Final Countdown
Fra : Santa AKA ?

Dato : 10-08-01 20:45

Halløjsa Folkens

Jeg sidder lige og grubler/græmmer mig over Final Countdown.
Jeg kan ikke huske hvem der har lavet den.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig?

--
Best Regards/MVH
Santa AKA ?

Wanted:
ATX cabinet til min computer
10 grand in cash
Aprillia Area 51 (Cheap)

Fra : Uffe Holst

Dato : 10-08-01 20:47

In an article of 10 Aug 2001 Santa AKA ? wrote:

> Jeg sidder lige og grubler/græmmer mig over Final Countdown.
> Jeg kan ikke huske hvem der har lavet den.
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig?

Europe -- og jeg græmmer mig over at kunne huske det.

--
Uffe Holst

Fra : Janus Høi

Dato : 11-08-01 10:52

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Europe -- og jeg græmmer mig over at kunne huske det.

Hvorfor det? Den sang var da kanon!

Nu er den måske noget kitsch. Men i fordums tid var det sagen.
Man skal ikke fornægte sine rødder. Man kan grine lidt af det i dag, men man
bør bestemt ikke græmme sig.

Men noget jeg græmmer mig lidt over, er at FCK brugte den som introsang
indtil for ganske få år siden. Det var vi mange der græmmede os over
dengang.
--
J@nus_Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Frank

Dato : 10-08-01 20:49

> Jeg sidder lige og grubler/græmmer mig over Final Countdown.
> Jeg kan ikke huske hvem der har lavet den.
> Er der mon nogen der kan hjælpe mig?

Europe.... EUROPE!!!

Frank

Fra : Claudia

Dato : 10-08-01 22:08

Ja nu ved du det nok...at det var Europe...

Den var nu god den sang

Fra : Lhs

Dato : 11-08-01 20:57

Hej

Det er som allerede nævnt i trådene Europe poppedrengene er har lavet
europe. Men efter min mening kommer dette 80ér mesterværk (hmmm) først til
sin fulde glorie, når det bliver fortolket af Slovenske Laibach (nej,nej,nej
ikke Laid Back).

Nå, men hvis der er nogle der intereseret i grum men flot og meget
inteligent politisk musiksatire så bør I besøge: http://www.laibach.nsk.si/
eller bedre endnu købe nogle af deres cder.

Lars HS

---------------------

Besøg mit czechpoint : www.czechpoint.5u.com/

Fra : Lhs

Dato : 11-08-01 21:11

snip

> Det er som allerede nævnt i trådene Europe poppedrengene er har lavet
> europe. Men efter min mening kommer dette 80ér mesterværk (hmmm) først til
> sin fulde glorie, når det bliver fortol

Det var Jo Europe der lavede final Countdown, har nok fået lidt for meget
humle iaften.

Lars