejl med dem, er de kun virker ved nærkontakt.

M.V.H....Benny..




Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 17:23


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de25e16$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Jeg kan ikke mindes at Allan har udtalt sig om andet end schlagermusik og
> tyroler-umpa-umpa, som ting han ikke kan lide.
>

Præcist.
I øvrigt kan jeg acceptere det meste musik, når blot kvaliteten er i orden.
Men du kan ikke forvente at Benny og Åge for den sags skyld skal kunne
gennemskue det. Hvad ved en bonde og en forstening fra Fur om kvalitet
Lad os nappe et stykke nyere dansk musik:

http://www.youtube.com/watch?v=GNJBThHNBQI

eller 2
http://www.youtube.com/watch?v=B25MHrrVwBw&feature=related



Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 17:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de272cf$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Præcist.
> I øvrigt kan jeg acceptere det meste musik, når blot kvaliteten er i
> orden.

Kvalitet er et vidt begreb her. Åge mener jo at kvalitet udelukkende er
teknisk kvalitet, mens jeg egentlig nemt kan acceptere nogle skæverter, blot
den kunstneriske kvalitet er i orden, og der er en ide og noget kant i
musikken. Jeg har hørt bluesmusikere der ikke anede hvor de var, levere
pragtpræstationer med så meget sjæl og følelse, at alt andet fortonede sig
ud i intetheden.

> Lad os nappe et stykke nyere dansk musik:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=GNJBThHNBQI

Hmmm... har du nu igen røget oreganoen, i stedet fot at komme den på
pizzaen?



Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 17:50


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de27755$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hmmm... har du nu igen røget oreganoen, i stedet fot at komme den på
> pizzaen?
>
Næeh dog ikke. Men det er altid rart, når nogle vover at gå ud over
mainstream og lave noget, der er lidt anderledes



Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 17:52


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de27755$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Kvalitet er et vidt begreb her. Åge mener jo at kvalitet udelukkende er
> teknisk kvalitet, mens jeg egentlig nemt kan acceptere nogle skæverter,
> blot den kunstneriske kvalitet er i orden, og der er en ide og noget kant
> i musikken. Jeg har hørt bluesmusikere der ikke anede hvor de var, levere
> pragtpræstationer med så meget sjæl og følelse, at alt andet fortonede sig
> ud i intetheden.
>
Tjoh...hvor kommer de der BR keyboards så ind i kvaliteten, som Åge finder i
orden.
Ellers har du helt ret...det er derude tingene rykker sig



Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 17:59

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de279a3$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Tjoh...hvor kommer de der BR keyboards så ind i kvaliteten, som Åge finder
> i orden.

"Musik" lavet af maskiner i stedet for mennesker, er ikke i orden. Det er
lige så lidt musik, som transfedtsyrer er mad ;)
Men hør lige hvad man kan frembringe på et "tyndt" keyboard:
http://www.youtube.com/watch?v=flOvM4Z355A

> Ellers har du helt ret...det er derude tingene rykker sig

Præcis. Musik der ikke rører mig eller overrasker mig, gider jeg ikke at
spilde min tid på.



John (29-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-05-11 18:42

> Præcis. Musik der ikke rører mig eller overrasker mig, gider jeg ikke at
> spilde min tid på.

Kunne ikke være mere enig!

Der er mange slager-numre der i den grad rører mig! Der er dog også masser
af andet musik der gør det!

Det med om musikken er elektronisk, eller hvordan det nu er lavet er
underordnet! Bare det er lyder fedt!

I 80'er blev der jo lavet masser af musik med synthizeisere m.v. Det var (og
er) da meget populært!

Rockmusik rører mig derimod ikke, og derfor spilder jeg ikke min tid derpå!


John


Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 18:19


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de272cf$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Lad os nappe et stykke nyere dansk musik:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=GNJBThHNBQI
>
> eller 2
> http://www.youtube.com/watch?v=B25MHrrVwBw&feature=related


og lad os også lige tage et stykke nyere tysk musik:
http://www.youtube.com/watch?v=cexUwNDJb9U

Hilsen Åge


Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 18:26

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de27ffc$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> og lad os også lige tage et stykke nyere tysk musik:
> http://www.youtube.com/watch?v=cexUwNDJb9U

I grunden er du og Allan lige langt ude med jeres eksempler. Begge er musik
fra en svunden tid, udsat for nutidige kunstnere. Så musikken er hveken ny
eller nyere, men alene gammel suppe på nye dåser.



Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 18:51


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de28195$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I grunden er du og Allan lige langt ude med jeres eksempler. Begge er
> musik fra en svunden tid, udsat for nutidige kunstnere. Så musikken er
> hveken ny eller nyere, men alene gammel suppe på nye dåser.
>
Ikke helt...mine eksempler er moderne, men med tydelig inspiration fra
forskellige kilder fra navnlig 60'erne. Åges eksempel ville lyde ens uanset
hvilket årti det var indspillet i



Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 18:57

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de2877a$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ikke helt...mine eksempler er moderne, men med tydelig inspiration fra
> forskellige kilder fra navnlig 60'erne. Åges eksempel ville lyde ens
> uanset hvilket årti det var indspillet i

"Danske Emma Acs lever og ånder for en ganske særlig tidslomme"
http://politiken.dk/kultur/musik/anmeldelser_rockpop/ECE1251926/charmerende-sangfugl-synger-sig-tilbage-til-de-glade-tressere/

Så jo, både denne musik og Åges musik er ting fra en tidslomme i fortiden.

;)



Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 20:07


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de288f3$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så jo, både denne musik og Åges musik er ting fra en tidslomme i fortiden.
>
> ;)

Tjah tjoh...det samme ville så gælde det meste rock, blues og meget
andet....nå nevermind



Eva Schmidt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 29-05-11 18:35



Hvem er det, der skal bedømme om en sang/musikstykke er i orden?
Dem der kan lide det - eller dem der ikke kan?

Jeg kan ikke bedømme om hård rock er godt eller dårligt lavet, fordi det for
mig kun er larm og ikke musik.
Jeg kan heller ikke bedømme om numrene med Emma er godt eller dårligt -
fordi jeg dybest set synes det er kedeligt at høre på.

Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.

Lad dog folk lytte til den musik, de kan lide, det kan vel ikke genere
andre - og hvorfor skulle man høre noget, man ikke kan udstå, bare for ikke
at virke "ensporet"?

mvh Eva


Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 18:52


"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4de283c8$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> Hvem er det, der skal bedømme om en sang/musikstykke er i orden?
> Dem der kan lide det - eller dem der ikke kan?
>
> Jeg kan ikke bedømme om hård rock er godt eller dårligt lavet, fordi det
> for mig kun er larm og ikke musik.

Se det kunne Åge lære meget af



Eva Schmidt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 29-05-11 19:04



"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de287c6$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4de283c8$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>
>> Hvem er det, der skal bedømme om en sang/musikstykke er i orden?
>> Dem der kan lide det - eller dem der ikke kan?
>>
>> Jeg kan ikke bedømme om hård rock er godt eller dårligt lavet, fordi det
>> for mig kun er larm og ikke musik.
>
> Se det kunne Åge lære meget af
>

Måske Allan - men jeg kan da sagtens synes, at det er noget lo**, selvom jeg
ikke kan bedømme kvaliteten. *GG*

mvh Eva


Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 18:55


"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4de283c8$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
> derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
> Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.
>

Præcis ligesom Åge. Hvis du havde fulgt disse diskussioner gennem årene,
ville du vide, at Åge startede sin spam med tusindvis af indlæg om schlager
og ensporede angreb på alt andet...nå ja den er vi så hoppet med på.
For min skyld kan folk høre alt den schlager de vil, så tager jeg mig af
alle de andre genrer (stort set).



Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 18:55

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4de283c8$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
> derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
> Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.

Tag nu lige de farvede briller af Eva.
Allan og jeg ville aldrig bruge ét sekund på schlagermusik, hvis ikke Åge
floodede nyhedsgruppen med alle sine lovprisninger, som ALTID er krydret med
at alt andet er noget larm og noget lort.
Jeg kan tolerere det meste, hvorimod Åge stort set altid er negativ over for
alt andet end hans egne snævre genrer.

> Lad dog folk lytte til den musik, de kan lide, det kan vel ikke genere
> andre - og hvorfor skulle man høre noget, man ikke kan udstå, bare for
> ikke at virke "ensporet"?

Det behøver man heller ikke, bare man ikke både er ensporet, og samtidig gør
sig til talsmand for kvalitet, som det er tilfældet med Åge. Så må man
forvente modreaktioner, på samme måde når dumme onkel Niels kloger sig på et
eller andet han ikke ved en skid om til familiefester. Man kan se gennem
fingrene med det en tid, men når onkel Niels insisterer på at indtage midten
af manegen, så bliver han anstrengende at høre på, og må sættes på plads :)



Eva Schmidt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 29-05-11 19:03



"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de2887b$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4de283c8$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
>> derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
>> Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.
>
> Tag nu lige de farvede briller af Eva.
> Allan og jeg ville aldrig bruge ét sekund på schlagermusik, hvis ikke Åge
> floodede nyhedsgruppen med alle sine lovprisninger, som ALTID er krydret
> med at alt andet er noget larm og noget lort.
> Jeg kan tolerere det meste, hvorimod Åge stort set altid er negativ over
> for alt andet end hans egne snævre genrer.
>
>> Lad dog folk lytte til den musik, de kan lide, det kan vel ikke genere
>> andre - og hvorfor skulle man høre noget, man ikke kan udstå, bare for
>> ikke at virke "ensporet"?
>
> Det behøver man heller ikke, bare man ikke både er ensporet, og samtidig
> gør sig til talsmand for kvalitet, som det er tilfældet med Åge. Så må man
> forvente modreaktioner, på samme måde når dumme onkel Niels kloger sig på
> et eller andet han ikke ved en skid om til familiefester. Man kan se
> gennem fingrene med det en tid, men når onkel Niels insisterer på at
> indtage midten af manegen, så bliver han anstrengende at høre på, og må
> sættes på plads :)


Jamen når I nu efterhånden ved, at Åge er Åge og at han ikke lader sig
hverken påvirke eller omvende, hvorfor så blive ved med at svare på hans
indlæg?

Jeg kan da lide det meste af det musik Åge poster, men hans lovprisninger af
de tyske schlagershows synes jeg er i overkanten, men lad ham dog at have
den mening, det påvirker da ikke mit liv.

Eksemplet med onkel Niels synes jeg så ikke er så godt, for det kan være
svært at ignorere omtalte herre, hvis man er i selskab med ham.
Anderledes med Åge (og andre skribenter, man er uenig med), der kan man
springe deres indlæg over, når man efterhånden har erfaring for, hvad de
handler om.

mvh Eva


>
>


Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 19:09

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4de28a53$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg kan da lide det meste af det musik Åge poster, men hans lovprisninger
> af de tyske schlagershows synes jeg er i overkanten, men lad ham dog at
> have den mening, det påvirker da ikke mit liv.

Det kan jeg nemt abstrahere fra og ignorere. Det er bare mere end
irriterende at se så smalsporet en person som Åge, gang på gang udtale sig
negativt om alt der ligger uden for hans lille verden. Hvis Åge holdt sig
til schlagerne, så tror jeg resten af gruppen ville holde sig til alt det
andet.



-=JF=- (29-05-2011)
Kommentar
Fra : -=JF=-


Dato : 29-05-11 21:18

Den 29/05/11 20.08, Alex Linaa skrev:

> Det kan jeg nemt abstrahere fra og ignorere. Det er bare mere end
> irriterende at se så smalsporet en person som Åge, gang på gang udtale sig
> negativt om alt der ligger uden for hans lille verden. Hvis Åge holdt sig
> til schlagerne, så tror jeg resten af gruppen ville holde sig til alt det
> andet.

Det er her kæden hopper af for mig

Jeg forstår ikke at man med fuldt overlæg lader sig irritere af
negativitet og smalsporethed, når det er så let at bruge filtret.

Noget af det første jeg gør når jeg sætter en newsreader op, er at smide
Åge, BW og ham 'jesus loves you'-fyren i filtret... Af forskellige
årsager for dem hver især, men det giver lidt mere ro i grupperne.

--
Mhv.
John

Ukendt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-11 21:22

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
news:4de2a950$0$1062$9f626990@news.telelet.dk...

> Jeg forstår ikke at man med fuldt overlæg lader sig irritere af
> negativitet og smalsporethed, når det er så let at bruge filtret.
>
> Noget af det første jeg gør når jeg sætter en newsreader op, er at smide
> Åge, BW og ham 'jesus loves you'-fyren i filtret... Af forskellige årsager
> for dem hver især, men det giver lidt mere ro i grupperne.

Det gør jeg også i perioder, men trådene bliver så underligt "hakkede" af at
smide folk ud.
Hvis alle undlod at svare Åge, ville det give mening, men støjen citeres i
masser af svar, så det holder ikke.



John (29-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-05-11 18:59

> Hvem er det, der skal bedømme om en sang/musikstykke er i orden?
> Dem der kan lide det - eller dem der ikke kan?

> Jeg kan ikke bedømme om hård rock er godt eller dårligt lavet, fordi det
> for mig kun er larm og ikke musik.
> Jeg kan heller ikke bedømme om numrene med Emma er godt eller dårligt -
> fordi jeg dybest set synes det er kedeligt at høre på.

> Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
> derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
> Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.

> Lad dog folk lytte til den musik, de kan lide, det kan vel ikke genere
> andre - og hvorfor skulle man høre noget, man ikke kan udstå, bare for
> ikke at virke "ensporet"?

Hørt!

Ja, vi skal høre meget på hvor dårligt schlager er, og at det hele lyder
ens, og altid har gjort det! Men som du også skriver, mener jeg ikke man kan
bedømme det, når det ikke er noget man lytter til normalt! Jeg synes der er
meget variation i schlagermusikken, og numrene fra 60'erne og 70'erne er da
meget forskellige fra dem der laves i dag?

Jeg kritiserer heller ikke rock-musikken. Jeg har absolut ingen forstand på
det, og regner heller ikke med at få det, da jeg nødigt lytter til det!

Har derimod meget forstand på schlager, og det skal da ikke være nogen
hemmelighed, at der bliver lavet meget dårligt inden for det! Men der er
altså også mange guldkorn imellem!


John


Eva Schmidt (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 29-05-11 19:10



"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4de28992$0$312$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvem er det, der skal bedømme om en sang/musikstykke er i orden?
>> Dem der kan lide det - eller dem der ikke kan?
>
>> Jeg kan ikke bedømme om hård rock er godt eller dårligt lavet, fordi det
>> for mig kun er larm og ikke musik.
>> Jeg kan heller ikke bedømme om numrene med Emma er godt eller dårligt -
>> fordi jeg dybest set synes det er kedeligt at høre på.
>
>> Allan og Alex lægger ikke skjul på, at de ikke kan lide schlager-musik,
>> derfor går jeg heller ikke ud fra, at de lytter til det?
>> Men de er begge hurtigt ude med en bedømmelse og den er aldrig positiv.
>
>> Lad dog folk lytte til den musik, de kan lide, det kan vel ikke genere
>> andre - og hvorfor skulle man høre noget, man ikke kan udstå, bare for
>> ikke at virke "ensporet"?
>
> Hørt!
>
> Ja, vi skal høre meget på hvor dårligt schlager er, og at det hele lyder
> ens, og altid har gjort det! Men som du også skriver, mener jeg ikke man
> kan bedømme det, når det ikke er noget man lytter til normalt! Jeg synes
> der er meget variation i schlagermusikken, og numrene fra 60'erne og
> 70'erne er da meget forskellige fra dem der laves i dag?
>
> Jeg kritiserer heller ikke rock-musikken. Jeg har absolut ingen forstand
> på det, og regner heller ikke med at få det, da jeg nødigt lytter til det!
>
> Har derimod meget forstand på schlager, og det skal da ikke være nogen
> hemmelighed, at der bliver lavet meget dårligt inden for det! Men der er
> altså også mange guldkorn imellem!
>
>
> John



Jeg er nok en af de ensporede, som der bliver slået ned på, da jeg næsten
udelukkende hører countrymusik.
Om det er godt eller dårligt lavet aner jeg ikke en hujende fis om og er
også ligeglad, bare jeg synes det er værd at lytte til.
Schlager hører jeg også en del - det er dejlig glad musik, som man bliver i
godt humør af.
Endelig hænger jeg lidt fast i fortiden og lytter til en del 60´ er musik
fra min glade ungdom.

mvh Eva


Allan Krautwald (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 29-05-11 20:11


"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4de28bd9$0$304$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> Jeg er nok en af de ensporede, som der bliver slået ned på, da jeg næsten
> udelukkende hører countrymusik.

Du misser pointen. Du skal høre den musik, du har lyst til. Men da du
samtidig ikke spammer gruppen med tusindvis af indlæg om året og ikke er
negativ over for alt andet end det, du kan lide....ja så er du ikke en
belastning, du har en anden musiksmag og det er helt fint...vi kan jo ikke
alle være ens.



John (29-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-05-11 18:48

> og lad os også lige tage et stykke nyere tysk musik:
> http://www.youtube.com/watch?v=cexUwNDJb9U

Søde Franziska er en af mine favoritter. Dejligt nummer, man bliver glad af
at lytte til!

Vi skal da lige have hendes dugfriske optræden fra i formiddags i "Immer
Wieder Sonntags" http://www.youtube.com/watch?v=zZHIuv8TJAs. Det program,
der gav hende hendes gennembrud!


John


Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 19:31

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4de286ff$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> Vi skal da lige have hendes dugfriske optræden fra i formiddags i "Immer
> Wieder Sonntags" http://www.youtube.com/watch?v=zZHIuv8TJAs. Det program,
> der gav hende hendes gennembrud!

Ja, jeg så hende godt i formiddagens "IWS"Hold da fest. De er godt
nokhurtige med at få slager lagt på tuben.
Synes nu godt nok den lyder for elektronisk. Det er langt fra hendes
bedste sang. Nok også fordi der ikke
er lagt følelser i sangen, hehehe "Sommer-gefühl-elser"

Hvad synes vi forresten om den hollandske udgave af Franziskas
gennembrudshit? - den synges af Sharon:
http://www.youtube.com/watch?v=Qt6CQgp97bo&eurl=http://www.zangeressharon.nl/disco.htm

Den her med Sharon er dog hendes bedste, synes jeg:
http://www.youtube.com/watch?v=RERoBXjSYZU&feature=related

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 19:33


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4de290e5$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den her med Sharon er dog hendes bedste, synes jeg:
> http://www.youtube.com/watch?v=RERoBXjSYZU&feature=related

HOV! - nu tager hun da cyklen frem. Hvor mon hun skal hen?
http://www.youtube.com/watch?v=STAZ4Xqetl4&feature=related

Hilsen Åge


John (29-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-05-11 19:52

> HOV! - nu tager hun da cyklen frem. Hvor mon hun skal hen?
> http://www.youtube.com/watch?v=STAZ4Xqetl4&feature=related

Ja, den har Jimi & René jo også lavet!

Den er vist bare endog MEGET svær at skaffe!


John


Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 21:30


"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4de295e5$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
>> HOV! - nu tager hun da cyklen frem. Hvor mon hun skal hen?
>> http://www.youtube.com/watch?v=STAZ4Xqetl4&feature=related
>
> Ja, den har Jimi & René jo også lavet!
>
> Den er vist bare endog MEGET svær at skaffe!
>
>
> John

NÅ! ikke her da.

Hvilket album er den på og hvad hedder den? - Jeg har alle deres album og
synes ikke at have hørt den.

Hilsen Åge


John (30-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 30-05-11 15:45

> NÅ! ikke her da.
>
> Hvilket album er den på og hvad hedder den? - Jeg har alle deres album
> og synes ikke at have hørt den.

Den er på "Vi Cykler Deruda' Nr. 1" fra 1989. Den hedder "Cykelhjelmen".

Har du så også deres tyske CD "Sommer Zu Jeder Jahreszeit" fra 1992?

Jeg har det meste de har lavet, alt er dog desværre ikke originalt! De gamle
kassettebånd er sådan at skaffe!


John


Åge Halldorsson (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 30-05-11 17:12


"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4de3ad50$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
>> NÅ! ikke her da.
>>
>> Hvilket album er den på og hvad hedder den? - Jeg har alle deres album
>> og synes ikke at have hørt den.
>
> Den er på "Vi Cykler Deruda' Nr. 1" fra 1989. Den hedder "Cykelhjelmen".
>
> Har du så også deres tyske CD "Sommer Zu Jeder Jahreszeit" fra 1992?
>
> Jeg har det meste de har lavet, alt er dog desværre ikke originalt! De
> gamle kassettebånd er sådan at skaffe!

Hahaa, der var den ja,

Nu har de fået en hjelm
Sikke et held
Det er da noget der du`r
o.s.v. o.s.v.

Jeg har alt de har lavet. Dog kun de gamle originale kassettebånd.

Hilsen Åge





John (29-05-2011)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-05-11 19:44

> Ja, jeg så hende godt i formiddagens "IWS"Hold da fest. De er godt
> nokhurtige med at få slager lagt på tuben.
> Synes nu godt nok den lyder for elektronisk. Det er langt fra hendes
> bedste sang. Nok også fordi der ikke
> er lagt følelser i sangen, hehehe "Sommer-gefühl-elser"

Jeg synes nu den er ret så god! Den bliver også spillet meget i radioen i
øjeblikket.

> Hvad synes vi forresten om den hollandske udgave af Franziskas
> gennembrudshit? - den synges af Sharon:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Qt6CQgp97bo&eurl=http://www.zangeressharon.nl/disco.htm

Den er da ok, men Franziska er lysår bedre!

> Den her med Sharon er dog hendes bedste, synes jeg:
> http://www.youtube.com/watch?v=RERoBXjSYZU&feature=related

Kan også gå an, selvom den er hollandsk! Men det er jo igen bare et
kopi-nummer!


John


Benny Mortensen (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 30-05-11 07:30


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de25e16$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de25aff$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Nej men jeg har jo efterhånden et ganske godt indblik i alt det, du ikke
>> kan lide.... Og det er jo næsten ALT )
>
> Jeg kan ikke mindes at Allan har udtalt sig om andet end schlagermusik og
> tyroler-umpa-umpa, som ting han ikke kan lide.
>

Det fortæller ikke ret meget om Allan....
Kun om længden på din hukommelse

M.V.H....Benny..



Ukendt (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-11 18:20

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
> Kun om længden på din hukommelse

Jamen så kom da med et par eksempler



Allan Krautwald (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 30-05-11 20:24


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>> Kun om længden på din hukommelse
>
> Jamen så kom da med et par eksempler
>
Ja kom nu. Vend skråen...parker traktoren og kom med eksemplerne.



Åge Halldorsson (30-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 30-05-11 21:44


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de3eed0$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>>> Kun om længden på din hukommelse
>>
>> Jamen så kom da med et par eksempler
>>
> Ja kom nu. Vend skråen...parker traktoren og kom med eksemplerne.

Kan Krutte ikke kun lide Rolling Oldefar ?

Hilsen Åge


Ukendt (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-11 07:38

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de4019a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Kan Krutte ikke kun lide Rolling Oldefar ?

Nej, det er bare det eneste af det Allan kan lide du har hørt om. Men ok,
der er egentlig heller ikke ret meget af det der ligger uden for din egen
snævre genre du aner hvad er, så RS er da et stort skridt ud af uvidenheden




Benny Mortensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 31-05-11 08:49


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de3eed0$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>>> Kun om længden på din hukommelse
>>
>> Jamen så kom da med et par eksempler
>>
> Ja kom nu. Vend skråen...parker traktoren og kom med eksemplerne.
>

Nå din hukommelse var lige så dårlig...
Sjovt som den virker kollektivt med Alex.

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 31-05-11 15:12


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de49d64$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> news:4de3eed0$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
>> news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>>>> Kun om længden på din hukommelse
>>>
>>> Jamen så kom da med et par eksempler
>>>
>> Ja kom nu. Vend skråen...parker traktoren og kom med eksemplerne.
>>
>
> Nå din hukommelse var lige så dårlig...
> Sjovt som den virker kollektivt med Alex.
>
> M.V.H....Benny..

Jamen, kan Krutte og Linå ikke være een og samme person. Eller måske "Far og
Søn" ? - HAHAHAHAAH hihi "Far og søn".

Hilsen Åge


Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:50


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de4f74d$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de49d64$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4de3eed0$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
>>> news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>>> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>>>>> Kun om længden på din hukommelse
>>>>
>>>> Jamen så kom da med et par eksempler
>>>>
>>> Ja kom nu. Vend skråen...parker traktoren og kom med eksemplerne.
>>>
>>
>> Nå din hukommelse var lige så dårlig...
>> Sjovt som den virker kollektivt med Alex.
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Jamen, kan Krutte og Linå ikke være een og samme person. Eller måske "Far
> og Søn" ? - HAHAHAHAAH hihi "Far og søn".
>
> Hilsen Åge

Nå ja, og dengang du kom til at kalde Bob Dylan for Rock....
Der fik du lige tørt på af Alex....
Så prøvede du at trække i land med Blød Rock...
Så fik du igen på puklen af Alex....

Så husk, Dylan er kun rock, når det er Alex der siger det )

M.V.H....Benny..



Benny Mortensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 31-05-11 08:48


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de3d1ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de33974$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Det fortæller ikke ret meget om Allan....
>> Kun om længden på din hukommelse
>
> Jamen så kom da med et par eksempler
>

Det har jeg før gjort, det eneste jeg fik ud af det, var at Alex blev sur..
Men det kan du nok heller ikke huske.

M.V.H....Benny..



Ukendt (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-11 08:56

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de49d2b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det har jeg før gjort, det eneste jeg fik ud af det, var at Alex blev
> sur..
> Men det kan du nok heller ikke huske.

Det eneste jeg kan se er, at du træder i vande. Du kommer med et postulat,
og kan ikke underbygge det, men væver rundt til højre og venstre.
Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
spejl?



Allan Krautwald (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 31-05-11 09:41


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
> spejl?
>
>
Gad vide om man også har fundet Benny i molers aflejringer?



Benny Mortensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 31-05-11 11:26


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de4a9b9$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
>> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
>> spejl?
>>
>>
> Gad vide om man også har fundet Benny i molers aflejringer?
>

Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben

M.V.H....Benny..



Allan Krautwald (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 31-05-11 13:59


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de4c236$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>
> M.V.H....Benny..
>
>
Jeg kan konstatere, at du som sædvanlig blot vælter til gylle ud, uden at
have dokumentation for noget som helst.



Ukendt (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-11 14:02

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de4e622$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>>
> Jeg kan konstatere, at du som sædvanlig blot vælter til gylle ud, uden at
> have dokumentation for noget som helst.

Det gik bare ikke op for ham, at det ikke kun er dig og mig der er synkrone
på dette, men resten af verden. Så han fik rodet begreberne "at stå på egne
ben" og "at stå på andres tæer" sammen ;)



Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:47


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de4e622$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de4c236$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>
>> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>>
>> M.V.H....Benny..
>>
>>
> Jeg kan konstatere, at du som sædvanlig blot vælter til gylle ud, uden at
> have dokumentation for noget som helst.
>

Ja selvfølgelig kan du det )

M.V.H...Benny..



Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 15:03


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de5b63b$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> news:4de4e622$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>> news:4de4c236$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>>>
>>> M.V.H....Benny..
>>>
>>>
>> Jeg kan konstatere, at du som sædvanlig blot vælter til gylle ud, uden at
>> have dokumentation for noget som helst.
>>
>
> Ja selvfølgelig kan du det )
>
> M.V.H...Benny..

Ja, han er gylle-ekspert.

Hilsen Åge


N/A (02-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-06-11 09:29



Benny Mortensen (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 02-06-11 09:29


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de64af1$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de64699$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Ja, han er gylle-ekspert.
>>
>> Hilsen Åge
>
> Netop...Benny er fyldt med lort
>

Det har ikke noget med gylle at gøre )

M.V.H....Benny..



N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 15:22



Allan Krautwald (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 01-06-11 15:22


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de64699$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Ja, han er gylle-ekspert.
>
> Hilsen Åge

Netop...Benny er fyldt med lort



Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 17:20


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4de64af1$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de64699$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Ja, han er gylle-ekspert.
>>
>> Hilsen Åge
>
> Netop...Benny er fyldt med lort

1: Hvem talte om Benny?

2: Øhhhh "Gylle" er nu ikke specielt "lort". Det er en blanding af husdyrs
pis og lort.
"Møj" derimod er en blanding af husdysrs pis, lort iblandet halm og "Ajle"
er noget "pis"

"Mødding" er ren "lort"

Hilsen Åge







N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 17:46



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 17:46

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de666a8$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Mødding" er ren "lort"

Nej, mødding er det sted hvor man opbevarer det:
http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8dding



Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 18:22


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de66ce0$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej, mødding er det sted hvor man opbevarer det:
> http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8dding

"Mødding" opbevares på "Møddingen".



Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 18:34


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de66ce0$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de666a8$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> "Mødding" er ren "lort"
>
> Nej, mødding er det sted hvor man opbevarer det:
> http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8dding

Jaja, det er wældig fint. Er det noget en cappucino-drikkende kjøwenhawnsk
Radikyl har skrevet?
Man smider altså noget "mødding" ude på "møddingen". Det er derfor det
hedder "MØDDING-en".
En "GYLLE-tank" hedder også en "GYLLE-tank", fordi der er "gylle" nede i
den. Hvis det da ikke
render ovenud. Det ville i så fald også være noget "gylle". HAHAH

Til slut lidt fra "Heste-nettet"
CITAT START
Hold øje med om der er nogen der læsser mødding forkert af, og i tilfælde af
at I ser nogen der gør,
så sig det meget gerne til dem eller få en af de andre voksne til det hvis
ikke selv i har mod på det.
Husk at samle brædderne på møddingen op, hvis de skulle forsvinde under
noget mødding, hvis ikke
dette bliver gjort kan vi risikere at maskinerne går i stykker. Husk også at
der ikke må stå grebe i møddingen.
CITAT SLUT


Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 18:49


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de66ce0$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de666a8$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> "Mødding" er ren "lort"
>
> Nej, mødding er det sted hvor man opbevarer det:
> http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8dding

NÅ! - Men a håer altså som born sit at der wor smidt now "mødding" uw på Æ´
mødding, nær a wår på sommerferie på mi mour si fætter si gård .
Den er møj stuer. Den løjer orp o Kjønsborg her o æ ø.
Der wår manne kjirsebærtræer o æ guer. Dem plyndrede a orltider, nær a
wår i æ nærhed å dem.

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 18:51


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de66ce0$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de666a8$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> "Mødding" er ren "lort"
>
> Nej, mødding er det sted hvor man opbevarer det:
> http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8dding

Det skal jeg lige huske at forklare min mors fætter,
har den næststøærste gård på Fur.

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 18:58


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4de67be5$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det skal jeg lige huske at forklare min mors fætter,
> som har den næststørste gård på Fur.

Altså hvis jeg lige smider min ægte dejlige 3-liters mælkejunge på
scooterens fodpanel og drøner op drejer på mælketankens mælkehane, ude ved
æ`nøs,
og fylder den op og drøner hjem igen og får et glas fest-mælk lige fra æ
muh-ko. Det er ikke så ringe.
Spørg mig ikke hvorfor de ikke selv drikker det, men køber letmælk i
Dårlig-brugsen. tsk.tsk.

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 19:07


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4de67da3$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> Spørg mig ikke hvorfor de ikke selv drikker det, men køber letmælk i
> Dårlig-brugsen. tsk.tsk.

Åge 3-liters mælkejunge:
http://images.guloggratis.dk/56/42098456_343_9999_0_0_0_0.jpg


N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 19:11



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 19:11

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de67fae$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Åge 3-liters mælkejunge:
> http://images.guloggratis.dk/56/42098456_343_9999_0_0_0_0.jpg

Det er kun københavnere der kalder sådan en for en mælkejunge. På gårdene
hedder sådan en, en transportspand ;)



N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 19:14



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 19:14

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de6780a$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jaja, det er wældig fint. Er det noget en cappucino-drikkende kjøwenhawnsk
> Radikyl har skrevet?

Nej, det er almindelig dansk retskrivning:
http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=m%C3%B8dding&dict=auto#prbo

> Man smider altså noget "mødding" ude på "møddingen". Det er derfor det
> hedder "MØDDING-en".

Ja sikkert på dialekt i et lille område ved Limfjorden, men ellers er det
nok begrænset.




Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 20:50


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de680d1$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de67fae$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Åge 3-liters mælkejunge:
>> http://images.guloggratis.dk/56/42098456_343_9999_0_0_0_0.jpg
>
> Det er kun københavnere der kalder sådan en for en mælkejunge. På gårdene
> hedder sådan en, en transportspand ;)


Hi hi. "Mælketransportspand". Det har jeg aldrig hørt noges sige her i
Vestjylland. Heller ikke oppe på min mors fætters gård. Hihi

Så skulle man altså sige: Goddag, jeg skulle gerne have en
mælketransportspand, hvis De har det. (HAHA - ihhh hvor det lyder vestjydsk)

Man skal altså ikke sige: Godaw, A wol jern ha en mirlk-jung, hwis do` hår
det. (Det lyder jo også typisk kjøwenhawnsk)

Hilsen Åge



Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 20:54


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de68164$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4de6780a$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Jaja, det er wældig fint. Er det noget en cappucino-drikkende
>> kjøwenhawnsk Radikyl har skrevet?
>
> Nej, det er almindelig dansk retskrivning:
> http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=m%C3%B8dding&dict=auto#prbo
>
>> Man smider altså noget "mødding" ude på "møddingen". Det er derfor det
>> hedder "MØDDING-en".
>
> Ja sikkert på dialekt i et lille område ved Limfjorden, men ellers er det
> nok begrænset.


Nogen der ved hvad der står her: "A a u å æ ø i æ å a a"?

Nå skidt pyt. Vi tager løsningen her.

"A (jeg) a (er) u (ude) å (på) æ ø (øen) i (i) æ å (åen) a (er) a (jeg)"



Hilsen Åge


Åge Halldorsson (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 01-06-11 21:11


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de68164$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja sikkert på dialekt i et lille område ved Limfjorden, men ellers er det
> nok begrænset.

Ih ja. Hvor er det godt med en landbrugskyndig.
Jeg har forresten, som barn, arbejdet en dag eller to på en gård, men
det gad jeg sku ikke. Haha. Jeg stod ude i æ` nøs med æ` lihm henne ved en
ko.
Jeg stod og hvilede mig over æ` lihm, så rørte den ved koens bagben og så
sparkede den bagud så æ`lihm fløw op o æ` lowt, med en gewaldig kraft,
så der dryssede kalk ned. Så sagde jeg "tak for kaffe" og gik ud i
æ`kjørhus, Det var faktisk ude i æ` låe.

Møjko. MUUHHHH-ligvis skulle jeg have passet lidt bedre på.

Hilsen Åge



N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 22:09



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 22:09

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de69cee$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ih ja. Hvor er det godt med en landbrugskyndig.

Det er faktisk lige præcis hvad jeg er, men det kunne du jo ikke vide :)

> Jeg har forresten, som barn, arbejdet en dag eller to på en gård, men
> det gad jeg sku ikke. Haha. Jeg stod ude i æ` nøs med æ` lihm henne ved en
> ko.
> Jeg stod og hvilede mig over æ` lihm, så rørte den ved koens bagben og så
> sparkede den bagud så æ`lihm fløw op o æ` lowt, med en gewaldig kraft,
> så der dryssede kalk ned. Så sagde jeg "tak for kaffe" og gik ud i
> æ`kjørhus, Det var faktisk ude i æ` låe.

Landbrug og dialekt har ikke meget med hinanden at gøre, ud over du er en
bonderøv ;)



N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 22:10



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 22:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de697cb$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hi hi. "Mælketransportspand". Det har jeg aldrig hørt noges sige her i
> Vestjylland. Heller ikke oppe på min mors fætters gård. Hihi

Transportspand, ikke mælketransportspand.
Men ok, det hedder tilsyneladende noget andet i dit lille lokalområde, på
dialekt. Muuuuuu (Det betyder jeg er tørstig på Fur'sk



Åge Halldorsson (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 02-06-11 07:59


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de680d1$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det er kun københavnere der kalder sådan en for en mælkejunge. På gårdene
> hedder sådan en, en transportspand ;)

"Transportspand", hihi.
Lad os få en mælkesang nu Linå snakker om sin "mælke-transportspand"
(mælkejunge)

http://www.youtube.com/watch?v=ClQepFF-Sr0

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 02-06-11 08:09


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4de734bc$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Lad os få en mælkesang nu Linå snakker om sin "mælke-transportspand"
> (mælkejunge)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ClQepFF-Sr0

Mere Linåmælketransportspandsmusik fra israel. Her er Mælk og honning:
http://www.youtube.com/watch?v=sAt2XSmSfjU&feature=related

Hilsen Åge


Benny Mortensen (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 02-06-11 09:32


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de67fae$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4de67da3$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Spørg mig ikke hvorfor de ikke selv drikker det, men køber letmælk i
>> Dårlig-brugsen. tsk.tsk.
>
> Åge 3-liters mælkejunge:
> http://images.guloggratis.dk/56/42098456_343_9999_0_0_0_0.jpg

Fordi folk er rædselsslagne, når de hører ordet fedtprocent.

M.V.H....Benny..



Benny Mortensen (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 02-06-11 09:36


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de69cee$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> news:4de68164$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Ja sikkert på dialekt i et lille område ved Limfjorden, men ellers er det
>> nok begrænset.
>
> Ih ja. Hvor er det godt med en landbrugskyndig.
> Jeg har forresten, som barn, arbejdet en dag eller to på en gård, men
> det gad jeg sku ikke. Haha. Jeg stod ude i æ` nøs med æ` lihm henne ved en
> ko.
> Jeg stod og hvilede mig over æ` lihm, så rørte den ved koens bagben og så
> sparkede den bagud så æ`lihm fløw op o æ` lowt, med en gewaldig kraft,
> så der dryssede kalk ned. Så sagde jeg "tak for kaffe" og gik ud i
> æ`kjørhus, Det var faktisk ude i æ` låe.
>
> Møjko. MUUHHHH-ligvis skulle jeg have passet lidt bedre på.
>
> Hilsen Åge
>
>

Hvilket vil sige, du gjorde hvad du kunne for at ligne en
kommunalarbejder...

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 31-05-11 15:14


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de4c236$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> news:4de4a9b9$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
>> news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
>>> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
>>> spejl?
>>>
>>>
>> Gad vide om man også har fundet Benny i molers aflejringer?
>>
>
> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>
> M.V.H....Benny..

Jajaja. Lad ham nu lige blive voksen. hehe

Hilse Åge


Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:51


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de4f7b8$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de4c236$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4de4a9b9$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
>>> news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>>> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
>>>> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
>>>> spejl?
>>>>
>>>>
>>> Gad vide om man også har fundet Benny i molers aflejringer?
>>>
>>
>> Og du fortsætter dit synchronløb... Lær dog at stå på egne ben
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Jajaja. Lad ham nu lige blive voksen. hehe
>
> Hilse Åge

Hold da kæft manner, så bliver du jo FP'er før ham )

M.V.H....Benny..



Benny Mortensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 31-05-11 11:25


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de49d2b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Det har jeg før gjort, det eneste jeg fik ud af det, var at Alex blev
>> sur..
>> Men det kan du nok heller ikke huske.
>
> Det eneste jeg kan se er, at du træder i vande. Du kommer med et postulat,
> og kan ikke underbygge det, men væver rundt til højre og venstre.
> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
> spejl?
>
>

Hold da ferie, bliver du aldrig træt af den samme sang....
Sidste gang, var det vist noget med om jeg kaldte dig en løgner...

Og skulle det siges så firkantet, så Ja...
Jeg ville nok selv have sagt det lidt mildere,
at du sommetider behandlede sandheden lidt lemfældigt.

M.V.H....Benny..



Ukendt (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-11 11:31

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de4c210$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hold da ferie, bliver du aldrig træt af den samme sang....
> Sidste gang, var det vist noget med om jeg kaldte dig en løgner...
>
> Og skulle det siges så firkantet, så Ja...
> Jeg ville nok selv have sagt det lidt mildere,
> at du sommetider behandlede sandheden lidt lemfældigt.

Jamen så bevis dog "sandheden", for jeg kan intet genkende af det vrøvl du
lukker ud.

Smid eksempler på bordet, eller stik piben ind Benny. Mellemvejen får dig
kun til at fremstå som en fantast, uden bund i realiteter.



Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:47


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de4c368$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de4c210$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hold da ferie, bliver du aldrig træt af den samme sang....
>> Sidste gang, var det vist noget med om jeg kaldte dig en løgner...
>>
>> Og skulle det siges så firkantet, så Ja...
>> Jeg ville nok selv have sagt det lidt mildere,
>> at du sommetider behandlede sandheden lidt lemfældigt.
>
> Jamen så bevis dog "sandheden", for jeg kan intet genkende af det vrøvl du
> lukker ud.
>
> Smid eksempler på bordet, eller stik piben ind Benny. Mellemvejen får dig
> kun til at fremstå som en fantast, uden bund i realiteter.
>

Hej Alex

Jamen er du virkeligt så dum... Alle herinde, kan da se hvad du skriver,
så de har kunnet se det samme som jeg... Så om jeg beviser noget eller ej,
betyder jo ikke en hujende fis....

M.V.H....Benny..



Ukendt (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-06-11 07:17

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de5b618$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jamen er du virkeligt så dum... Alle herinde, kan da se hvad du skriver,
> så de har kunnet se det samme som jeg... Så om jeg beviser noget eller ej,
> betyder jo ikke en hujende fis....

Jamen, jeg ser ingen ud over dig der tilkendegiver at have set, hvad du
påstår at have set.

Men ok, hvis det er med den på, så vil jeg påstå at du altid går med lyserød
BH, har halm i træskoene, og lugter af pottemuld.
Jeg hverken kan eller vil bevise nogen af delene, men med din omvendte logik
må dette stå til troende som sandheden, med mindre du modbeviser det.



N/A (02-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-06-11 10:25



Ukendt (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-06-11 10:25

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
news:4de74cdf$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej, og du giver her et glimrende indtryk af.... Hvorfor )

Den sætning giver ingen mening i det hele taget.

> Jamen det må du da gerne påstår, Skulle det genere mig ????

Næh, jeg prøvede blot at illustrere din forskruede omvendte logik, men som
forventet fattede du ikke en brik igen.

Man ok, det ender så med at du som sædvanligt står som et fjols der ser
syner, og som ikke er mand nok til at indrømme at du tog fejl, eller at
bevise dine påstande, som ingen andre end du har set.
Inten nyt under solen her :)

Og nu gilder jeg ikke spilde mere tid på dig, der er mere interessante ting
at give sig til end at diskutere med talesyntese der har programfejl.



Åge Halldorsson (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 02-06-11 11:36


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
news:4de756f1$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> forskruede omvendte logik,

> fattede du ikke en brik igen.

> står som et fjols

>ser syner,

> du tog fejl

> talesyntese der har programfejl


Hihi. Jeg tror Linå-manden er sur. Hvad tror i?

Hilsen Åge


N/A (03-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 03-06-11 10:23



Benny Mortensen (03-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 03-06-11 10:23


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de76774$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> news:4de756f1$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> forskruede omvendte logik,
>
>> fattede du ikke en brik igen.
>
>> står som et fjols
>
> >ser syner,
>
>> du tog fejl
>
>> talesyntese der har programfejl
>
>
> Hihi. Jeg tror Linå-manden er sur. Hvad tror i?
>
> Hilsen Åge
>

Tror du godt nok.... Naaa, det kan da ikke passe

M.V.H....Benny..



N/A (02-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-06-11 09:42



Benny Mortensen (02-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 02-06-11 09:42


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de5d97a$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de5b618$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Jamen er du virkeligt så dum... Alle herinde, kan da se hvad du skriver,
>> så de har kunnet se det samme som jeg... Så om jeg beviser noget eller
>> ej,
>> betyder jo ikke en hujende fis....
>
> Jamen, jeg ser ingen ud over dig der tilkendegiver at have set, hvad du
> påstår at have set.

Nej, og du giver her et glimrende indtryk af.... Hvorfor )

> Men ok, hvis det er med den på, så vil jeg påstå at du altid går med
> lyserød BH, har halm i træskoene, og lugter af pottemuld.
> Jeg hverken kan eller vil bevise nogen af delene, men med din omvendte
> logik må dette stå til troende som sandheden, med mindre du modbeviser
> det.

Jamen det må du da gerne påstår, Skulle det genere mig ????
Halm i træskoene, er faktisk rigtigt godt, og det kunne der være god grund
til at bevise...
Bonderøven, blev helt vild med det, da han lærte at lave en halmsål...
Nej var det så bare kun pottemuld, men det er vist forbeholdt gartnere...
Det jeg lugter af, er der sgu mere power i ))...

Hørt i herrernes omklædningrum i svømmehallen....

Siden hvornår er du begyndt at bruge BH....

Siden konen fandt den i hanskerummet !!

M.V.H.....Benny..




N/A (03-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 03-06-11 10:20



Benny Mortensen (03-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 03-06-11 10:20


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de756f1$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> news:4de74cdf$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Nej, og du giver her et glimrende indtryk af.... Hvorfor )
>
> Den sætning giver ingen mening i det hele taget.
>
>> Jamen det må du da gerne påstår, Skulle det genere mig ????
>
> Næh, jeg prøvede blot at illustrere din forskruede omvendte logik, men som
> forventet fattede du ikke en brik igen.
>
> Man ok, det ender så med at du som sædvanligt står som et fjols der ser
> syner, og som ikke er mand nok til at indrømme at du tog fejl, eller at
> bevise dine påstande, som ingen andre end du har set.
> Inten nyt under solen her :)
>
> Og nu gilder jeg ikke spilde mere tid på dig, der er mere interessante
> ting at give sig til end at diskutere med talesyntese der har programfejl.
>

Hej Alex

Har du somme tider overvejet, om det der dig, der ikke har fattet noget ?

Selvfølgelig, er det da altid alle andre, der mangler noget i forhold til
dig ))

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (03-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 03-06-11 11:54

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de8a754$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> Hej Alex
>
> Har du somme tider overvejet, om det der dig, der ikke har fattet noget ?
>
> Selvfølgelig, er det da altid alle andre, der mangler noget i forhold til
> dig ))
>
> M.V.H....Benny..

Jamen, er der så to Guder her i nyhedsgruppen?
Jeg troede det var Far og Søn.

Jamen Hov, nej stop! - "Gud og Jesus". Det er da også rigtigt

Hilsen Åge


Eva Schmidt (04-06-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 04-06-11 22:13



"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4de8bd48$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de8a754$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Hej Alex
>>
>> Har du somme tider overvejet, om det der dig, der ikke har fattet noget ?
>>
>> Selvfølgelig, er det da altid alle andre, der mangler noget i forhold til
>> dig ))
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Jamen, er der så to Guder her i nyhedsgruppen?
> Jeg troede det var Far og Søn.
>
> Jamen Hov, nej stop! - "Gud og Jesus". Det er da også rigtigt
>
> Hilsen Åge


Faderen og Sønnen - har du så tjansen som Helligånden Åge????

mvh Eva


>


Allan Krautwald (04-06-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 04-06-11 23:13


"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4dea9fcc$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> Faderen og Sønnen - har du så tjansen som Helligånden Åge????
>
> mvh Eva
>

Han er ihvertfald rimelig åndet



Åge Halldorsson (04-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 04-06-11 23:16


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4deaadef$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4dea9fcc$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Faderen og Sønnen - har du så tjansen som Helligånden Åge????
>>
>> mvh Eva
>>
>
> Han er ihvertfald rimelig åndet

hihi

Hilsen Åge


Eva Schmidt (05-06-2011)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 05-06-11 09:15



"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4deaadef$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4dea9fcc$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Faderen og Sønnen - har du så tjansen som Helligånden Åge????
>>
>> mvh Eva
>>
>
> Han er ihvertfald rimelig åndet
>

Ha, ha - men er han mon også hellig? *GG*

mvh Eva


Åge Halldorsson (05-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 05-06-11 10:13


"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
news:4deb3afd$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> Ha, ha - men er han mon også hellig? *GG*
>
> mvh Eva

Han forguder i hvert fald de tyske slagershow på tv.

ARD betyder "Alletiders rimelige digitaltv" - DR betyder "Dårlig
råddenskab" eller sån noget

Hilsen Åge


N/A (04-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 04-06-11 07:24



Benny Mortensen (04-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 04-06-11 07:24


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de8bd48$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de8a754$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Hej Alex
>>
>> Har du somme tider overvejet, om det der dig, der ikke har fattet noget ?
>>
>> Selvfølgelig, er det da altid alle andre, der mangler noget i forhold til
>> dig ))
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Jamen, er der så to Guder her i nyhedsgruppen?
> Jeg troede det var Far og Søn.
>
> Jamen Hov, nej stop! - "Gud og Jesus". Det er da også rigtigt
>
> Hilsen Åge

Nej da, har du ikke hørt om en turistattraktion på Bornholm.

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (04-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 04-06-11 19:40


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de9cf76$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej da, har du ikke hørt om en turistattraktion på Bornholm.
>
> M.V.H....Benny..

"Grauballemanden" eller hvad for noget? - det har da ikke med Bornholm at
gøre.

Kan Krutte være grauballemanden, måske. Hmmmm.... i skikkelse af Gud. Det
kunne harmonere godt med hans interesse for Rolling Tipoldefar

Hilsen Åge


N/A (05-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 05-06-11 11:04



Benny Mortensen (05-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 05-06-11 11:04


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4dea7c0c$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de9cf76$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Nej da, har du ikke hørt om en turistattraktion på Bornholm.
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> "Grauballemanden" eller hvad for noget? - det har da ikke med Bornholm at
> gøre.
>
> Kan Krutte være grauballemanden, måske. Hmmmm.... i skikkelse af Gud. Det
> kunne harmonere godt med hans interesse for Rolling Tipoldefar
>
> Hilsen Åge
>

Helt forkert Åge... Jeg troede den var rimeligt oplagt...

Ekkodalen ))

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (05-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 05-06-11 12:51


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4deb549c$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ekkodalen ))

Nårhh.
Krutte og Linå et ekko ko ko ko af hinanden. Selvfølgelig

Men Far og Søn var da også oplagt

Hilsen Åge


N/A (06-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 06-06-11 07:30



Benny Mortensen (06-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 06-06-11 07:30


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4deb6d92$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4deb549c$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Ekkodalen ))
>
> Nårhh.
> Krutte og Linå et ekko ko ko ko af hinanden. Selvfølgelig
>
> Men Far og Søn var da også oplagt
>
> Hilsen Åge
>

Det syntes jeg så ikke der er noget der bærer præg af...

Dertil er de alligevel for forskellige...

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (06-06-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 06-06-11 15:28


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4dec73ee$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Dertil er de alligevel for forskellige...
>
> M.V.H....Benny..

Deres forskellighed er i hvert fald ret ens.

Hilsen Åge


Åge Halldorsson (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 31-05-11 15:16


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de4c210$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>> news:4de49d2b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Det har jeg før gjort, det eneste jeg fik ud af det, var at Alex blev
>>> sur..
>>> Men det kan du nok heller ikke huske.
>>
>> Det eneste jeg kan se er, at du træder i vande. Du kommer med et
>> postulat, og kan ikke underbygge det, men væver rundt til højre og
>> venstre.
>> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
>> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
>> spejl?
>>
>>
>
> Hold da ferie, bliver du aldrig træt af den samme sang....
> Sidste gang, var det vist noget med om jeg kaldte dig en løgner...
>
> Og skulle det siges så firkantet, så Ja...
> Jeg ville nok selv have sagt det lidt mildere,
> at du sommetider behandlede sandheden lidt lemfældigt.
>
> M.V.H....Benny..

Han er jo "Gud" og det har jo ikke noget med "sandheden" at gøre. Det er jo
noget med en "tro".
Så det passer jo fint

Hilsen Åge





Ukendt (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-11 15:47

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de4f824$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så det passer jo fint

Ja, du passer fint her, som den anden halvdel af Dupond og Dupont, eller
Stattler & Waldorf.
Hvorfor flytter du ikke sammen med Benny? I har ret meget til fælles



Allan Krautwald (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Allan Krautwald


Dato : 31-05-11 16:57


"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
news:4de4ff6a$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Ja, du passer fint her, som den anden halvdel af Dupond og Dupont, eller
> Stattler & Waldorf.
> Hvorfor flytter du ikke sammen med Benny? I har ret meget til fælles
>

Hvem fanden har ansvaret for, at de blev gravet op af morlersaflejringerne
på Fur? Og når nu endelig skaden er sket, er der så ikke et museum for
forsteninger?



N/A (01-06-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-06-11 04:55



Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:55


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4de50fc4$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> news:4de4ff6a$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Ja, du passer fint her, som den anden halvdel af Dupond og Dupont, eller
>> Stattler & Waldorf.
>> Hvorfor flytter du ikke sammen med Benny? I har ret meget til fælles
>>
>
> Hvem fanden har ansvaret for, at de blev gravet op af morlersaflejringerne
> på Fur? Og når nu endelig skaden er sket, er der så ikke et museum for
> forsteninger?
>

Ja sådanne plovfurer er sgu dybe....

Allan kan vist ikke komme op af furen igen....

Jeg må sgu have en større plov...

Nå mon ikke jeg kan låne naboens 17"

M.V.H....Benny..



Benny Mortensen (01-06-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 01-06-11 04:53


"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4de4f824$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> news:4de4c210$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
>> news:4de49f14$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>> news:4de49d2b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>>> Det har jeg før gjort, det eneste jeg fik ud af det, var at Alex blev
>>>> sur..
>>>> Men det kan du nok heller ikke huske.
>>>
>>> Det eneste jeg kan se er, at du træder i vande. Du kommer med et
>>> postulat, og kan ikke underbygge det, men væver rundt til højre og
>>> venstre.
>>> Det man kan konkludere af dette er, at du er på tynd is og bygger
>>> luftkasteller som sædvanligt. Gad vide om det er dig der er inde i Åges
>>> spejl?
>>>
>>>
>>
>> Hold da ferie, bliver du aldrig træt af den samme sang....
>> Sidste gang, var det vist noget med om jeg kaldte dig en løgner...
>>
>> Og skulle det siges så firkantet, så Ja...
>> Jeg ville nok selv have sagt det lidt mildere,
>> at du sommetider behandlede sandheden lidt lemfældigt.
>>
>> M.V.H....Benny..
>
> Han er jo "Gud" og det har jo ikke noget med "sandheden" at gøre. Det er
> jo noget med en "tro".
> Så det passer jo fint
>
> Hilsen Åge
>
>
>
>

Nå ja, det havde jeg jo helt glemt... Kom lige og klø mig lidt på ryggen.
Jeg vil også gerne prøve, hvordan det er at have en kløpind

M.V.H....Benny..



Åge Halldorsson (29-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 29-05-11 16:27


"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
news:4de25aff$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej men jeg har jo efterhånden et ganske godt indblik i alt det, du ikke
> kan lide.... Og det er jo næsten ALT )
>
> M.V.H....Benny..

Arrrhhhhhh. Han kan da lide
Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og
Rolling Oldefar og Rolling Oldefar
og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar
og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar
og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar og Rolling Oldefar
og Rolling Oldefar

og Rolling Oldefar

Hilsen Åge


Henning Jensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Henning Jensen


Dato : 31-05-11 14:27

On 29-05-2011 17:27, Åge Halldorsson wrote:

> Arrrhhhhhh. Han kan da lide
> Rolling Oldefar

Så er det på tide med en tysk schlager fra de tyrolske alper:

http://www.youtube.com/watch?v=sU8r0nS8its&NR=1

Henning


Åge Halldorsson (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 31-05-11 15:17


"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
news:4de4ec90$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
> On 29-05-2011 17:27, Åge Halldorsson wrote:
>
>> Arrrhhhhhh. Han kan da lide
>> Rolling Oldefar
>
> Så er det på tide med en tysk schlager fra de tyrolske alper:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=sU8r0nS8its&NR=1
>
> Henning

Hej Henning. Er du her?

Hilsen Åge


Henning Jensen (31-05-2011)
Kommentar
Fra : Henning Jensen


Dato : 31-05-11 15:27

On 31-05-2011 16:17, Åge Halldorsson wrote:
>
> Hej Henning. Er du her?

Ja, ja, ja.... og jeg suger til mig af viden, og prøver at følge med
efter bedste evne.
Jeg sidder glæder mig over alle de tyske schlagere.
Lyt også til dette store schlager-hit, en ren 11'ver. De kan nu noget
'dernede', "Heimat der Berge":
http://www.youtube.com/watch?v=yNe8dHNq5TI&feature=related

Henning

Åge Halldorsson (25-05-2011)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 25-05-11 19:25


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4ddd45b2$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "John" <john_nissen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:f21ea7d8-3d09-4db5-ac3e-963731c7c4dc@x3g2000yqj.googlegroups.com...
> I 2012 skulle hun eftersigende besøge
> hele 3 danske byer! Aalborg, Horsens og Odense.
>
> Ja men så husk da at købe billetter.

Det skal nok gå stærkt med at få solgt dem. Det plejer det, ved slager.

Hilsen Åge


Benny Mortensen (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 26-05-11 12:13


"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4ddd45b2$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "John" <john_nissen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:f21ea7d8-3d09-4db5-ac3e-963731c7c4dc@x3g2000yqj.googlegroups.com...
> I 2012 skulle hun eftersigende besøge
> hele 3 danske byer! Aalborg, Horsens og Odense.
>
> Ja men så husk da at købe billetter.
>

Jamen det vil jeg da gøre, hvis helbredet tillader det.
Problemet er bare, når jeg ved det, er der sikkert udsolgt..

M.V.H....Benny..



Jensen (26-05-2011)
Kommentar
Fra : Jensen


Dato : 26-05-11 08:16

On 26 Maj, 13:12, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:
>
> > Ja men s husk da at k be billetter.
>
> Jamen det vil jeg da g re, hvis helbredet tillader det.
> Problemet er bare, n r jeg ved det, er der sikkert udsolgt..

Ingen problemer, ifølge oraklet fra Fur er billetterne jo nærmest en
stensikker investering på linie med narko og våben, så køb bare
rigeligt. Du kan umuligt undgå at tjene en masse på dem, hvis du
bliver nødt til at sælge dem videre....eller noget.


Benny Mortensen (27-05-2011)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 27-05-11 07:42


"Jensen" <nondesperado@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:306e470f-ecce-46cd-b116-8756f27407d0@f11g2000vbx.googlegroups.com...
On 26 Maj, 13:12, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:
>
> > Ja men s husk da at k be billetter.
>
> Jamen det vil jeg da g re, hvis helbredet tillader det.
> Problemet er bare, n r jeg ved det, er der sikkert udsolgt..

Ingen problemer, ifølge oraklet fra Fur er billetterne jo nærmest en
stensikker investering på linie med narko og våben, så køb bare
rigeligt. Du kan umuligt undgå at tjene en masse på dem, hvis du
bliver nødt til at sælge dem videre....eller noget.

Nå ja, det kan der være noget om, men altså, kunne jeg gå ud og sælge
billetterne, så kunne jeg nok også gå til koncert

M.V.H....Benny..



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste